Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 NE 1.8+LPG] dziwne palenie w zimie

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
davidpolska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
Lokalizacja: RZESZÓW

[80 B3 NE 1.8+LPG] dziwne palenie w zimie

Post autor: davidpolska » 21 sty 2010, 21:32

Panowie mam taki problem; jak autko mi stoi po nocy i chce go rano odpalić na PB to odpali po wyciągnięciu ssania na full; przepustnica się zamknie i ok; ma jakies 1200 obr/min jak odpali; nie wiem czy to nie zamało; czasami jak jest cieplej to przy pełnym wyciągniętym ssaniu ma 1600obr.min; jak juz odpali to przez 30 sekund chodzi równo a potem strasznie nie równo; i teraz tak: jak mu nacisne gaz i wyłącze ssanie całkowicie to zaczyna chodzic równo i wszystko ok' ale jak mu znowu włącze ssanie i puszcze gaz to chodzi nie równo; nie wiem czy zadużą dawke podaje paliwa; czy jest zle ustawione CO; mam nowy gaźnikKeihin ; i jak jest podstawa po gaźnikiem taka gumowa to ona jest mokra ?? pomóżcie;
Ostatnio zmieniony 24 sty 2010, 18:06 przez davidpolska, łącznie zmieniany 1 raz.

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 21 sty 2010, 22:49

Skoro podstawa jest mokra ( pewnie paliwo ) to by wskazywało na zbyt wysoki poziom paliwa w komorze pływakowej czyli "utopiony - nieszczelny pływak" lub zacięty zawór iglicowy odcinający dopływa paliwa do komory pływakowej , ewentualnie źle - zbyt wysoki poziom paliwa - konieczna regulacja .
A czy gaźnik ( nowy czy po regeneracji ) przed zamontowaniem był wyregulowany ?

Awatar użytkownika
davidpolska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
Lokalizacja: RZESZÓW

Post autor: davidpolska » 22 sty 2010, 14:37

kupiłem gaznik po regeneracji od goscia z Kalisza; zapłacielem za gaznik 350zł;wyglądał jak nowy; mówił ze jest wyregulowany itp; tylko zakładać i tyle;gwarancja 6 miesięcy; jak to teraz wyregulowac; moze ja coś zle podpiolem np.linke od ssania;ale jak wyciągne ssanie to przepustnica mi sie zamyka ; to chyba jest dobrze zamontowana; koledzy pomozcie jak to wyregulować' czy cO ma cos do tego???

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 22 sty 2010, 14:49

Zdejmij całą obudowę filtru powietrza , odpal i zobacz z kąd wycieka paliwo , być może będziesz musiał przegazować . Może wyciekać z komory pływakowej wówczas pływak i zawór iglicowy do sprawdzenia lub z pompki przyśpieszacza - uszkodzona , nieszczelna membrana . Po lokalizacji wycieku pozustaje rozebrać i grzebać samemu albo reklamować u sprzedawcy .

Awatar użytkownika
davidpolska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
Lokalizacja: RZESZÓW

Post autor: davidpolska » 23 sty 2010, 23:08

MARKO ;)nie z gaźnika nie wycieka sprawdziłem; tak jakby od spodu bo ta czarna guma jest mokra tylko z jednej strony' może czas ją wymienić?? zrobi to jakąś robotę/? HELP; a poza tym mam taki problem też; ze jak temperature mam nawer 70 stopni i jak przeżuce na gaz to sie przezuci bez kliku; ale jak dam na luz to obroty są niskie okolo 600 obr/min; dopiero jak osiągnie tem 90 stopni to obroty wzrosną do 850 ale i tak mało bo trzęsie; na benzynie obroty są ok/' nawet przy 60 stopniach mam 900 obr/min

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 23 sty 2010, 23:54

A jak facet wyregulował gaźnik skoro tego typu chodziły w różnych autach i każde miało trochę inny system "dostawy" powietrza?!

Jak dla mnie przelewa Ci zaworek wtrysku rozruchowego. Może być tak że czujnik jest uszkodzony i cały czas leje. A jeśli guma jest mokra to może też brakować krućca ciśnieniowego lub też jest pęknięty - często łatwo to uszkodzić przy montażu.

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 24 sty 2010, 22:21

Jeżeli chodzi o gaz , to jest to kwestja odpowiedniej regulacji .
Podstawę umową należy wymienić gdy się rozwulkanizuje i przez nią ciągnie lewe powietrze .
Zobacz czy z pompki przyśpieszacza nie cieknie paliwo w momencie dodawania gazu , może podciekać pod membraną .

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl