Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABK] szarpie silnikiem na LPG

Wszystko co związane z LPG
hali1985
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 15 sty 2010, 16:44
Lokalizacja: Biała podlaska

[B4 ABK] szarpie silnikiem na LPG

Post autor: hali1985 » 02 lut 2010, 16:33

Witam!!
Mam taki problem ze swoja audi :-| Mianowicie jadac na 3,4,5 biegu i dodajac nagle gazu,np:przy wyprzedzaniu auto szarpie silnikiem tak jakby gaz sie konczyl albo jakas przerwa w dawce gazu tak to wyglada. Dzieje sie to tak przy 2500tys.obrotow.Jezeli bede dodawal gazu delikatnie to nic sie nie dzieje,jesli depne tylko mocniej na pedal juz zaczyna silnik szarpac,dusic sie czy cos takiego :-(
Co to moze byc???Jak mozna rozwiazac ten problem???
Ostatnio zmieniony 02 lut 2010, 16:47 przez hali1985, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
krisiun1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 999
Rejestracja: 17 lip 2007, 10:28
Lokalizacja: Iłowo

Post autor: krisiun1 » 02 lut 2010, 17:20

Otwórz maskę jak będzie już ciemno, odpal auto i sprawdź czy nie robi się choinka na przewodach wysokiego napięcia.Kiedy wymieniałeś te przewody?

hali1985
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 15 sty 2010, 16:44
Lokalizacja: Biała podlaska

Post autor: hali1985 » 02 lut 2010, 17:29

nie wiem kiedy byly wymieniane bo mam to auto od 3miesiecy. kolega mi mowil ze jak daje wiecej gazu to otwiera sie mocniej przepustnica i ze sie dusi w kolektoze czy cos takiego.Nie mam pojecia co to moze byc.

Awatar użytkownika
krisiun1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 999
Rejestracja: 17 lip 2007, 10:28
Lokalizacja: Iłowo

Post autor: krisiun1 » 02 lut 2010, 17:47

To chyba normalne że jak dodajesz gazu to uchylasz przepustnicę a dusi się i szarpie bo prawdopodobnie nie przepala mieszanki.Sprawdź przewody w pierwszej kolejności.

hali1985
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 15 sty 2010, 16:44
Lokalizacja: Biała podlaska

Post autor: hali1985 » 02 lut 2010, 17:59

sprawdzalem kable i wyglada na to ze jest wszystko ok

Awatar użytkownika
zakk87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 153
Rejestracja: 07 maja 2009, 12:49
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: zakk87 » 02 lut 2010, 18:16

...delete please
Ostatnio zmieniony 06 lut 2010, 13:56 przez zakk87, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
goldi j51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3625
Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
Imię: Robert
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: goldi j51 » 03 lut 2010, 09:46

Tak się dzieje tylko na gazie czy na benzynie też sprawdzałeś :?:

serial28
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 131
Rejestracja: 16 wrz 2008, 20:12
Lokalizacja: ostróda

Post autor: serial28 » 03 lut 2010, 11:04

Hmmm...A jak kolego ze spalaniem? Wzrosło? Może trzeba by było instalacje wyregulować? Miałem kiedyś podobny problem po wymianie parownika.Wróciłem do gazownika i kazałem mu ustawiać przy mnie na analizatorze i się okazało że mam za bogatą dawkę na wysokich obrotach :-)

leopard
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 69
Rejestracja: 09 wrz 2009, 00:14

Post autor: leopard » 03 lut 2010, 12:48

masz żle wyregulowaną dawke gazu i nic więcej ...regulacja jest bardzo prosta i nie potrzebny jest żaden analizator spalin,sprawdż świece ustaw przerwe na 0.7mm bo w elektronicznym zapłonie przerwa jest gdzieś około 1 mm a gaz ma inne parametry niż etylina dlatego czasami dochodzi do wystrzałów na gazie jaką masz instalacje jesli drugiej generacji to za silnikiem krokowym powinna być śruba regulacyjna na przewodzie i nią właśnie ustawiasz dawke gazu precyzyjnie i nawet po wypięciu silnika krokowego będzie działała instalacja gazowa idealnie.Co do samej regulacji najlepiej jak będziesz miał pomoc kolegi odpal silnik wprowadz go na 3tyś obrotów i niech utrzymuje te obroty cały czas a ty zacznij krecić tą śrubą w prawo albo lewo nie ma regóły aż silnik zacznie zwiekszać obroty gdzieś tak około 4tyś i to nie jest też regółą aż do momentu kiedy obroty zaczną znów spadać ...idealne ustawienie instalacji jest w punkcie kiedy są najwyższe obroty , co do wolnych obrotów jest śruba regulacyjna na mieszalniku przy elektrozaworze a do ilosci gazu po srodku mieszalnika którą regulujesz wychylenie membrany ustawiajac ilość gazu i to wszystko w temacie i regulacji instalacji gazowej :-)

hali1985
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 15 sty 2010, 16:44
Lokalizacja: Biała podlaska

Post autor: hali1985 » 03 lut 2010, 13:01

Bylem na wyregulowaniu gazu ale nadal dzieje sie to samo.pali troszke jakby wiecej.A te dlawienie sie silnika jest tylko na gazie.Na bezynie silnik pracuje idealnie.

Awatar użytkownika
krisiun1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 999
Rejestracja: 17 lip 2007, 10:28
Lokalizacja: Iłowo

Post autor: krisiun1 » 03 lut 2010, 15:17

Instalacja której generacji?

hali1985
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 15 sty 2010, 16:44
Lokalizacja: Biała podlaska

Post autor: hali1985 » 03 lut 2010, 16:39

a jak to sprawdzic ktora generacja?? gas byl zakladany w 2005r

Awatar użytkownika
krisiun1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 999
Rejestracja: 17 lip 2007, 10:28
Lokalizacja: Iłowo

Post autor: krisiun1 » 03 lut 2010, 16:58

W instalacji I lub II generacji zainstalowany jest mieszalnik, często pomiędzy obudową filtra powietrza a przepływomierzem, instalacja III generacji (sekwencja) wyposażona jest w wtrysk gazu dla każdego cylindra jeśli masz sekwencję bez problemu powinieneś zauważyć dodatkową listwę wtryskową.

hali1985
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 15 sty 2010, 16:44
Lokalizacja: Biała podlaska

Post autor: hali1985 » 03 lut 2010, 17:02

sluchaj ona chyba nie ma sekwencyjnego gazu.ale wiem ze silnik jest na wielopunktowym wtrysku paliwa. nie bardzo sie znam na tym... ale mam caly opis instalacji

leopard
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 69
Rejestracja: 09 wrz 2009, 00:14

Post autor: leopard » 03 lut 2010, 23:21

hali1985 pisze:sluchaj ona chyba nie ma sekwencyjnego gazu.ale wiem ze silnik jest na wielopunktowym wtrysku paliwa. nie bardzo sie znam na tym... ale mam caly opis instalacji
Wiesz mam 40 lat jestem mechanikiem samochodowym udzieliłem Ci konkretnej rady jak i co zrobić a jak jakiś nawiedzony to regulował to tak to działa więcej się nie będe produkował a gazownicy jak ich nazywacie to też ludzie i musza z czegoś żyć życze powodzenia w poszukiwaniach usuniecia usterki ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl