[1.9 TDi 1z] niepokojące drgania
wiele osób jeździ z niższym ciśnieniem na cylindrach.To chyba nie jest jeszcze powód do zmartwień i raczej nie powód tych drgań Piszesz ,że był błąd
a drgania są jak się rozgrzeje tak? Wiec czujnik źle podaje wartość do ECU i na rozgrzanym silniku pakuje więcej paliwa bo myśli ,że silnik jest zimny przez co i auto więcej Ci spala jak piszesz Ale być może źle mi się wydajepiotr2210 pisze:czujnik temperatury początkowej
Może masz rację. Na poniedzieli jestem umówiony z mechanikiem z innego miasta. On mówi że ta różnica miesci się w granicach normy. Ma mnie wpiąć pod kompa i porobić wszystkie obsługi czyli rozrząd i tym podobne.
[ Dodano: 2010-01-20, 17:48 ]
Poza tym musze powiedzieć że wszystkich mechaników powinno się potopić tylko patrzą jak kasę wydrzeć. Czy jest moze jakiś obeznany forumowicz z okolic katowic, sosnowca lub tym podobnych? Chciałbym się z takim forumowiczem spotkać żeby się przejechał moją niunią.
[ Dodano: 2010-01-20, 17:48 ]
Poza tym musze powiedzieć że wszystkich mechaników powinno się potopić tylko patrzą jak kasę wydrzeć. Czy jest moze jakiś obeznany forumowicz z okolic katowic, sosnowca lub tym podobnych? Chciałbym się z takim forumowiczem spotkać żeby się przejechał moją niunią.
Witajcie
Super że jest Adamm. Podziękowania wielkie. A tak poza konkursem robie sobie teraz u mecha rozrząd i wszystkie związane z tym uroki. Podpiął mnie pod kompa i co się okazało błąd czujnika na węzu dolotowym powietrza - usterka usunięta urwana wtyczka błąd numer 2!!! wszyscy mieli rację - błąd sterowania pompy wtryskowej. ale niestety tm się on nie zajmuje
[ Dodano: 2010-01-22, 16:12 ]
Z tym błędem trochę źle napisałem nie błąd sterowania tylko zablokowana centralka sterowania. A dla informacji dla wszystkich którzy mnie podtrzymywali na duchu to mam wiadomość mój poprzedni mech jest do bani. kompresja w mojej niuni 31-32-31-31.Pozdro Piotr
Super że jest Adamm. Podziękowania wielkie. A tak poza konkursem robie sobie teraz u mecha rozrząd i wszystkie związane z tym uroki. Podpiął mnie pod kompa i co się okazało błąd czujnika na węzu dolotowym powietrza - usterka usunięta urwana wtyczka błąd numer 2!!! wszyscy mieli rację - błąd sterowania pompy wtryskowej. ale niestety tm się on nie zajmuje
[ Dodano: 2010-01-22, 16:12 ]
Z tym błędem trochę źle napisałem nie błąd sterowania tylko zablokowana centralka sterowania. A dla informacji dla wszystkich którzy mnie podtrzymywali na duchu to mam wiadomość mój poprzedni mech jest do bani. kompresja w mojej niuni 31-32-31-31.Pozdro Piotr