[2.3 NG 90] nie pali
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7
- Rejestracja: 10 sty 2010, 08:52
- Lokalizacja: warm-maz
[2.3 NG 90] nie pali
Mam mały problem z nowo zakupioną 90tką a mianowicie ....kupiłem ją z uszkodzonym paskiem rozrządu i po wymianie paska nie mogę jej odpalić . Iskra jest ok chociaż tam też coś kombinował poprzedni właściciel ( rozrząd dobrze ustawiony) tylko nie podaje paliwa z rozdzielacza na wtryski. Jakbyście mogli podpowiedzieć co jest za to odpowiedzialne , co można posprawdzać był bym wdzięczny. Dodam tez że na rozdzielaczu nie ma żadnego prądu (kostka dwu i trzy pinowa) jakby ktoś wiedział jakie tam powinny być wartości to tez bym posprawdzał. Z góry dzięki
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7
- Rejestracja: 10 sty 2010, 08:52
- Lokalizacja: warm-maz
Ustal w pierwszej kolejności dlaczego nie ma ochoty palić: czy przyczyna leży w układzie zasilania paliwem czy w braku prawidłowej iskry? Odpal na autostarcie - jak zagada winne paliwo jak nie to oba układy mogą być niesprawne. Ewentualnie sprawdź iskrę podpinając pod kabel inną świecę (nigdy nie na przeskok iskry na masę bez świecy). Jak będziesz miał ok to wina w układzie zasilania paliwem - jeżeli pompa elektryczna pracuje poprawnie sprawdź dokąd dochodzi paliwo pod ciśnieniem.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7
- Rejestracja: 10 sty 2010, 08:52
- Lokalizacja: warm-maz
Odpaliła jak podałem zasilanie bezpośrednio na dyszę startową więc chyba aparat zapłonowy ok czyli raczej muszę szukać gdzie się podział prąd i dlaczego tam nie dochodzi. Martwi mnie i nie wiem gdzie tego szukać i skąd ma iść zasilanie na cały rozdzielacz bo nigdzie tam nie mam zasilania. Jakby ktoś się w tym orientował to bym był bardzo wdzięczny za pomoc (słyszałem że może mieć na to wpływ aparat zapłonowy ale nie bardzo mi się chce w to wierzyć) a przy okazji to ściągnąłem kostkę w mojej czterocylindrowej coupejce na rozdzielaczu(dwupinową) i tez miała takie same objawy zaczęło ją strasznie trząść i nie wchodziła na obroty a na wolnych super.
[ Dodano: 2010-01-11, 09:06 ]
...a może ma ktoś schemat instalacji elektrycznej w NG .... bardzo by mi to ułatwiło sprawę :mrgreen:
[ Dodano: 2010-01-11, 09:06 ]
...a może ma ktoś schemat instalacji elektrycznej w NG .... bardzo by mi to ułatwiło sprawę :mrgreen:
Kod: Zaznacz cały
skąd ma iść zasilanie na cały rozdzielacz
Kostka podpięta do niego odpowiada za położenie klapy przepływomierza powietrza.
Kod: Zaznacz cały
słyszałem że może mieć na to wpływ aparat zapłonowy
Jeżeli był problem z paskiem rozrządu to jak pisał kol. Leszek sprawdź ciśnienie w cylindrach bo może pouginało zawory.
Kod: Zaznacz cały
Pompa jak najbardziej w porządku...ciśnienie dochodzi do rozdzielacza
nie wystarczy że dochodzi do rozdzielacza bo jak wcześniej pisałem jest on mechaniczny i to właśnie ciśnienie paliwa go napędza.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7
- Rejestracja: 10 sty 2010, 08:52
- Lokalizacja: warm-maz
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7
- Rejestracja: 10 sty 2010, 08:52
- Lokalizacja: warm-maz
Paliła paliła i się napaliła... a przed zgaśnieciem parę razy zapaliła sie lampka na desce (silniczek z piorunkiem ) i wtedy zaczęło się ...jakby nagle coś odcinało zapłon <osohozi> Teraz cały czas przy kręceniu odbija i nie chce zapalić. Jakby ktoś miał jakieś sugestie byłbym wdzięczny. A jeszcze pytanko... czy kostka pięciopinowa przy module zapłonu ( koło nóg pasażera) to może podpięcie do diagnostyki bo jak tak to by mi znacznie usprawniło szukanie przyczyny ...
witam przypinam sie do tematu kupiłem znaczy zamierzam kupić audyne 80 b4 Cab. 2.3 na benzynie manual, :roll: mam ją na test i chyba ją zepsułem auto stało jakieś dwa miesiące nie jezdzone wiec woziłęm sie na lajcie co jakiś czas troszku mocniej gniotąc zeby ją odmulić dzisiaj jest 3 dzień jak ją mam i juz całkiem sprawnie jezdziła wiadomo nie bedzie to szło jak 2.7 biT którym jezdze na codzień ale było dobrze w kazdym razie dzisiaj na kursie jechałem i po przejechaniu przez próg zwalniający wystartowałem 1 do 6tyś 2 i czuje ze zasłabła ale jedzie dojechałem do następnego progu wciskam sprzęgło i dup zgasła kręci normalnie iskra jest paliwem wali a nie pali po dłurzszym postoju zakręciła z raz i dalej nic czujnik hala jutro wymienie bo mi sie jakoś nie podoba taki lużny jest morze sie kable w aparacie pozrywały ciśnienie w ukł paliwowym jakieś jest bo mocno pryska z przewodu zasilającego . rozrząd prawidłowo nie przeskoczył ciśnienie w cyl nie sprawdzałem ale nie słychać zeby kulał króryś jakieś sugestie co do wersi mojego przypadku ? aha na samostarcie tez nie startuje nie miałem niddy z tymi silnikami styczności dlatego prosze o pomooc co jeszcze wazne od początku jak ją mam nie pokazuje temp płynu chłodzącego
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle
Najlepszym rozwiązaniem byłoby ściągnięcie gumy z przepływki, wyjęcie wtryskiwaczy z kolektora, drut w przekaźnik pompy i jak pompa będzie pracować to podnoś klapę spiętrzającą . Przy maksymalnym otwarciu leje jak wściekłe . Zobaczysz sobie czy daje paliwo. Dodam, że żeby podnieść klapę potrzebne będą kombinerki . Na stronie są różne materiały, jest w nich ile paliwa powinny dawać wtryskiwacze.
[ Dodano: 2012-08-23, 10:39 ]
Mój post był do pietrek-1978
[ Dodano: 2012-08-23, 10:39 ]
Mój post był do pietrek-1978