[audi 1.8 RU +lpg]regeneracja gaznika keinhin
[audi 1.8 RU +lpg]regeneracja gaznika keinhin
witam kolegow kolejny mój post dotyczy regeneracj gaznika keinhin 2,niewiem czy dobrze umiesciłem temat jesli nie to prosze moderatorow o przeniesienie do innego działu, mianowicie temat dotyczy jak w temacie regeneracj gaznika typu keinhin 2 ,a oto pytania
czy da sie zrobic to samemu
czy mozna nabyc do tego czesci do regeneracj
co jest potrzebne
i czy da zrobic sie to samemu
prosiłbym o jakies linki do tematu, a mianowicie podejzenie jest na to ze przepustnica niechodzi ale jesli dało by rade zrobic taka regeneracje samemu to ja bym sie pisał na jakie kolwiek informacje na ten temat , dzieki z gory kolegom z forum za pomoc , pozdrawiam
czy da sie zrobic to samemu
czy mozna nabyc do tego czesci do regeneracj
co jest potrzebne
i czy da zrobic sie to samemu
prosiłbym o jakies linki do tematu, a mianowicie podejzenie jest na to ze przepustnica niechodzi ale jesli dało by rade zrobic taka regeneracje samemu to ja bym sie pisał na jakie kolwiek informacje na ten temat , dzieki z gory kolegom z forum za pomoc , pozdrawiam
Zanim zaczniesz szukać części proponuje najpierw rozebrać gaźnik na części pierwsze i dokładnie umyć płynem hamulcowym ( DOT ) lub benzynką . W ten sposób usuniesz syfy które osadziły się w gaźniku z gazu . Jeżeli ten zabieg nie pomoże to pozostanie szukać części . A czemu chcesz regenerować , jakie masz objawy ?
najprawdo podobnie nieotwiera sie jedna przepustnica , wina moze byc przyspieszacza czy jak to sie nazywa, objawy sa tego typu iz niema swojej mocy na benzynie niby 75 koni to nie potwor ale mogła by lepiej sie zbierac , pali troszke duzo ,lepiej jezdzi na lpg niz na benzynie ale lpg pali tez sporo ,to wina miksera ale na ten mikser juz mam rade , wiec jak mowie najprawdopodobnie nieotwiera sie jedna przepustnica , a ze robie jolke dla siebie to zrobił bym ten gaznik na zicher od a do z
[ Dodano: 2010-01-16, 23:43 ]
powiem jeszcze ze na gazie niepokonała duzo kilometrow poniewaz jest nowy moze cos koło 3 tys
[ Dodano: 2010-01-16, 23:43 ]
powiem jeszcze ze na gazie niepokonała duzo kilometrow poniewaz jest nowy moze cos koło 3 tys
Strona 146 książki AUDI 80 na rys. 2.171
6- siłownik przepustnicy II przelotu - on odpowiada za otwarcie II przelotu w gaźniku przy mocno wciśniętym gazie i odpowiednim podciśnieniu .
Zdejmij wężyk od tego siłownika i zassij ustami , jeżeli nie wytworzy się podciśnienie to masz uszodzoną membranę i trzeba siłownik wymienić . Poruszaj ośką na któryej jest zamocowana II przepustnica , może coś się zacina .
6- siłownik przepustnicy II przelotu - on odpowiada za otwarcie II przelotu w gaźniku przy mocno wciśniętym gazie i odpowiednim podciśnieniu .
Zdejmij wężyk od tego siłownika i zassij ustami , jeżeli nie wytworzy się podciśnienie to masz uszodzoną membranę i trzeba siłownik wymienić . Poruszaj ośką na któryej jest zamocowana II przepustnica , może coś się zacina .
powiem ci tak ja walczyłem ze swoim gaznikiem kupowałem zestawy naprawcze zmieniałem membrany w pompce przyśpieszacza i tak nie jeżdzi na 100% na benzynie to znaczy jak mu depne to się dusi troche jak odpuszcze gaz to jest lepiej robiłem cuda z tym gażnikiem,zdejmowałem mikser nowa pompa paliwa kupiłem inny gaznik i odziwo te same objawy narazie zostawiłem to tak bo śmigam na lpg
Umyj dokładnie gaźnik DOTem łącznie z wszystkimi przelotami i dyszami , trzeba go namoczyć . Druga sprawa zdejmij mikser i pojedź na benzynie jeżeli będzie OK to znaczy , że masz za małą średnicę wewnętrzną miksera i go dusi .maly81 pisze:powiem ci tak ja walczyłem ze swoim gaznikiem kupowałem zestawy naprawcze zmieniałem membrany w pompce przyśpieszacza i tak nie jeżdzi na 100% na benzynie to znaczy jak mu depne to się dusi troche jak odpuszcze gaz to jest lepiej robiłem cuda z tym gażnikiem,zdejmowałem mikser nowa pompa paliwa kupiłem inny gaznik i odziwo te same objawy narazie zostawiłem to tak bo śmigam na lpg
Przejedź kilka ,no może kilkanaście dla pewności , kilometrów na benzynie przy takim dławieniu i szarpaniu . Po tym sprawdź kolor świec . Jeżeli będą białe to masz ubogą mieszankę , jeżeli czarne to zbyt bogatą . Przy zbyt ubogiej trzeba szukać lewego powietrza lub podnieść poziom paliwa w komorze pływakowej , przy czarnych zmniejszyć poziom paliwa w komorze pływakowej . Zakładam że dysze masz oryginalne i wszystkie kanaliki super drożne . Wystarczy tam malutki syfek i będzie totalne zubożenie mieszanki .
z tego co piszecie koledzy to wasze autka jak i moje lepiej chodzi na lpg niz na benzynu,umnie własnie objawy sa takie same jak wdepne na benzynie pedał to go dusi i podejzewam ze przytym jest wir w zbiorniku,a co do miksera to ja mam srednice otworu 36 mm i gazowni pali na 220 kilometrow 29 litrow, srednica otworu miksera jest deczko zaduza umnie ale mam na to patent ,ktory zastosuje jak dojde ładu i składu z gaznikiem ,bo to jest troszke nierealne zeby auto lepiej chodziło na lpg niz na bnzynce,przed zalozeniem gazu niemiałem takich kłopotow z autem leciało jak trzeba,a w dodatku co jeszcze w oleju pojawiło mi sie masło pisałem kiedys post o tym,uszczelke pod głowica wymieniłem a dalej jest to samo ,stwierdzam ze to przyczyna gazu bo jak go niemiałem to olej tez był czysty,trasy pokonywałem tez podobne (krotkie dystanse)
Widze ze to jest czesty problem tych gaznikow,bo ja mam to samo na LPG jest dobrze ale na PB to porazka!Wymienilem gaznik(regenerowany firma RENGAZ),nowa pompka paliwa,przewody,kopulki i takie tam i dalej lipa na PB.Wyczytalem na forum ze najprawdopodobniej mam zly mikser,ale nie moge go sprawdzic/zmierzyc bo niema mnie w PL,ale nie dlugo bede to sprawdze czy jak wyjme mixer czy cos pomoze.
Pozdr
Pozdr