[b4 1.9 1Z] Wolna odma?
wolna odma z Catch Tank czy bezpośrednia zmniejsza temperaturę w kolektorze bywa ze i obroty jakby spadły ale wg vag są takie same, auto jakby lepiej się zbierało od dołu a przy wolnej odmie korek wlewu oleju po odkręceniu lekko podskakuje i nie jest wciągany ale nie spada z dekla co do dymienia to jest mniejsze.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
U mnie prawie już gotowy zestaw czeka na montaż. Muszę kupić tylko odpowiednie węże i znaleźć chwilę czasu. Szkoda że nie zdołałem zrobić tego podczas upalnych dni. Wtedy można byłoby ocenić jakie wpływ mają gorące gazy z silnika na pracę i ewentualnie osiągi silnika. Teraz podczas zimnych dni będzie to mniej zauważalne.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Puchę zrobiłem ze starego filtra oleju. Bibułę ze środka wypaliłem żeby czasem się nie przepchała. W ten sposób filtr stał się bardzo przelotowy. Podstawę pod filtr znalazłem w garażu. Nie mam pojęcia od czego pochodziła.
Generalnie moim zamiarem było zrobienie tego jak najbardziej estetycznie, aby całość wyglądała jak jakieś ori wyposażenie, ponieważ początkowo w planach miałem umieszczenie tego gdzieś na wierzchu pod maską. Niestety kiedy rozpoczęły się przymiarki nie znalazłem miejsca aby to upchnąć. Ostatecznie pójdzie chyba pod prawą stronę zderzaka. Chyba że wymyślę coś jeszcze w między czasie. Rzucić to luzem na silnik nie jest problemem. Ale zamontować to jakieś z głową już jak najbardziej
Później wrzucę może lepsze fotki, bo tamte dałem na szybko.
Generalnie moim zamiarem było zrobienie tego jak najbardziej estetycznie, aby całość wyglądała jak jakieś ori wyposażenie, ponieważ początkowo w planach miałem umieszczenie tego gdzieś na wierzchu pod maską. Niestety kiedy rozpoczęły się przymiarki nie znalazłem miejsca aby to upchnąć. Ostatecznie pójdzie chyba pod prawą stronę zderzaka. Chyba że wymyślę coś jeszcze w między czasie. Rzucić to luzem na silnik nie jest problemem. Ale zamontować to jakieś z głową już jak najbardziej
Później wrzucę może lepsze fotki, bo tamte dałem na szybko.
pytanie. Mam seata alhambre z motorem AFN, silnik identyczny jak 1z poza moca i turbinka... VNT. Mam Straszny syf w dolocie... pstanowilem zmodzic wolna odme ale u mnie wyglada to tak ze jedna rura z pokrywy zaworow wali do doloty a druga idzie do miski w dol a w dodatku mam w polowie tej rurki zainstalowanne cos w rodzaju filtra - tego syfu co splywa do miski...
Jak mam ten manewr wykonac poprawnie? poprostu zaslepic dolot i przewod idacy do dolotu czy jeszcze cos? moge podeslac foto jak to wytglada jesli ktos bedzie chcial.. dzieki za odp
Jak mam ten manewr wykonac poprawnie? poprostu zaslepic dolot i przewod idacy do dolotu czy jeszcze cos? moge podeslac foto jak to wytglada jesli ktos bedzie chcial.. dzieki za odp
A w silniku NG Catch Tank idzie zastosować? Czy są jakieś szanse na polepszenie jego żywotu czy nie ma sensu kombinować?
A może odłączyć odmę od przepływki i założyć takie cuś http://moto.allegro.pl/item887918104_fi ... miary.html
Proszę o opinie
A może odłączyć odmę od przepływki i założyć takie cuś http://moto.allegro.pl/item887918104_fi ... miary.html
Proszę o opinie
gdzieś tam by się dało tą odmę z tym nie problem ale lepiej niech ktoś mnie upewni czy można bez żadnych przeszkód dać wolną odmę w NG,a jak by po prostu odpiąć i nie dawać nic na końcu węża odmy to mogą być jakieś skutki uboczne?wczoraj odpiąłem odmę na chwile tak dla sprawdzenia na chwile i nie zauważyłem żeby coś się dymiło z niej ,było tylko słychać taki specyficzny dźwięk