Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.6 TD] Linka pod kierownicą

ODPOWIEDZ
przemo1552
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 15 gru 2009, 21:22
Lokalizacja: Łódź

[B3 1.6 TD] Linka pod kierownicą

Post autor: przemo1552 » 31 sty 2010, 15:43

Witam koledzy mam taki śmieszny problem... W moim Audi pod kierownicą jest taka rączka którą da się wyciągnąć i wepchnąć, coś podobnego do ssania w fiacie 126p. Moje pytanie wiąże się z tym do czego to jest bo w dieslu ssanie?? i czy jeździ się na wyciągniętej tej rączce czy wepchniętej??;D

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 31 sty 2010, 15:49

Przyśpieszacz zapłonu, zmienia kąt wtrysku w pompie wtryskowej. Jak są wielkie mrozy, żeby nie katować silnika i poduch, wyciągasz linkę. Po krótkiej chwili ją chowiesz ;-)

przemo1552
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 15 gru 2009, 21:22
Lokalizacja: Łódź

Post autor: przemo1552 » 31 sty 2010, 15:53

o to nieźle to ja jeździłem ciągle na wyciągniętej bo na wepchniętej nie trzyma mi obrotów silnik prawie gaśnie, jaka może być tego przyczyna?

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 31 sty 2010, 16:05

przemo1552 pisze:o to nieźle to ja jeździłem ciągle na wyciągniętej bo na wepchniętej nie trzyma mi obrotów silnik prawie gaśnie, jaka może być tego przyczyna?
np zły kat wtrysku lub źle wyregulowana rpm i przyspieszacz http://img159.imageshack.us/img159/5849/pompanv8.jpg

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 31 sty 2010, 16:14

Opis do zdjęcia:
czerowna - dawka (śruba plus kontra)
zielona - obroty
niebieska - wydatek na wciśniętym przyśpieszaczu
żółta - wydatek na wyciągniętym przyśpieszaczu

przemo1552
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 15 gru 2009, 21:22
Lokalizacja: Łódź

Post autor: przemo1552 » 31 sty 2010, 16:53

dzięki kolego:) jeszcze jedno takie pytanie jakie powinny być obroty na biegu jałowym?? i wiesz może jak odkręcić tą rączkę od przyśpieszacza co jest pod kierownicą? bo jak kupiłem audi to koleś dał mi osobno schowek i chce go wreszcie założyć ale tej rączki nie mogę odkręcić a urwać od razu nie chcę

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 31 sty 2010, 17:11

Według danych z książki obroty powinny wynosić 750-950 +/- 50 obr/min. Ja mam ok 1000obr/min.
Tej rączki się nie odkręca :-) Od dołu masz otworek a w nim zatrzask. Wciskasz zatrzask i wyciągasz rączkę. Chwilę podłubiesz i wyskoczy a później będziesz to robił praktycznie od razu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl