[B3 1.8] Problem z odpowietrzeniem układu chłodzenia
[B3 1.8] Problem z odpowietrzeniem układu chłodzenia
Witam pisze 2 raz bo poprzedni post został usuniety mimo ze nie znalazłem odpowiedzi w poruszonym wątku a mianowicie nie mogę odpowietrzyć audi to znaczy niedawno zerknolem ze mam pusciutki zbiornik co prawda ubywa mi gdzies co troszke płynu ale był pusty wiec dolałem no i wszyscy piszą ze sam sie odpowietrza a tu nie prejechałem 4 razy po ok 10 km i co odkrecam zbiornik syczy powietrze a za chwile mocno płyn ucieka efekt gejzera silnik był zagrzany do no nawet dzisiaj stalem i czekalem mial jakies 90 stopni wentylator sie nie wlaczył ale bardzo długo czekalem i watpie czy dalej by sie zagrzał prze tej temperaturze wiec niewiem co mam zrobic a dzisiaj zauważyłem ze po przejechaniu 10 km silnik mial ciut ponad 80 stopni a wąż który idzie do zbiornika ten ieńki jak i ten grubszy i gruby waż który idzie z chłodnicy do silnika ten daloe był zimny dopiera jak auto nagrzalo sie do ok 90 stopni to zaczal robic sie letni
Z gory dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam
Z gory dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 25 kwie 2013, 13:56 przez adam247, łącznie zmieniany 1 raz.
- luk_OP_Q89
- Forum Audi 80
- Posty: 1288
- Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
- Lokalizacja: OPOLE
adam247, żeby odpowietrzyć układ chłodzenia trzeba poczekać aż po nagrzaniu otworzy się duży obieg czyli termostat puści obieg na chłodnicę.
Lejesz w zbiorniczek tyle aby osiągnąć poziom pomiędzymax.a min.Zakręcasz. Palisz auto, podnosisz pokrywę,czekasz aż otworzy się termostat(musi dobrze się zagrzać).
Jeśli masz zapowietrzoną nagrzewnicę(sprawdz ręką węże wejścia/wyjścia na nagrzewnicę) to możesz ją odpowietrzyć na wężu wyjściowym.
PŁyn uzupełniasz do skódku...o ile układ jest szczelny.
P.S.nie poparz się
Lejesz w zbiorniczek tyle aby osiągnąć poziom pomiędzymax.a min.Zakręcasz. Palisz auto, podnosisz pokrywę,czekasz aż otworzy się termostat(musi dobrze się zagrzać).
Jeśli masz zapowietrzoną nagrzewnicę(sprawdz ręką węże wejścia/wyjścia na nagrzewnicę) to możesz ją odpowietrzyć na wężu wyjściowym.
PŁyn uzupełniasz do skódku...o ile układ jest szczelny.
P.S.nie poparz się
- DARODIABEL75
- Forum Audi 80
- Posty: 86
- Rejestracja: 11 sie 2009, 17:05
- Lokalizacja: Wałbrzych
oki dzieki czy weze idace do nagrzewnicy sprawdze dzisiaj bo niewiem ale ciple powietrze i gorace leci a mam pytanie czy duży obieg sie otwiera jak wlaczy sie wentylator ? bo dzisiaj rano czekalem i wentylator sie nie włączył a było 90 stop ale dłużej juz nie mogłem czekać i w razie co mam pytanie ida 2 weże do nagrzewnicy stojac do auta przodem do powrót jest po lewej czy po prawej stronie
no witam wczoraj czekalem az sie wlaczy wentylator i ok sie wlaczyle płyn w zbiorniczku poszedł do góry i spadł i teoretycznie ok ale dzisiaj znowu jak rano przyjechałem do pracy to pierwsze co odkrecam zbiornik i syknelo powietrze dosc mocno ale płyn juz nie wyskoczył cos zabulgotało w chłodnicy czy w jakis weżach jakby powietrze i spadło troszke płytnu silnik miał 70 stopni wsadzilem palec do zbiornika a tam zimny płyn tak samo wczoraj jak dotykalem chłodnicy reka to była letnia przy 80 stopniach ale przed otwarciem sie dużego obiegu zauwazylem ze jak dodałem gazu to mocno siknął płytn gdzieś na dole chłodnicy jak ze strzykawki no 2 raz juz niechcialo sie to powtórzyć zebym zlokalizowal przeciek ale wydaje mi sie ze przez to raczej sie nie zapowietrzy układ i czy za kazdej jezdzie jak odkrecam korek od zbiornika to powinno syczeć powietrze