[B4 sedan] Pytanie o zawieszenie: amortyzatory + sprężyny
[B4 sedan] Pytanie o zawieszenie: amortyzatory + sprężyny
Witam mam do wymiany przednie zawieszenie gdyż mi już olej wyciekł z amortyzatorów. lecz na stacji diagnostycznej powiedzieli mi gdyż sie nie znam za bardzo że jak je wymienie na normalne to musze od razu wymienić sprężyny.
On powiedział żę mam sprężyny z regulacją twardości i oczywiście wysokości bo jest taki gwint tam i moge je śćiągnąć lub nie. Musze wymienić amortyzatory i tu pytanie czy sprężyny też ? myśle że nie. bo jak bym chcial normalne zawieszenie to bym musial a jak kupie sportowe to chyba nie.
Co sądzicie ? i jakie zakupić amortyzatory ? proszę o pomoc. jakiej firmy ? i żeby pasowały do tych sprężyn. niewiem jak to sprawdzić
Czytam na allegro o amortyzatorach i tylko ceną się różnią. więc każdy by pasował ? TYlko czym droższe tym lepsze ?
On powiedział żę mam sprężyny z regulacją twardości i oczywiście wysokości bo jest taki gwint tam i moge je śćiągnąć lub nie. Musze wymienić amortyzatory i tu pytanie czy sprężyny też ? myśle że nie. bo jak bym chcial normalne zawieszenie to bym musial a jak kupie sportowe to chyba nie.
Co sądzicie ? i jakie zakupić amortyzatory ? proszę o pomoc. jakiej firmy ? i żeby pasowały do tych sprężyn. niewiem jak to sprawdzić
Czytam na allegro o amortyzatorach i tylko ceną się różnią. więc każdy by pasował ? TYlko czym droższe tym lepsze ?
Ostatnio zmieniony 30 maja 2007, 16:52 przez maryjann, łącznie zmieniany 1 raz.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Skoro masz gwint to amorki będą pasowały takie jakie masz w tej chwili, więc szukaj takich samych.
Tutaj masz link:
http://www.amortyzatory.com.pl/kontakt.html
Podobno firma zajmuje sie regeneracją amorków, na forum Golfa chwalili, że robią dobrze. Zadzwoń do nich powiec o co chodzi i może sie dogadasz.
Bo za nowe amorki do gwintu to musiałbyś sporo płacić, nie wiem ile będzie cię kosztowała regeneracja, ale to już musisz się sam dowiedzieć i zdecydować co wolisz.
Zostać przy gwincie czy zmieniać na serię amorki i sprężyny też.
Tutaj masz link:
http://www.amortyzatory.com.pl/kontakt.html
Podobno firma zajmuje sie regeneracją amorków, na forum Golfa chwalili, że robią dobrze. Zadzwoń do nich powiec o co chodzi i może sie dogadasz.
Bo za nowe amorki do gwintu to musiałbyś sporo płacić, nie wiem ile będzie cię kosztowała regeneracja, ale to już musisz się sam dowiedzieć i zdecydować co wolisz.
Zostać przy gwincie czy zmieniać na serię amorki i sprężyny też.
A jakie były by koszty takich amortyzatorów ? i czy jakoś na tych co mam moge zobaczyć co to za amortyzatory są ?
Czy takie mogły by być ?
http://allegro.pl/item198631037_sachs_b ... t_mts.html
Czy jednak inne ? bo naprawde się nie znam
Bo jak czytam na forum i jak sie ma sportowe zawieszenie to gazowe powinno sie mieć amortyzatory. Chodz niewiem jak mi wyciekł olej więc napewno takich nie miałem
Czy takie mogły by być ?
http://allegro.pl/item198631037_sachs_b ... t_mts.html
Czy jednak inne ? bo naprawde się nie znam
Bo jak czytam na forum i jak sie ma sportowe zawieszenie to gazowe powinno sie mieć amortyzatory. Chodz niewiem jak mi wyciekł olej więc napewno takich nie miałem
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Z tego co tak sie troche orientuje to że jak są gazowe amortyzatory to wcale nie oznacza że nie masz w nich gazu zamiast oleju. To tylko znaczy że w tym oleju masz jakiś tam gaz który ma powodować żeby podczas pracy amortyzatora olej sie nie pienił. Wiec z tak zwanych gazowych też olej może wypłynąc.
[b4 avant 2.0 ABT
a ja chce zmienić sprężynyw swojej niuni na sportowe (-40/-40) i nie wiem czy usze też zmienić amory na nowe bo mam wymienione przez poprzedniego właściciela jakieś 4 m-ce temu..
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
W 4 miesiące ciężko zużyć amorki (choć i tacy się pewnie znajdą) nawet te najtańsze , -40/-40 pod seryjne amorki mogą być pod warunkiem że są w dobrym stanie. Pozdrawiam!
[ Dodano: 2007-06-02, 22:45 ]
[ Dodano: 2007-06-02, 22:45 ]
Nie zgodze się, śmigam już od roku na sprężynach -40/-40 einbacha i amorki jeszcze są w odpowiedniej kondycji, wczoraj moja niunia przeszła przegląd i wszystko z amorkami ok!Labiel pisze:GRUBY, jak założysz zwykłe amortyzatory do sportowych obniżonych sprężyn to bądź pewien że długo na nich nie pojeździsz, wieć i tak będziesz musiał je wymienić.
... a to dlatego, że producenci amortyzatorów polecają seryjne amorki do max -40mmNie zgodze się, śmigam już od roku na sprężynach -40/-40 einbacha i amorki jeszcze są w odpowiedniej kondycji, wczoraj moja niunia przeszła przegląd i wszystko z amorkami ok!
... więc śmiało możesz pozostać przy oryginalnych amorkach
... dopiero przy glebie -60 poleca się amortyzatory o skróconym skoku
... Pozdrawiam
<FranoF1>
Dokładnie! Zgadzam się w 100%FranoF1 pisze:... a to dlatego, że producenci amortyzatorów polecają seryjne amorki do max -40mmNie zgodze się, śmigam już od roku na sprężynach -40/-40 einbacha i amorki jeszcze są w odpowiedniej kondycji, wczoraj moja niunia przeszła przegląd i wszystko z amorkami ok!
... więc śmiało możesz pozostać przy oryginalnych amorkach
... dopiero przy glebie -60 poleca się amortyzatory o skróconym skoku
... Pozdrawiam
<FranoF1>