Podpisuje się pod tym obiema rękoma. Mimo lat linia nadwozia nadal cieszy oko.Milosz89 pisze:moim zdaniem to auto mimo upływu lat bardzo ładnie się prezentuje
BMW E30 by Glenio(filmik str.5)
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Klasyk to klasyk...wiem bo sam miałem e30 i wspominam ją z sentymentem
Plus za elektrykę, silnik, kierę. Szkoda tylko że nie ma takich detali jak fotele M-technik z wysuwanym podudziem, wycieraczek reflektorów czy pakietu M-technik.
A tak prezentowała się moja buma:
Powodzenia w dalszych działaniach przy beemie
Plus za elektrykę, silnik, kierę. Szkoda tylko że nie ma takich detali jak fotele M-technik z wysuwanym podudziem, wycieraczek reflektorów czy pakietu M-technik.
A tak prezentowała się moja buma:
Powodzenia w dalszych działaniach przy beemie
powiem tak miałem e30 '90r M50B20 i spisywała się ładnie ale jedyną bolączką tego auta jest blacha w środku jak i na zewnątrz, boczne schowki w bagażniku, podłoga nad bakiem paliwa i pod nogami pasażera i kierowcy tam leci jak cholera. Ale pozbyłem się, i jak narazie cieszę się swoim może nie doskonałym ale 1szym audi.
Taaaaaa, ... Głupie pisanie i filozofia oparta na dwóch tanich winach.KLAKSON pisze:Blee... Nigdy BMW, chociaż może i mocniejsze silniki itp ale dla mnie zawsze pozostanie zdanie, że jeżdżą nimi sami "cfaniaki" oraz "małolaci"...
A tak na marginesie fajne E30 :mrgreen: Osobiście wolałbym kombiaka ale to już gusta. Ewentualnie klasyczne E32 z manulem (kto wie jak brat kupi M to takie przytulę )
Pozdrawiam i miłej jazdy bokami <ok>
Jak "starsze" BMW to R6 M30, ewentualnie M42Glenio pisze:JPJ, touringa e30 już też kiedyś miałem, naprawdę igłę z nawet działającą klimą-jedyną bolączką było m40 pod maską :lol:
P.S.
Mam trochę gratów do E12 - nie chcesz kupić? :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 22 lut 2010, 12:40 przez JPJ, łącznie zmieniany 2 razy.
- Fighter001
- Forum Audi 80
- Posty: 580
- Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
- Lokalizacja: Wrocław
no no glenio fajne autko , bardzo podbują mi się te seryjne BBSki do swojego touringa też takie będę chciał zapodać. fajnie że R6. Szkoda , że nie m20B25 i że gaz. Niemniej jednak każdy lubi to co ma Tym też da radę fajnie pośmigać bocurem:) Ps masz tam szperunek czy nie??
Ja sobie zanabyłem E30 na zimę by móc "przezimować" gdy brak kfatro.
Masz może jakieś filmiki jak to lata????
gratuluje wyboru. Fajnie , że sedanik , bo coupe to w tej chwili bardzo ciężko znaleźć nie zwieśniaczone tuningiem i zdrowe z blachą.
Powodzonka i bezawaryjności życzę.
Ja sobie zanabyłem E30 na zimę by móc "przezimować" gdy brak kfatro.
Masz może jakieś filmiki jak to lata????
gratuluje wyboru. Fajnie , że sedanik , bo coupe to w tej chwili bardzo ciężko znaleźć nie zwieśniaczone tuningiem i zdrowe z blachą.
Powodzonka i bezawaryjności życzę.
DRED, szperunek będzie 100% na drugim moście-ten jest w dobrym stanie także zostanie do normalnej jazdy natomiast na wariacje będzie SPAW :evil: :mrgreen:
obecnie serducho autka składa się do kupy. Brakowało ciśnienia na 1 cylindrze więc wszystko zostało porozkładane i się remontuje(pierścionki panewki, odelżane tłoki, odelżane koło zamachowe, głowica splanowana w granicach 1mm, oczywiście komplet nowych uszczeleczek, uszczelniaczy)może dojdzie jeszcze wałek z m20b25 z dłuższymi czasami otwarcia. Niektórzy pewnie zapytają dlaczego remontuje b20 a nie wsadze np.b25 - otóż odpowiedź jest prosta, dobrych b25 już nie ma a za te co są to ceny nie są małe a żeby tym śmigać to trzeba i tak zrobić to co robię teraz ze swoją dwólitrówką. Do tego dochodzą heble, skrzynia, wał i dyfer żeby miało ręce i nogi a na takie zabiegi póki co mnie nie stać....
obecnie serducho autka składa się do kupy. Brakowało ciśnienia na 1 cylindrze więc wszystko zostało porozkładane i się remontuje(pierścionki panewki, odelżane tłoki, odelżane koło zamachowe, głowica splanowana w granicach 1mm, oczywiście komplet nowych uszczeleczek, uszczelniaczy)może dojdzie jeszcze wałek z m20b25 z dłuższymi czasami otwarcia. Niektórzy pewnie zapytają dlaczego remontuje b20 a nie wsadze np.b25 - otóż odpowiedź jest prosta, dobrych b25 już nie ma a za te co są to ceny nie są małe a żeby tym śmigać to trzeba i tak zrobić to co robię teraz ze swoją dwólitrówką. Do tego dochodzą heble, skrzynia, wał i dyfer żeby miało ręce i nogi a na takie zabiegi póki co mnie nie stać....
No bardzo ładne E30! Jak "mówi" Dred - sedan ma w sobie coś. I R6 - tak, od szósktki zaczyna się prawdziwe BMW. (sam mam R4 - bo to S14 :-> . I dwoje drzwi.... .)
Zostaw w takiej konfiguracji - auto zaczyna zyskać, troche LPG burzy obraz klasyka, ale rozumiem. Obniżony zawias, to zdrowa odchyłka od oryginału. Widzę, że jak większość E30 tył stoi trochę niżej niż przód. Znam ten ból.
Zostaw w takiej konfiguracji - auto zaczyna zyskać, troche LPG burzy obraz klasyka, ale rozumiem. Obniżony zawias, to zdrowa odchyłka od oryginału. Widzę, że jak większość E30 tył stoi trochę niżej niż przód. Znam ten ból.