Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[C4 2.0E AAD] Zalewa świece,kopci na czarno-siwo.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Łukanio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 10 sty 2010, 16:28

[C4 2.0E AAD] Zalewa świece,kopci na czarno-siwo.

Post autor: Łukanio » 10 sty 2010, 21:10

Witam Panowie i Panie wiem że jest to forum 80 i 90 ale C4 to też AUDI i są w tej samej rodzinie więc postanowiłem Poradzić się na tym forum.A więc od dłuższego czasu mam problem z zalewaniem świec i kopceniem,czyli zbyt bogata mieszanka.Byłem na analizatorze spalin i zubożyłem mieszanke tyle ile się dało CO 4,0%.Chcąc zubożyć bardziej silnik gasł.Sonda Lambda sprawdzona(sprawna).Wczoraj wymieniałem uszczelniacze na wtryskiwaczach (oringi) praca silnika poprawiła sie podczas odpalania nie dusi sie jak wcześniej.I przy okazji sprawdziłem czy wszystkie wtryski rozpylają benzynke (włączyłem zapłon i pociągnąłem do góry klape spiętrzającą i nic,a przecież benzynka powinna zasuwać przez wtryski,prawda?)Wczoraj miałem również taki przypadek że w czasie jazdy na LPG przełaczyłem na Pb i silnik kompletnie zaczęło zalewać z tłumika wielki smród benzyny i sadza na wolnych nie pracował i oczywiście węgiel na świecach.Przełączyłem na gaz i dojechałem bez problemu do domu(na gazie pracuje dobrze)Pod domem przełączyłem na benzynke i już pracował w miarę poprawnie z tym ze świece nadal czarne, kopcenie i co jakiś czas gubi zapłon.Teraz mam do was pytanie czy możliwe jest by regulator ciśnienia zawieszał się lub coś w tym stylu?Tylko jego nie sprawdzałem i nie wiem w sumie w jaki sposób sprawdzić(czy jest jakiś sposób na sprawdzenie go w warunkach domowych?) Potencjometr przepływomierza sprawny,Świece,przewody,kopułka,palec nowe,czujniki temperatury nowe(2 i 3 pinowy)

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 11 sty 2010, 09:42

Na poczatek sprawdź klape rozdzielacza czy pracuje płynnie bez zaciec i czy jest prosta, w dalszej kolejnosci sprawdź czy napewno działa sonda oraz czy działa nastawnik cisnienia bo wyglada na to ze cos sie dzieje z nastawnikiem skoro nie moze ustawic mieszanki. Co do analizatora to patrz na wskazania Lambdy powinno byc około 1 najlepeij ustawic na około 1,1-1,2. Sprawdz manometrem jakie cisnienie podaje pompa paliwa.

Awatar użytkownika
marbaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 224
Rejestracja: 13 lip 2007, 15:43
Lokalizacja: Krosno

Post autor: marbaj » 11 sty 2010, 14:18

Kod: Zaznacz cały

w czasie jazdy na LPG przełaczyłem na Pb i silnik kompletnie zaczęło zalewaem
Witam. Sprawdż czy nie jedzie na dwa medja.
Może centralka nie odcina LPG.

Łukanio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 10 sty 2010, 16:28

Post autor: Łukanio » 11 sty 2010, 17:36

Witam, odnośnie klapy spiętrzającej to jest dobrze żadnych zacięć strzału nie miałem i klapka nie jest pogięta nastawnik ciśnienia to te urządzonko z prawej strony rozdzielacza paliwa na 2 śrubki imbus lub torks?Sonde Lambda sprawdzę jeszcze raz.A odnośnie tego tego że może jeżdzić na 2 media, to odpada napewno tak nie jest.Narazie dziękipanowie za zainteresowanie tematem,gorąco pozdrawiam i szerokości życzę.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl