[TDI] Swap na 1.9 TDI
wez nie gadaj o zuzyciu 300-400% po wirusie, nawet bez softu i modow jak nie umiesz jezdzic i masz ciezka noge to zajezdzisz kazdy silnik :-o Jest od groma PD'kow ktore maja moc podniesiona o 100% [km i nm] i bija kilometry i nic sie nie dzieje :mrgreen:wujo1 pisze:no to prawda, spalanie zależy też od tego kto zrobi soft, zużycie silnika wzrasta o 300-400%. jeżeli się nie mylę <hmm>SIDNEY85 pisze:spalanie wyjdzie 30 na 100 tylko 9-10 jak szacuje w dizelku albo nawet mniej.
to zależy jaki silnik powiedzmy 2.2T, ale znaleźć taki silnik w dobrym stanie , diesel łatwiej znaleźć i podciągnąć osiągi :roll: przynajmniej ja tak sadzęSIDNEY85 pisze:wsadzenie duzego silnika benzynowego to nie sztuka ktory pali jak smok
Pozatym silniki VW&AUDI maja bardzo ogromny zapas potencjału i stad ich zywotnosc.
1. ciezko bedzie ci znalezc firme ktora profesjonalnie sie tym zajmnie.
sprobuj zapytac w G-LAB uysego , ale kiedys sie pytalem to mowil za przekladke tdi kolo 14-15tys. napisz na gg do mnie to naswietle ci koszta swapa.
hamulce z s2 w zupelnosci wystarcza. musisz jeszcze zastanowic sie dokladnie do czego uzywasz auta i czego oczekujesz po takiiej przerobce. koszt przerobki na tdi avf to cos kolo 10tys pln plus wlasna robota ocywiscie.
jeslichcesz wiedziec co i jak i ile kosztuje dokladnie to napisz do mnie w weekend.
2. wujo
ad 1 - kup sobie najpierw auto
ad 2 - zdobadz doswiadczenie i wiedze praktyczna nie wyczytana z forum.
ad 3 - skoncz pieprzyc..
ps hamulce od rs2sa fajnym drogim gadzetem. jesli ma sie kase mozna zakladac :mrgreen:
pozdro
tyllko co ja mam teraz w compi wsadzic?? 3.0 tdi?? <buu>
sprobuj zapytac w G-LAB uysego , ale kiedys sie pytalem to mowil za przekladke tdi kolo 14-15tys. napisz na gg do mnie to naswietle ci koszta swapa.
hamulce z s2 w zupelnosci wystarcza. musisz jeszcze zastanowic sie dokladnie do czego uzywasz auta i czego oczekujesz po takiiej przerobce. koszt przerobki na tdi avf to cos kolo 10tys pln plus wlasna robota ocywiscie.
jeslichcesz wiedziec co i jak i ile kosztuje dokladnie to napisz do mnie w weekend.
2. wujo
ad 1 - kup sobie najpierw auto
ad 2 - zdobadz doswiadczenie i wiedze praktyczna nie wyczytana z forum.
ad 3 - skoncz pieprzyc..
ps hamulce od rs2sa fajnym drogim gadzetem. jesli ma sie kase mozna zakladac :mrgreen:
pozdro
tyllko co ja mam teraz w compi wsadzic?? 3.0 tdi?? <buu>
Po pierwsze musisz sie konkretnie zdecydowac jaki chcesz silnik. Prostsza sprawe bedziesz miał jesli to bedzie silnik montowany wzdłoznie, najlepiej jest znalesc dawce bo wtedy masz pewnosc ze niczego ci nie zabraknie.
Druga kwestia to skrzynia, zmienic pod TDI musisz koniecznie, chyba ze nie bedzie ci przeszkadzac V-max 146km/h i masakrycznie krotkie biegi.
Najlepiej odrazu wkladac 6bieg; mozesz z C4 ale wiaze sie to ze skroceniem wału o 3cm lub mozesz z A4 wtedy wal zostaje.
Wydech moze zostac od ACE, ma taka sama przepustowosc jak customowy liczony pod TDI.
Dolot to nie problem, rura-stozek i bangla, mozesz tez wrzucic oryginalny od TDI.
Co do firmy ktora ci to wszystko wrzuci pod maske to mysle ze chetni sie znajda tylko musisz szukac i pytac, w kraju ludzi zajmujacych sie takimi modyfikacjami nie brakuje
http://www.kfrmotors.com/
http://www.koraszewski.com/index.htm
http://www.evolutionmotorsport.pl/?type=tuning
http://digitun.pl/
mrozoo, chmiel25 cos nalezalo by dopisac/poprawic :?: <cieszy>
[ Dodano: 2010-01-13, 00:23 ]
chmiel25, wkladaj to co chcesz i nie placz, bedzie dobrze i najlepiej chociazby dlatego ze nic tak nie cieszy jak wlasna praca wlasnymi rekoma na wlasnym podworku
Druga kwestia to skrzynia, zmienic pod TDI musisz koniecznie, chyba ze nie bedzie ci przeszkadzac V-max 146km/h i masakrycznie krotkie biegi.
Najlepiej odrazu wkladac 6bieg; mozesz z C4 ale wiaze sie to ze skroceniem wału o 3cm lub mozesz z A4 wtedy wal zostaje.
Wydech moze zostac od ACE, ma taka sama przepustowosc jak customowy liczony pod TDI.
Dolot to nie problem, rura-stozek i bangla, mozesz tez wrzucic oryginalny od TDI.
Co do firmy ktora ci to wszystko wrzuci pod maske to mysle ze chetni sie znajda tylko musisz szukac i pytac, w kraju ludzi zajmujacych sie takimi modyfikacjami nie brakuje
http://www.kfrmotors.com/
http://www.koraszewski.com/index.htm
http://www.evolutionmotorsport.pl/?type=tuning
http://digitun.pl/
mrozoo, chmiel25 cos nalezalo by dopisac/poprawic :?: <cieszy>
[ Dodano: 2010-01-13, 00:23 ]
chmiel25, wkladaj to co chcesz i nie placz, bedzie dobrze i najlepiej chociazby dlatego ze nic tak nie cieszy jak wlasna praca wlasnymi rekoma na wlasnym podworku
Popieram <ok>chmiel25 pisze:2. wujo
ad 1 - kup sobie najpierw auto
ad 2 - zdobadz doswiadczenie i wiedze praktyczna nie wyczytana z forum.
ad 3 - skoncz pieprzyc..
Panowie wszystko ladnie pieknie ale jak juz wspominalem nie mieszkam w PL tylko IRL i tutaj nawet na glupia pierdole z mechaniki (klocki) na zamowienie, dlatego nie podejme sie tego tutaj. I nie mam czasu przyjechac do PL i robic SWAP-a samemy, wiem ze tak bylo by najlepiej. A szukam firmy lub osob ktore sie tego podejma i znaja sie na rzeczy a nie silnik wsadzony a ktos mi zadzwoni i powie o sorry ale nie pali i nie wiem czemu.
Dlatego szukam profiesionalistow, a samochod do czego potrzebuje do normalnej jazdy z zasobem mocy, czego oczekuje 170-200 koni max no i przyrostu momentu, nic wiecej.
Dlatego szukam profiesionalistow, a samochod do czego potrzebuje do normalnej jazdy z zasobem mocy, czego oczekuje 170-200 koni max no i przyrostu momentu, nic wiecej.
Słonik, nic dodac nic ujac Ze skrzynia to z paska i a4 podejda(mala rzezba z dorobieniem lapy).
Sidney, musisz wszystko sobie rozplanowac, a w pierwszej kolejnosci znalesc auto na dawce np. paska angola b5fl / a4 b6, albo kupic silnik z kompletnym osprzetem typu wiazka bezpieczniki, turbo itp. Proponuje pierwsza opcje jest drozsza, ale za to masz wszystko pod reka.
170-200km, to z tego silnika robisz samym softem
Sidney, musisz wszystko sobie rozplanowac, a w pierwszej kolejnosci znalesc auto na dawce np. paska angola b5fl / a4 b6, albo kupic silnik z kompletnym osprzetem typu wiazka bezpieczniki, turbo itp. Proponuje pierwsza opcje jest drozsza, ale za to masz wszystko pod reka.
170-200km, to z tego silnika robisz samym softem
Słonik rozwiń swoją myśl, bo z tego co wiem to w paskach B5 i B5FL był montowany TORSEN, tylko zamiast nazwy handlowej quattro ma 4motion. W passatach B6 dopiero jest haldex ( również 4motion ) bo silnik jest poprzecznie.Słonik pisze:Chmielek mial takowa ale nie z passata tylko z Audi . Wpassatach nigdy nie bylo quattro, jedynie 4motion ale to zupelnie inne rozwiazanie.