[B4 ABK] szarpie silnikiem na LPG
[B4 ABK] szarpie silnikiem na LPG
Witam!!
Mam taki problem ze swoja audi :-| Mianowicie jadac na 3,4,5 biegu i dodajac nagle gazu,np:przy wyprzedzaniu auto szarpie silnikiem tak jakby gaz sie konczyl albo jakas przerwa w dawce gazu tak to wyglada. Dzieje sie to tak przy 2500tys.obrotow.Jezeli bede dodawal gazu delikatnie to nic sie nie dzieje,jesli depne tylko mocniej na pedal juz zaczyna silnik szarpac,dusic sie czy cos takiego
Co to moze byc???Jak mozna rozwiazac ten problem???
Mam taki problem ze swoja audi :-| Mianowicie jadac na 3,4,5 biegu i dodajac nagle gazu,np:przy wyprzedzaniu auto szarpie silnikiem tak jakby gaz sie konczyl albo jakas przerwa w dawce gazu tak to wyglada. Dzieje sie to tak przy 2500tys.obrotow.Jezeli bede dodawal gazu delikatnie to nic sie nie dzieje,jesli depne tylko mocniej na pedal juz zaczyna silnik szarpac,dusic sie czy cos takiego
Co to moze byc???Jak mozna rozwiazac ten problem???
Ostatnio zmieniony 02 lut 2010, 16:47 przez hali1985, łącznie zmieniany 1 raz.
masz żle wyregulowaną dawke gazu i nic więcej ...regulacja jest bardzo prosta i nie potrzebny jest żaden analizator spalin,sprawdż świece ustaw przerwe na 0.7mm bo w elektronicznym zapłonie przerwa jest gdzieś około 1 mm a gaz ma inne parametry niż etylina dlatego czasami dochodzi do wystrzałów na gazie jaką masz instalacje jesli drugiej generacji to za silnikiem krokowym powinna być śruba regulacyjna na przewodzie i nią właśnie ustawiasz dawke gazu precyzyjnie i nawet po wypięciu silnika krokowego będzie działała instalacja gazowa idealnie.Co do samej regulacji najlepiej jak będziesz miał pomoc kolegi odpal silnik wprowadz go na 3tyś obrotów i niech utrzymuje te obroty cały czas a ty zacznij krecić tą śrubą w prawo albo lewo nie ma regóły aż silnik zacznie zwiekszać obroty gdzieś tak około 4tyś i to nie jest też regółą aż do momentu kiedy obroty zaczną znów spadać ...idealne ustawienie instalacji jest w punkcie kiedy są najwyższe obroty , co do wolnych obrotów jest śruba regulacyjna na mieszalniku przy elektrozaworze a do ilosci gazu po srodku mieszalnika którą regulujesz wychylenie membrany ustawiajac ilość gazu i to wszystko w temacie i regulacji instalacji gazowej
Wiesz mam 40 lat jestem mechanikiem samochodowym udzieliłem Ci konkretnej rady jak i co zrobić a jak jakiś nawiedzony to regulował to tak to działa więcej się nie będe produkował a gazownicy jak ich nazywacie to też ludzie i musza z czegoś żyć życze powodzenia w poszukiwaniach usuniecia usterkihali1985 pisze:sluchaj ona chyba nie ma sekwencyjnego gazu.ale wiem ze silnik jest na wielopunktowym wtrysku paliwa. nie bardzo sie znam na tym... ale mam caly opis instalacji