z tego co pamietam niedalo sie ich przelozyc bo w pierszej wersji tak chcialem zrobic.
tylko za cholere nie moge sobie przypomniec jaka byla roznica.
[TDI] Swap na 1.9 TDI
to chociaz dobrze ze nie wziolem sie za przekl flansz,
TZN cala poloska od b4 tdi z przeg wew i zew podejdzie pod flansze od 19tdi afn i przegobem zew do lozyska od coupe 2,3 benz, ( dlugosci polosi sa takie same?)
ps. istotnie wiazka z komp jest dluga ma chyba ponad metr.
ps2 co to jest "zdejmujesz z immo" , jak proponujesz wziac sie za elektryke ( nie przekladac zegarow itp )
TZN cala poloska od b4 tdi z przeg wew i zew podejdzie pod flansze od 19tdi afn i przegobem zew do lozyska od coupe 2,3 benz, ( dlugosci polosi sa takie same?)
ps. istotnie wiazka z komp jest dluga ma chyba ponad metr.
ps2 co to jest "zdejmujesz z immo" , jak proponujesz wziac sie za elektryke ( nie przekladac zegarow itp )
w osce flansze moga pasowac u mnie pasowaly bo mialem quattro. i tam sa mniejsze flansze. wez kup poloski na allegro wyrwiesz za 150-200pln. u mnie poloski kompletne z b4 tdi nie pasowaly bo 2.6 v6 ma wieksze przeguby zewnetrzne ale pasowaly one na polos od tdi. zdjecie immo jest potrzebne bo nie odpalisz bez orginalnego kluczyka i zegarow.
immo = imobilajzer.
jak jest dluzsza wiazka latwiej ja wsadzic do kabiny. podlaczasz wszystko w te 5 kostek na koncu wiazki. z zegarami jak uwazasz. wiecej zabawy z elektryka i srednio pasuja w deske natomiast masz fis i pare bajerow.
immo = imobilajzer.
jak jest dluzsza wiazka latwiej ja wsadzic do kabiny. podlaczasz wszystko w te 5 kostek na koncu wiazki. z zegarami jak uwazasz. wiecej zabawy z elektryka i srednio pasuja w deske natomiast masz fis i pare bajerow.