Szrek by Oofol
Jako że mamy takie same silniki to kilka pytań odnośnie silnika:
-jak już miałeś sciągnietą głowicę i rozebrany silnik to nie chciałeś wrzucić jakiegos wałka sportowego ? Może nie konioecznie np. schricka tylko coś ostrzejszego z rodziny VAG
- wydech - widzę że zamiast kata dałeś tłumik - odczuwasz jakieś różnice ?
-nie wiem czy robią do naszych silników kolektory wydechowe 4-2-1 ale myśle czy da się podpasować kolektor z DZ (112) razem z tym odcinkem do katalizatora -tam jest jakby dwururka - moze to coś da.
Ja na razie wywaliłem katalizator, dałem zwykła prostą rurę aż do środkowego, środkowy tłumik mam przelotowy, ostatni na razie oryginał ale też kiedyś wyleci z tym ze na koniec nie dam przelotu. Zmiany są dobrze widoczne- o wiele lepiej zbiera sie z dołu, max moment moim zdaniem trochę obniżył się w okolice 3000, kręci sie za to do odcinki.
-jak już miałeś sciągnietą głowicę i rozebrany silnik to nie chciałeś wrzucić jakiegos wałka sportowego ? Może nie konioecznie np. schricka tylko coś ostrzejszego z rodziny VAG
- wydech - widzę że zamiast kata dałeś tłumik - odczuwasz jakieś różnice ?
-nie wiem czy robią do naszych silników kolektory wydechowe 4-2-1 ale myśle czy da się podpasować kolektor z DZ (112) razem z tym odcinkem do katalizatora -tam jest jakby dwururka - moze to coś da.
Ja na razie wywaliłem katalizator, dałem zwykła prostą rurę aż do środkowego, środkowy tłumik mam przelotowy, ostatni na razie oryginał ale też kiedyś wyleci z tym ze na koniec nie dam przelotu. Zmiany są dobrze widoczne- o wiele lepiej zbiera sie z dołu, max moment moim zdaniem trochę obniżył się w okolice 3000, kręci sie za to do odcinki.
- Oofol
- Forum Audi 80
- Posty: 3143
- Rejestracja: 01 gru 2006, 16:26
- Lokalizacja: Karkonosze/ORK
- Kontakt:
GregB3+ myślałem nad wałkiem - ale na razie brak środków - poza tym to jego wymiana to nie problem
Generalnie tłumiki zmieniłem razem z modem motoru i jako całość jest różnica. Moment się obniżył i lepiej się wkręca - stał się też bardziej elastyczny. Jechałem nim dopiero dwa razy (50km) a to za mało żeby mówić więcej tym bardziej że wszędzie było ślisko...
Nie mniej jednak przyrost mocy jest odczuwalny
Generalnie tłumiki zmieniłem razem z modem motoru i jako całość jest różnica. Moment się obniżył i lepiej się wkręca - stał się też bardziej elastyczny. Jechałem nim dopiero dwa razy (50km) a to za mało żeby mówić więcej tym bardziej że wszędzie było ślisko...
Nie mniej jednak przyrost mocy jest odczuwalny