Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1.9 tdi] przypchana turbina

ODPOWIEDZ
nurpiotrek

[b4 1.9 tdi] przypchana turbina

Post autor: nurpiotrek » 31 sty 2010, 17:27

Witam dziś się dowiedziałem że mogę mieć przypchane turbo więc moje pytanie czy jest to sie komuś zdarzyło i jakie były objawy?

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 31 sty 2010, 17:29

Na jakiej podstawie ktoś Ci powiedział, że masz przypchane turbo?
Rozumiem, nieszczelność w dolocie, zapieczona geometria (której nie masz). Ale zapchane turbo?

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 31 sty 2010, 17:36

no rzeczywiscie bardzo ciekawy termin... mozesz go rozwinac?

Bocian1520
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 23 lip 2008, 18:14
Lokalizacja: Częstochowa-Radomsko

Post autor: Bocian1520 » 31 sty 2010, 17:45

Może zapieczona grucha???

nurpiotrek

Post autor: nurpiotrek » 31 sty 2010, 17:48

Bocian1520 pisze:Może zapieczona grucha???
a co to ;-)
w jednej z ryr podobno zbiera się nagar czy to jest możliwe?

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 31 sty 2010, 17:49

Witam dziś się dowiedziałem że mogę mieć przypchane turbo więc moje pytanie czy jest to sie komuś zdarzyło i jakie były objawy?
podepnij se zegar i będzie wiadomo lub logi dynamiczne

[ Dodano: 2010-01-31, 17:50 ]
nurpiotrek pisze:w jednej z ryr podobno zbiera się nagar czy to jest możliwe?
może masz zabity dolot przez EGR to jak najbardziej możliwe
napisz jak auto się zbiera , czy dymi jaki czas do 100 coś co przybliży do jakiś wniosków
Ostatnio zmieniony 31 sty 2010, 17:53 przez Vision, łącznie zmieniany 1 raz.

nurpiotrek

Post autor: nurpiotrek » 31 sty 2010, 17:52

może masz zabity dolot przez EGR to jak najbardziej możliwe

i wtedy jaki będzie objaw?

Bocian1520
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 23 lip 2008, 18:14
Lokalizacja: Częstochowa-Radomsko

Post autor: Bocian1520 » 31 sty 2010, 17:53

nurpiotrek pisze:
Bocian1520 pisze:Może zapieczona grucha???
a co to ;-)
w jednej z ryr podobno zbiera się nagar czy to jest możliwe?
Gruszka(zawór upustowy) to ten okrągły element z lewej strony z wyjsciem na przewód powierzny
http://upload.ecvv.com/upload/Info/2008 ... Passat.jpg

[ Dodano: 2010-01-31, 17:56 ]
nurpiotrek pisze:może masz zabity dolot przez EGR to jak najbardziej możliwe

i wtedy jaki będzie objaw?
Brak powietrza =brak mocy w dolocie lubi sie tworzyc nagar co owocuje zmniejszeniem kanałów dolotowych

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 31 sty 2010, 17:57

nurpiotrek pisze:i wtedy jaki będzie objaw?
będzie muł , ciężko rozpędzał , słabo przyspieszał , zdejmij rurę z dolotu kolektora to będziesz wiedział o co chodzi z egr i zabitym dolotem dzień mi zajęło wyczyszczenie raza :mrgreen: foto dam a i możesz mieć uchylone WG i u mnie tak też było a max doładowanie 0.5 bar
Ostatnio zmieniony 31 sty 2010, 20:05 przez Vision, łącznie zmieniany 2 razy.

nurpiotrek

Post autor: nurpiotrek » 31 sty 2010, 17:58

Vision pisze:
Witam dziś się dowiedziałem że mogę mieć przypchane turbo więc moje pytanie czy jest to sie komuś zdarzyło i jakie były objawy?
podepnij se zegar i będzie wiadomo lub logi dynamiczne

[ Dodano: 2010-01-31, 17:50 ]
nurpiotrek pisze:w jednej z ryr podobno zbiera się nagar czy to jest możliwe?
może masz zabity dolot przez EGR to jak najbardziej możliwe
napisz jak auto się zbiera , czy dymi jaki czas do 100 coś co przybliży do jakiś wniosków
po puszczeniu gazu i ponownym naciśnięciu on nie reaguje na gaz a zbiera się moim zdaniem bobrze , nic nie szarpie i z odpalaniem nie mam kłopotów. nie kopci

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 31 sty 2010, 18:03

nurpiotrek pisze:a zbiera się moim zdaniem bobrze , nic nie szarpie i z odpalaniem nie mam kłopotów. nie kopci
a jeździłeś inny 1Z dla porównania , i podepnij vag

nurpiotrek

Post autor: nurpiotrek » 31 sty 2010, 18:05

Vision pisze:
nurpiotrek pisze:a zbiera się moim zdaniem bobrze , nic nie szarpie i z odpalaniem nie mam kłopotów. nie kopci
a jeździłeś inny 1Z dla porównania , i podepnij vag
nie jeszcze

[ Dodano: 2010-01-31, 18:08 ]
a może to być przez to że poprzedni właściciel go zamulał????

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 31 sty 2010, 18:10

Jak najbardziej. Jazda do 2000 obr/min powoduje nie pełne spalenie mieszanki i osadzanie nagarów. Silnik też się musi "przepalić". Jak go przegnasz parę razy po trasie nabierze wigoru.

[ Dodano: 2010-01-31, 18:10 ]
Jak najbardziej. Jazda do 2000 obr/min powoduje nie pełne spalenie mieszanki i osadzanie nagarów. Silnik też się musi "przepalić". Jak go przegnasz parę razy po trasie nabierze wigoru.

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 31 sty 2010, 18:13

nurpiotrek pisze:a może to być przez to że poprzedni właściciel go zamulał????
sprawny EGR daje taki efekt a zamulanie to wtedy WG może być uchylone , sprawdź doładowanie , jakiś manometr do 1bar starczy bo fabryka dała mniej ok 0,85

[ Dodano: 2010-01-31, 18:18 ]
i go przegoń tak jak radzi kolega trepek,

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl