[Audi 80 B4 ABK Quattro] Hamulec
[Audi 80 B4 ABK Quattro] Hamulec
Witam.
Czy jest ktoś w stanie mi powiedzieć co to jest i do czego służy?
Czy jest ktoś w stanie mi powiedzieć co to jest i do czego służy?
Czyli to robi tą samą robotę co korektor co jest pod spodem w innym typie przy tylnej belce.
Ten co pod spodem to wiem, że można zastąpić przewodami gumowymi a czy ten można, jeszcze mi to zostało do sprawdzenia bo mnie te hamulce tylne dobiją.
FranoF1, czy można taki eksperyment wykonać.
Dzięki. Pozdro.
Ten co pod spodem to wiem, że można zastąpić przewodami gumowymi a czy ten można, jeszcze mi to zostało do sprawdzenia bo mnie te hamulce tylne dobiją.
FranoF1, czy można taki eksperyment wykonać.
Dzięki. Pozdro.
Wywaliłem dzisiaj ten regulator założyłem wężyki odpowietrzyłem hamulce i nic to nie pomogło. Jak wyłacze abs to wszystkie koła hamują a nawet staną (ale lepiej przód).
Gdy włącze abs to na śniegu widać jak przednie koła stają i puszczają a tył się kręci. Już nie wiem czy jestem przewrażliwony na tym punkcie ale mam porównanie z Skodą tam to działa zupełnie inaczej, pedał jest twardy i na dotyk a w Audi jak wcisnę pedał przy wł abs to mam wrażenie, że puchnie pod nogą i się jedzie.
A jeżeli chodzi o tego VAGa to trzeba podpiąć się pod komputer i poszukać błedów?
[ Dodano: 2010-01-24, 11:34 ]
Jeszcze odnośnie kontrolki ABS.
Jeżeli przekręcę zapłon to świeci mi ona cały czas gaśnie dopiero po uruchomieniu silnika.
Czy to tak ma być.
Gdy włącze abs to na śniegu widać jak przednie koła stają i puszczają a tył się kręci. Już nie wiem czy jestem przewrażliwony na tym punkcie ale mam porównanie z Skodą tam to działa zupełnie inaczej, pedał jest twardy i na dotyk a w Audi jak wcisnę pedał przy wł abs to mam wrażenie, że puchnie pod nogą i się jedzie.
A jeżeli chodzi o tego VAGa to trzeba podpiąć się pod komputer i poszukać błedów?
[ Dodano: 2010-01-24, 11:34 ]
Jeszcze odnośnie kontrolki ABS.
Jeżeli przekręcę zapłon to świeci mi ona cały czas gaśnie dopiero po uruchomieniu silnika.
Czy to tak ma być.
ruktaf napisał:
Podjedź na stację diagnostyczną i sprawdź sobie jak hamują oś przednia i oś tylna i będziesz miał odpowiedź czy wszystko jest ok.
Chyba jesteś jednak przewrażliwiony <ok> Przednie koła zawsze hamują mocniej niż tylne.Gdy włącze abs to na śniegu widać jak przednie koła stają i puszczają a tył się kręci. Już nie wiem czy jestem przewrażliwony na tym punkcie ale mam porównanie z Skodą tam to działa zupełnie inaczej, pedał jest twardy i na dotyk a w Audi jak wcisnę pedał przy wł abs to mam wrażenie, że puchnie pod nogą i się jedzie.
Podjedź na stację diagnostyczną i sprawdź sobie jak hamują oś przednia i oś tylna i będziesz miał odpowiedź czy wszystko jest ok.