[All] Ciekawostka - Roznice 2.3 20v 7A i 2.2T 3B/ABY/AAN
-
- Forum Audi 80
- Posty: 8
- Rejestracja: 11 paź 2009, 14:51
- Lokalizacja: Rzeszow
[All] Ciekawostka - Roznice 2.3 20v 7A i 2.2T 3B/ABY/AAN
witam przymierzam sie do kupna audi z takim silniczkiem 7a, i zastanawiam sie w jakim stopniu roznią sie one od silnikow 2.2 turbo od s2, niegdy niemialem do czynienia z silnikiem 7a wiec pytam, czy trudno uturbic tą jednostkę czy jest to jakies podobienstwo wersji s2?? bardzo prosze o wyrozumialą odpowiedz Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 02 cze 2011, 17:28 przez motorzeszow, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 8
- Rejestracja: 11 paź 2009, 14:51
- Lokalizacja: Rzeszow
silniki są bardzo podobne, różnią się jedynie tłokami. (głowice stosowane zamiennie) Różni się osprzęt, całkowicie się różni. Uturbić 7a... można, napewno wyjdzie taniej niż kupno S2. Za dobre 7a trzeba położyć ok 10kzł a za trupiasta s2 20kzł. Uturbić auto kase którą się na tym zaoszczędzi to nie problem, każdy warsztat ci to wykona. Jak juz masz 7a to droga krótka, kupujesz kolektor wydechowy od 2.2t, turbine, przystawke filtra oleju z przewodami olejowymi, jakąś świnie która to wysteruje i pare pierdół których mi sie nie chce juz wymieniac. Nie ma nic za darmo, ale da sie
pzdr
pzdr
-
- Forum Audi 80
- Posty: 5
- Rejestracja: 03 maja 2010, 08:43
-
- Forum Audi 80
- Posty: 5
- Rejestracja: 03 maja 2010, 08:43
[quote="nmr88"]Witam,
przepraszam że odkopuje taki stary temat
Wczoraj padła nam głowica w silniku 2.3 20V okazyjnie mogę kupić głowicę od 2.2 Turbo. Czy te głowice są identyczne?
Słyszałem że tak ale wolę mieć 100% pewność
ja na twoim miejscu to bym zrobil 7a za kpl regeneracje zaplacisz 500 max 600 zl i wiesz co masz a kupisz od 2.2t to niewiesz co masz i tak do roboty i tak!!!!!! ja teraz zakladam turbo k26 do 7a a kupilem kpl silnik 2.2t 10v za 700zl tylko przerobek troche bo wydech inny a reszta jest ok pozdrawiam
przepraszam że odkopuje taki stary temat
Wczoraj padła nam głowica w silniku 2.3 20V okazyjnie mogę kupić głowicę od 2.2 Turbo. Czy te głowice są identyczne?
Słyszałem że tak ale wolę mieć 100% pewność
ja na twoim miejscu to bym zrobil 7a za kpl regeneracje zaplacisz 500 max 600 zl i wiesz co masz a kupisz od 2.2t to niewiesz co masz i tak do roboty i tak!!!!!! ja teraz zakladam turbo k26 do 7a a kupilem kpl silnik 2.2t 10v za 700zl tylko przerobek troche bo wydech inny a reszta jest ok pozdrawiam
Za regenerację zapłacę 2 tyś.
14 zaworów pogiętych na pierwszy rzut oka ale do wymiany i tak wszystkie.
Cykające samo regulatory więc do regeneracji lub wymiany.
Łańcuch łączący wałki do wymiany, zębatki na wałkach do wymiany koło na rozrządzie do wymiany bo ścięło klin.
To "chyba" wszystko na pierwszy rzut oka. Głowicę z 2.2 T mam raczej pewną bo ten chłopak robił jej kompletną regenerację nie dawno
14 zaworów pogiętych na pierwszy rzut oka ale do wymiany i tak wszystkie.
Cykające samo regulatory więc do regeneracji lub wymiany.
Łańcuch łączący wałki do wymiany, zębatki na wałkach do wymiany koło na rozrządzie do wymiany bo ścięło klin.
To "chyba" wszystko na pierwszy rzut oka. Głowicę z 2.2 T mam raczej pewną bo ten chłopak robił jej kompletną regenerację nie dawno
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1935
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
jeśli masz 7A to w sumie każda głowica od R5 ci podpasi tyle tylko że reszta nei przypasuje. jesli chcesz jednak to poskładac to szukaj 7A lub z silnika NM - tyle tylko że tu skok tłoka jest inny a co za tym idzie zmneijszy sie pojemność i moc do 160KM.
Moja rada...jeśli masz odżałowane ileś $$$ szukaj 3B całego silnika i kompletny swapik... ciężko o zdrową głowicę do 7A czy też 3B (ta tez podpasuje tyle że troszkę gratów musisz jednak pozmieniać)
Moja rada...jeśli masz odżałowane ileś $$$ szukaj 3B całego silnika i kompletny swapik... ciężko o zdrową głowicę do 7A czy też 3B (ta tez podpasuje tyle że troszkę gratów musisz jednak pozmieniać)
-
- Forum Audi 80
- Posty: 5
- Rejestracja: 03 maja 2010, 08:43
w sumie to moze jakiegos rozbitka kupisz jak poszukasz za pare groszy ja kupilem 90 cala bez skrzyni na alu oryginalnych za 1500zl z silnikiem 7a a teraz dokupilem 2.2turbo i zakladam to turbo do 7a gosc mi juz kolektor wydechowy dorabia z kwasówki troche dodatkowo polerki i bedzie lux jeszcze odprezyc silnik zostaje!sluchaj mi gosc za 1.8t 20v wzial 550zl za kompletna regeneracje ze spawaniem wstawianiem prowadnic planowaniem i nowymi zaworami wiec moze poszukaj kogos o takie cos pozdronmr88 pisze:Za regenerację zapłacę 2 tyś.
14 zaworów pogiętych na pierwszy rzut oka ale do wymiany i tak wszystkie.
Cykające samo regulatory więc do regeneracji lub wymiany.
Łańcuch łączący wałki do wymiany, zębatki na wałkach do wymiany koło na rozrządzie do wymiany bo ścięło klin.
To "chyba" wszystko na pierwszy rzut oka. Głowicę z 2.2 T mam raczej pewną bo ten chłopak robił jej kompletną regenerację nie dawno