Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 ABT PB+LPG ] Przyczyny zalewania silnika ?

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
Canibal
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 745
Rejestracja: 19 sty 2008, 11:46
Lokalizacja: Reda-Gdynia-Gdańsk

[80 B4 ABT PB+LPG ] Przyczyny zalewania silnika ?

Post autor: Canibal » 10 sty 2010, 12:14

Witam mam takie pytanie co moze wplywac na zalewanie sie silnika ? Jakis czas temu wymienilem wtrysk caly góra i dół problem jest nadal .Moje pytanie brzmi czy oprócz pompy paliwa jeszcze cos ma wplyw na to ze silnik jest zalewany benzyna ? Poniewaz chwilowo nie mam jak sprawdzic pompy (brak garazu a na zewnatrz biało) , a chciałbym to zrobic ew.kupic pompe i wymienic.Nie wiem czy mam takie szczescie czy pecha moja ori kiedys mi zdechla wymienilem na nowa z alledrogo , po jakims czasie padła potem wymienilem na bosha i teraz nie wiem czy ona juz tez padla czy tez nie.Jakis czas temu telepalo mi buda i falowaly obroty , zdjalem filtr powietrza i na wolnych obrotach nie dostawal paliwa.Jak dodalem gazu to wtedy dostawal.Aktualnie nie mam problemow z obrotami tylko z zalewaniem silnika , potrafi mi go zalac i juz nie moge odpalic go .Na gazie jezdzi wzorowo zadnych problemow.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 10 sty 2010, 13:16

Gdyby pompa paliwa była niesprawna to raczej nie miałbyś problemów z zalewaniem silnika.
Czy napewno zalewa silnik, może podaje za mało paliwa?
Może masz rozjechaną mapę wtrysku benzyny przez złą lub brak emulacji przy jeździe na LPG.

Awatar użytkownika
grze
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3198
Rejestracja: 09 lip 2008, 17:57
Lokalizacja: południe

Post autor: grze » 10 sty 2010, 13:41

A sprawdzałeś/wymieniałeś niebieski czujnik temperatury?

Awatar użytkownika
quattromtm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 126
Rejestracja: 22 lip 2008, 20:01
Lokalizacja: Sędziszów

Post autor: quattromtm » 10 sty 2010, 13:57

moze sonda lambda? tez ja sprawdz, moze dokonczyla zywot i dawke paliwa dostaje jak na zimnym?

Awatar użytkownika
Canibal
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 745
Rejestracja: 19 sty 2008, 11:46
Lokalizacja: Reda-Gdynia-Gdańsk

Post autor: Canibal » 10 sty 2010, 14:13

A wiec tak czujniki byly wymienione przed jesienia zeszlego roku ,kable kopulka wymienione w wakacje , sonda wymieniana byla na jesien zeszlego roku .Krokowy i moduły wtrysku tak samo byly zmienione.

Ogólnie chodzi na PB teraz dobrze tylko czasami potrafi samochod zgasnac na PB i nie da sie go odpalic chyba ze krece b.dlugo to moze w koncu zaskoczy.Jak nie moge odpalic i przelacze na LPG po chwili krecenia odpali , przejade kawalek przełacze na PB i jade dalej normalnie na PB .

Bylem sprawdzic pompe ale nie udalo mi sie :P Który z przewodów w bagazniku to jest powrot a który idzie do wtrysku ? Są 2 przewody jeden cienki pseudo plastikowy cos w tym stylu i drugi grubszy gumowy.Bo ja nie wiem :(

Druga sprawa mialem odpalone auto na pb i sprawdzilem jak pompa pracuje ,i slychac bylo tak jakby szumy ze zbiornika i takie delikatne buczenie.Pompa pada czy jak ?

Awatar użytkownika
PI7er
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 724
Rejestracja: 18 wrz 2009, 10:40
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: PI7er » 10 sty 2010, 14:53

To normalne ze buczy pompa, ja bym jeszcze sprawdzil cisnienie paliwa ktore jest podawane na wtrysk, moze jest za wysokieco by oznaczalo uszkodzony regulator cisnienia paliwa.

Awatar użytkownika
Canibal
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 745
Rejestracja: 19 sty 2008, 11:46
Lokalizacja: Reda-Gdynia-Gdańsk

Post autor: Canibal » 10 sty 2010, 14:57

nie wiem jak sprawdzic ciesnienie na wtrysk i czym :-/ poniewaz jak wypne przewod paliwowy przed wtryskiem to nie sprawdze jakie podaje cisnienie na wtrysku .
Bylem na tym mrozie chcialem sprawdzic regulator ale niestety nie moge rozkrecic go :-/ 4 sruby poszly gładko ale nie moglem odkleic reszty mocno sie trzyma a nie chcialem nic zerwac wiec zostawilem narazie tak jak jest.

Awatar użytkownika
PI7er
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 724
Rejestracja: 18 wrz 2009, 10:40
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: PI7er » 10 sty 2010, 15:53

Cisnienie mierzy sie odpowiednim manometrem, doczlap sie na LPG do jakiegos warsztatu i niech tam Ci sprawdza jsakie masz i jakie powinienes miec.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl