Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 all 1,9D] problem z odpalaniem

ODPOWIEDZ
erica25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 28 sty 2009, 12:52

[B3 all 1,9D] problem z odpalaniem

Post autor: erica25 » 27 sty 2010, 10:50

Mam problem z odpalaniem samochodu (gdy jest zimny). Po odpaleniu dławi się, wszystko trzęsie, coś strasznie hałasuje pod maską. Po dodaniu troche gazu łapie i po chwili jest ok.
Świece wymieniłam i jest bez zmian. Byłam u mechanika, sprawdzil jeszcze raz świece i powiedział, że to wina przebiegu (270 tyś) i jak się ociepli to będzie dobrze, ale jest coraz gorzej. Co mogło sie stać?

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 27 sty 2010, 14:51

Ustaw kąt wtrysku. Dziwne, że mechanik tego nie zaproponował od razu.

Tylko zastanawia mnie to hałasowania? A nie wiesz, z której częsci ono dobiega?

Awatar użytkownika
spiczi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2453
Rejestracja: 02 sty 2008, 14:48
Lokalizacja: RBR/RZ
Kontakt:

Post autor: spiczi » 27 sty 2010, 17:10

Kat wtrsyku tak jak pisze kolega do sprawdzenia i dodatkowo może byc że ktorys lub wiecej niz jeden wtrysk leje i dlatego kulawo chodzi.

Czy wyciągniecie "ssania"(tej wajchy kolo kierownicy) nic nie pomaga?

erica25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 28 sty 2009, 12:52

Post autor: erica25 » 28 sty 2010, 07:49

Pomaga trochę, ale bez gazu się nie obędzie.

januszbin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 407
Rejestracja: 21 wrz 2009, 11:27
Lokalizacja: LWL

Post autor: januszbin » 28 sty 2010, 07:55

hałasować mogą tez samoregulatory hydrauliczne ,zanim napełnią się olejem.........nie wiem tylko czy u Ciebie już takie są...nie znam za bardzo tego silnika....

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 28 sty 2010, 11:50

są ja miałem też kiedyś paska z takim silnikiem i tak klekocze rano kąt wtrysku do ustawienia a przebieg taki to wcale nie jest duży bo ja miałem 320000 i pasek śmigał

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 28 sty 2010, 11:54

erica25 pisze:powiedział, że to wina przebiegu (270 tyś)
No to dobry mechanior. :mrgreen: Kąt wtrysku na początek ustaw. ;-)

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 28 sty 2010, 13:45

januszbin pisze:hałasować mogą tez samoregulatory hydrauliczne ,zanim napełnią się olejem.........nie wiem tylko czy u Ciebie już takie są...nie znam za bardzo tego silnika....
Od 1986r grupa VAG przeszła w dieslach na hydraulikę.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl