[B4/NG] - problem z nowymi popychaczami..
-
- Forum Audi 80
- Posty: 9
- Rejestracja: 09 gru 2009, 20:11
witam. chyba troche dalej was pomecze w sprawie tych popychaczy... mam dalej ten problem.. zmienilem ten olej na pól syntetyk... teraz jest tak ze czasami slychac popychacze czasami nie. Mysle ze cos tam moze byc przytkane i nie smaruje ich dobrze.. a mozecie mi powiedziec co i gdzie moze byc przytkane ze ich tak prawidlowo nie smaruje?.Mysle ze to raczej jest jak by jedna szklanka bo taki pojedynczy stuk gdy auto schodzi z obrotów od okolo 2 tysiecy do 900 obrotów. powyzej nie slychac ,ani na wolnych obrotach tez nic.. kontrolka od cisnienia oleju gasnie odrazu po odpaleniu takze chyba raczej z cisnieniem jest wszystko ok,chociaz nie jestem pewien.. juz mam dosyc i boje sie tak jezdzic. bardzo bym chcial tym autem jezdzic i nie sprzedawac go,bo juz mam takie mysli... zeby zmienic.. ale doskonale mi sie nim jezdzi gdyby nie te popychacze..
- hakanos007
- Forum Audi 80
- Posty: 209
- Rejestracja: 15 sie 2009, 13:05
- Lokalizacja: gdańsk
Kolego...mam dla Ciebie propozycje.Miałem identyczny problem..Niunia przeszła remoncik silnika itp..po przejechaniu ok 5 tyś km zaczeło sie stukanie pukanie..każdy obstawiał popychacze albo gorsze żeczy...okazało się że to popychacz vacum pompy..jego stukot dawał taki rezonans że dzwięk przenosił się na pierwszy gar od podszybia...i w zyciu bym nie pomyslał..!!!
Odkręcenie vacum pompy i wyjęcie popychacza zajmie Ci 5 min.Warto sprawdzic
Odkręcenie vacum pompy i wyjęcie popychacza zajmie Ci 5 min.Warto sprawdzic
- hakanos007
- Forum Audi 80
- Posty: 209
- Rejestracja: 15 sie 2009, 13:05
- Lokalizacja: gdańsk
-
- Forum Audi 80
- Posty: 9
- Rejestracja: 09 gru 2009, 20:11
ok... no fajnie by bylo zeby to bylo to... no to teraz powiedzcie mi gdzie to sie znajduje i jak wyciagnac ten popychacz... a zrobie to jak najszybciej bo mnie szlak trafi.. chociaz nie wyobrazam sobie zeby to bylo to... no ale jak to to narmalnie Leszek daj mi swó j nr konta a ci ladnie podziekuje za pomoc.. tylko zeby to bylo to...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 9
- Rejestracja: 09 gru 2009, 20:11
- hakanos007
- Forum Audi 80
- Posty: 209
- Rejestracja: 15 sie 2009, 13:05
- Lokalizacja: gdańsk
kolego stojąc przed autem z otwarta maska patrzysz na silnik,między 3 a drugim kablem do świec jest przykręcona taka okrągła puszka na jak by takiej nodze...jest przykręcona dwoma nakrętkami -jedna u góry druga po przekąntnej na dole.
Gdybyś dalej nie wiedział to wpisz na allegro vacum pompa audi i wyskoczą Ci pompy z silników tdi-w naszym ng są takie same...dojdziesz po wyglądzie
[ Dodano: 2010-01-12, 20:28 ]
http://allegro.pl/item875157592_wacum_v ... _w_wa.html
tu jest pompa która wygląda chyba tak samo...w naszych motorach ta puszka jest w pionie równolegle do bloku silnika po prawej stronie
Gdybyś dalej nie wiedział to wpisz na allegro vacum pompa audi i wyskoczą Ci pompy z silników tdi-w naszym ng są takie same...dojdziesz po wyglądzie
[ Dodano: 2010-01-12, 20:28 ]
http://allegro.pl/item875157592_wacum_v ... _w_wa.html
tu jest pompa która wygląda chyba tak samo...w naszych motorach ta puszka jest w pionie równolegle do bloku silnika po prawej stronie
Kolego, opisałem już ten problem odpowiadając Tobie dnia 14 grudnia 2009:
"Tylko nie były to szklanki a popychacz pompy wakum. Pompa ta napędzana jest przez ten popychacz od wałka rozrządu. W serwisie nowy popychacz kupiłem za kilkadziesiąt złotych (nie pamiętam dokładnie za ile), założyłem i walenie zniknęło. Jeżdżę już tak ponad dwa lata i jest ok."
Gdybyś przeczytał dokładnie nie musiałbyś "nas męczyć... 11 stycznia i dalej" - "witam. chyba troche dalej was pomecze w sprawie tych popychaczy... " i miałbyś problem z głowy i dużo nizszymi kosztami.
"Tylko nie były to szklanki a popychacz pompy wakum. Pompa ta napędzana jest przez ten popychacz od wałka rozrządu. W serwisie nowy popychacz kupiłem za kilkadziesiąt złotych (nie pamiętam dokładnie za ile), założyłem i walenie zniknęło. Jeżdżę już tak ponad dwa lata i jest ok."
Gdybyś przeczytał dokładnie nie musiałbyś "nas męczyć... 11 stycznia i dalej" - "witam. chyba troche dalej was pomecze w sprawie tych popychaczy... " i miałbyś problem z głowy i dużo nizszymi kosztami.
wiecie ja może odbiegne z tematem ale myslę że to ważne bo niedawno zmieniałem właśnie hydropopychacze i nie wypuściłem z nich oleju (posłuchałęm sie opini w sklepie że można je uszkodzić) i przez to że w środku znajdował sie olej do konserwacji ułamałem jedna stope wałka rozrządu.powodem była za duza ilość tedo oleju w szklance i takie efekty więc prosze nie piszcie żę trzeba je trzymać w oleju !! posmarować gniazda i szklanki ale najpierw trzeba je rozłożyć na części wypuścić olej i dopiero montować.
A jeśli chodzi o stukanie to autor napisał że nie słychać pojedynczego stuku tylko wiele więc chyba pompe można sobie darować. Miałem ten problem i kupiłem nowy popychacz za 100 i nie pomogło więc jeżdze bez i nie czuje żadnej różnicy ale jak chcesz to mogę Ci sprzedać ten popychacz (stary) i nowy za np 40 PLN
A jeśli chodzi o stukanie to autor napisał że nie słychać pojedynczego stuku tylko wiele więc chyba pompe można sobie darować. Miałem ten problem i kupiłem nowy popychacz za 100 i nie pomogło więc jeżdze bez i nie czuje żadnej różnicy ale jak chcesz to mogę Ci sprzedać ten popychacz (stary) i nowy za np 40 PLN
-
- Forum Audi 80
- Posty: 44
- Rejestracja: 04 sty 2008, 15:59
- Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
Witam.
Dołączę się do tematu miałem ten sam problem stukot w silniku wlasnie tak jak by stukały hydropopychacze zaworowe.a stukała waku pompa czpień waku pompy który jest napedzany z wałka rozrządu.wyjełem go całkowicie stukot znikł a hamulce jakie były takie są nic sie nie zmieniło.z tego co sie orjetuje hamulce sie nie zmieniły bo serwo bierze sobie podciśnienie wężem z kolektora ssącego...koledzy dobrze piszą ze to czpień waku pompy.
Dołączę się do tematu miałem ten sam problem stukot w silniku wlasnie tak jak by stukały hydropopychacze zaworowe.a stukała waku pompa czpień waku pompy który jest napedzany z wałka rozrządu.wyjełem go całkowicie stukot znikł a hamulce jakie były takie są nic sie nie zmieniło.z tego co sie orjetuje hamulce sie nie zmieniły bo serwo bierze sobie podciśnienie wężem z kolektora ssącego...koledzy dobrze piszą ze to czpień waku pompy.
- hakanos007
- Forum Audi 80
- Posty: 209
- Rejestracja: 15 sie 2009, 13:05
- Lokalizacja: gdańsk
nie zawsze wina leży po stronie "popychacza vacum pompy".U mnie był on w idealnym stanie tj nie był obtłuczony ani nic...miał tylko przebarwienia temperaturowe co mnie zastanawiało.W większym stopniu zużyta była vacum pompa tj ten bolec który był popychany przez owy popychacz.Można było by wymienić pompe na nową albo metodą prób i błędów planowac podstawe pompy...
U mnie stukot który dobiegał z komopy silnika równiez nie był miarodajny...raz dobiegał stąd a raz stąd.Jest to bardzo mylące
U mnie stukot który dobiegał z komopy silnika równiez nie był miarodajny...raz dobiegał stąd a raz stąd.Jest to bardzo mylące
- hakanos007
- Forum Audi 80
- Posty: 209
- Rejestracja: 15 sie 2009, 13:05
- Lokalizacja: gdańsk