Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Cabrio] Swap abt -->aah

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Kolar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 31 sty 2010, 10:19

[Cabrio] Swap abt -->aah

Post autor: Kolar » 31 sty 2010, 11:44

Witam . Jestem w trakcie przekładki silnika 2.8 do mojego cabrio. Nie jest to zadne zmierzenie ani gdybanie wiec prosze sobie oszczedzic tekstów typu " nie zrobisz" Dziekuje
Zbyt wiele fotek nie mam ale na dowód wrzuce trzy zrobione kalkulatorem :D
Zakładam temat aby uzyskac ewentualna pomoc badz pozniej komus pomóc .
Na bierzące bede opisyław walke z łapami i elektryka . Dodam ze mam całego dawce b4 sedan.
Obrazek
Obrazek
Jeszcze raz sory za Jakosc zdjec <nie wiem> , nastepne beda juz z aparatu
Narazie został wyjety silnik, wnetrze deska i wiazka ecu
Pozdro Kolar
ps. robił to ktos ?
Ostatnio zmieniony 31 sty 2010, 11:46 przez Kolar, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 31 sty 2010, 12:44

Kolar, czyli co ?? w cabrio miałeś ABT ?? a może ABK bo w cabrio nie było ABT :roll:

Kolar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 31 sty 2010, 10:19

Post autor: Kolar » 31 sty 2010, 12:50

A moze :) nie łape tych oznaczen :0 chyba 115 km ale nie jechał wogule
zaraz po kupnie obruciło panewke . Wczesniej miałem tez 2.8 tylko ze w coupe. I powiem jedno ... super motor

Awatar użytkownika
spiczi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2453
Rejestracja: 02 sty 2008, 14:48
Lokalizacja: RBR/RZ
Kontakt:

Post autor: spiczi » 31 sty 2010, 12:57

a co z zawiecha? sinik v6 jest napewno cięższy niz R4 wiec moze sie okazac, ze przód pojdzie mocno w dół,choć nie wiem czy cabrio nie ma jakiegos wzmacnianego zawieszenia.

Kolar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 31 sty 2010, 10:19

Post autor: Kolar » 31 sty 2010, 13:02

teraz są załozone sringi h&r pod v6

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 31 sty 2010, 15:22

powodzenia :-D
Jak zamierzasz rozwiazac mocowanie silnika?? zostawiasz ori lapy od v6??

Kolar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 31 sty 2010, 10:19

Post autor: Kolar » 01 lut 2010, 21:05

chmiel25, jutro pomierzymy łapy i poduszki .Na oko wyglada ze uda sie wsadzic na łapy z 2.0 dodatkowo obspawane a jak nie to zrobimy łapy od v6 na srubach, dziury w podłuznicy sa trzeba tylko dospawac tulejki dystansowe pod łapy. Obvydwa silniki juz wyjete . Pozdro

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 02 lut 2010, 00:08

Na lapy od 2.0 nie wejdzie jezeli sa otwory na ori lapy od v6 to poszedl bym w tym kierunku. sadze zebedzie napewno prosciej i szybciej. i o wiele bezpieczniej.
pozdro

Kolar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 31 sty 2010, 10:19

Post autor: Kolar » 02 lut 2010, 22:51

tak jak kolega wyzej pisał v6 nie siadzie na łapy z 2.0 Muszą byc mocowania przykrecane do podłuznicy z 2.6 2.8 lub 2.2 T kołyska skrzynia łapy skrzyni wraz z poduszkami skrzynke akumulatora przenosimy w inne miejsce zamiast tej z 2.0 wstawiamy wzmocnienie oczywiscie wszystkie rurki przewody wiazke silnika kompa pas dolny półosie przeguby zwrotnice i zaciski weze od wspomagania i mase pierdołek :) czyli sporo rozrywki :D Ogólnie swap miły w wykonaniu i bez wiekszych komplikacji. Pozdro

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl