[B4 All] Kontrolka air bag i zmiana zegarów
[B4 All] Kontrolka air bag i zmiana zegarów
Witam
Proszę o pomoc w imieniu kumpla który zmienił zegary z VDO (B4 2.0 miał zamiast obrotka zegar) na UN4 (z obrotomierzem). Przed zmianą po odpaleniu auta świeciła mu się długo lampka poduszki, po zmianie na UN4 nie świeci się wcale. Kumpel pooglądał wtyczki z tyłu zegarów i zauważył że w jednej z nich brakuje jednego pina. Nie wiecie jaki kolor ma kabel idący do kontrolki poduchy ?
Proszę o pomoc w imieniu kumpla który zmienił zegary z VDO (B4 2.0 miał zamiast obrotka zegar) na UN4 (z obrotomierzem). Przed zmianą po odpaleniu auta świeciła mu się długo lampka poduszki, po zmianie na UN4 nie świeci się wcale. Kumpel pooglądał wtyczki z tyłu zegarów i zauważył że w jednej z nich brakuje jednego pina. Nie wiecie jaki kolor ma kabel idący do kontrolki poduchy ?
Kontrolka poduszki nic nie ma wspolnego z elektryka licznika. Płytka licznika stanowi tylko uchwyt mocujący lampkę poduszki. Z tego co pamiętam to jeden z przewodzików ma chyba izolacje koloru biało niebieskiego. Oba przewody od lampki poduszki stanowią jakby odrębna dwuprzewodowa wiązke kabli zakończoną oprawka z zarówka.
Witam. Właśnie się zarejestrowałem na stronie. To ja jestam posiadaczem zegarów z niedziałającą kontrolką "air bag' Problem polega na tym, że na 100 % nie było wiązki opisanej powyżej, sprawdzałem kilka razy wtyczkę i rozebrałem zegary na części. Przed wymianą zegarów kontrolka świeciła. Myślę że w modelu z zegarkiem w miejscu obrotka jest inaczej.
[ Dodano: 2007-06-04, 22:31 ]
Witam. Właśnie się zarejestrowałem na stronie. To ja jestam posiadaczem zegarów z niedziałającą kontrolką "air bag' Problem polega na tym, że na 100 % nie było wiązki opisanej powyżej, sprawdzałem kilka razy wtyczkę i rozebrałem zegary na części. Przed wymianą zegarów kontrolka świeciła. Myślę że w modelu z zegarkiem w miejscu obrotka jest inaczej.
[ Dodano: 2007-06-04, 22:31 ]
Witam. Właśnie się zarejestrowałem na stronie. To ja jestam posiadaczem zegarów z niedziałającą kontrolką "air bag' Problem polega na tym, że na 100 % nie było wiązki opisanej powyżej, sprawdzałem kilka razy wtyczkę i rozebrałem zegary na części. Przed wymianą zegarów kontrolka świeciła. Myślę że w modelu z zegarkiem w miejscu obrotka jest inaczej.
Witam. Czy byłbyś wstanie znależć do którego pinu prowadzi ścieżka od kotrolki "air bag".W moich "nowych" zegarach UN 4, pomimo że żarówka była na osobnej wiązce, ścieżka prowadzi do niebieskiej wtyczki. W miejscu odpowiedniego pina niema przewodu. musi być winnym miejscu bo "stare" zegary VDO (już sprzedałem), kontrolka bujała bez dodatkowej wiązki.Jasiu pisze:Witam
Moja wersja to zamiast "obrotka" mam zegarek(fajny taki wielki!) ale kontrolka do poduszek jest na osobnych przewodach tak jak pisze Czarek.
Wczoraj zmieniałem tasmę z poduchy.
Jasiu.
Zegary zrezane Nie było tak jak mówiłem żadnego dodatkowego kabelka, wszystko przez niebieską wtyczkę do zegarów (kabelek czarno-niebieski i biało-żółty czyli kolory takie jak w tym dodatkowym). Problem był tylko taki że w miejscu przeznaczonym na lampkę z poduchy była kontrolka pasów, ale już po zabiegu i jest OK.