Słuszna droga, bardzo mi się podoba takie podejście do sprawy. Czy możesz przesłać na PW koszta takiego zabiegu? Sleepers own all...Mnie interesuje tylko, zeby nie mial rdzy. A ze lakier ma wyplowialy (a ma, i to strasznie) to drugorzedna sprawa. Wyglada po prostu bardziej cichociemnie - a to chodzi.
Audi 90q B3 4.2 V8
- zawodnik88
 - Forum Audi 80

 - Posty: 244
 - Rejestracja: 24 lip 2008, 21:52
 - Lokalizacja: Dąbrowa górnicza
 
Za wsadzenie takiego motorku (V8 w dowolną bude - B2/B3/B4) - 2300zł, jesli chodzi o samą mechanike. 
Elektronika - zalezy od tego czy na seryjnym ECU czy na komputerze StandAlone.
Vems do V8 - 2350zł komputer, 1000zł montaz + strojenie. Do tego jeszcze sonda szerokopasmowa ok 300zł.
Seryjne ECU - 800zł, jesli bez immo, 1300zł z immo (zdjęcie immobilisera wliczone).
Zakladam ze silnik dostarcza klient (oraz czesci do przerobki na manual - zamach i sprzeglo)
			
			
									
									
						Elektronika - zalezy od tego czy na seryjnym ECU czy na komputerze StandAlone.
Vems do V8 - 2350zł komputer, 1000zł montaz + strojenie. Do tego jeszcze sonda szerokopasmowa ok 300zł.
Seryjne ECU - 800zł, jesli bez immo, 1300zł z immo (zdjęcie immobilisera wliczone).
Zakladam ze silnik dostarcza klient (oraz czesci do przerobki na manual - zamach i sprzeglo)
No nie wiem co napisać - lepiej nie gazuj go na światłach bo nikt nie będzie chciał startować z Tobą na przyspieszenie z czerwonego 
  
A ile mniej więcej by kosztowało wpakowanie do 80 B3 ośki silnika 2.2 turbo z S2 wliczając w to kompletny remont silnika - silnik by miał mieć standardową moc, zawór upustowy by ładnie syczało i żadnych innych modyfikacji - poprostu standardowy silnik S2
			
			
									
									
						Za wsadzenie takiego motorku ...
A ile mniej więcej by kosztowało wpakowanie do 80 B3 ośki silnika 2.2 turbo z S2 wliczając w to kompletny remont silnika - silnik by miał mieć standardową moc, zawór upustowy by ładnie syczało i żadnych innych modyfikacji - poprostu standardowy silnik S2
Remont to pojecie bardzo mocno wzgleden - zalezy co w takim silniku jest nie tak - i czy wogole cos nie tak jest.
Jesli jest komplet na swap (silnik z calym osprzetem i cala potrzebna wiazka) - 2200zł (razem z ogarnięciem elektroniki). Ale TYLKO w przypadku, gdy w B3 jest silnik 5 cyl. W przypadku silnika 4 cyl w B3 - cena +600zł (inne sanie, spawanie mocowan itp)
Wydech - średnica 2,5cala, na 2 tłumikach przelotowych, bez ruszania seryjnego DP (obciecie "rozdwojenia" na katalizatory i wspawanie sie z kwasem) - 1500zł
Jakis dolot z czołowym intercoolerem - 500zł bez intercollera. Intercooler wedle uznania.
			
			
									
									
						Jesli jest komplet na swap (silnik z calym osprzetem i cala potrzebna wiazka) - 2200zł (razem z ogarnięciem elektroniki). Ale TYLKO w przypadku, gdy w B3 jest silnik 5 cyl. W przypadku silnika 4 cyl w B3 - cena +600zł (inne sanie, spawanie mocowan itp)
Wydech - średnica 2,5cala, na 2 tłumikach przelotowych, bez ruszania seryjnego DP (obciecie "rozdwojenia" na katalizatory i wspawanie sie z kwasem) - 1500zł
Jakis dolot z czołowym intercoolerem - 500zł bez intercollera. Intercooler wedle uznania.
- 
				
				martino08 (usunięty)
 - Forum Audi 80

 - Posty: 47
 - Rejestracja: 06 wrz 2007, 13:20
 
- 
				
				deejay.ftb
 - Forum Audi 80

 - Posty: 1567
 - Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
 - Imię: Zbyszek
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Sedan
 - Silnik: 2.0 ABK
 - Lokalizacja: WWL
 
...no nie moge sie z Toba zgodzic, rzuc okiemmartino08 pisze:Szkoda, że w trójmieście nie ma takich magików od Audi
- 
				
				martino08 (usunięty)
 - Forum Audi 80

 - Posty: 47
 - Rejestracja: 06 wrz 2007, 13:20
 
EDD to klasa sama dla siebie i podziwiam go za zapał i wkład w mody przy swoim aucie.
Fajnie reza swoją niunię, ale z tego co się orientuję nie wszystko jest w stanie zrobić własnymi łapkami.
Pisząc "magików" miałem na myśli warsztat i mechaników z prawdziwego zdarzenia, którzy ogarniają temat Audi i nie walą w CH.
Koniec OT
 pzdr.
			
			
									
									
						Fajnie reza swoją niunię, ale z tego co się orientuję nie wszystko jest w stanie zrobić własnymi łapkami.
Pisząc "magików" miałem na myśli warsztat i mechaników z prawdziwego zdarzenia, którzy ogarniają temat Audi i nie walą w CH.
Koniec OT
- grzechas_audi
 - Forum Audi 80

 - Posty: 521
 - Rejestracja: 27 lip 2008, 18:13
 - Lokalizacja: SR
 
na prawdę super pomysł, super projekt i mam nadzieję że niedługo super wykonanie!  :mrgreen:  na forum niedawno był filmik A80q z 4,2 BiTurbo 600KM ale mam nadzieję że twoje Audi będzie lepiej śmigać  :mrgreen:  pozdrawiam i życzę powodzenia na prawdę ogień
PS: można powiedzieć że w tym przypadku chęci to już bardzo duży sukces :mrgreen:
			
			
									
									
						PS: można powiedzieć że w tym przypadku chęci to już bardzo duży sukces :mrgreen:
							








