[b3] Czujnik temp i paliwa wariują
[b3] Czujnik temp i paliwa wariują
Witam!
Nie dawno miałem wymianę silnika w mojej niuni. Na drugi dzień odwiedziłem stacje kontroli pojazdów, wytelepali mi niunie i zaczął się problem. Po uruchomieniu samochodu wskazówka od paliwa leciutko się podniosła pokazując małą ilość paliwa, w rzeczywistości posiadałem ponad 30 litrów paliwa, a wskaźnik od temp silnika ani drgną po dłuższej jeździe. Po kilku dniach wskaźnik od temp działa dobrze ale wskaźnik od paliwa nie, a po zgaszeniu silnika i uruchomieniu go po paru godzinach jest odwrotnie, ale wskaźnik od temp wystrzelił na sam koniec pokazując mi ponad 120 stopni. Zajrzałem do silnika i zobaczyłem że jeden kabelek z dwóch jest zaklejony taśmą izolacyjną (wtyczka znajduje się przy rurce od chłodnicy do silnika, czy jakoś tak nie znam się za dobrze na tym), odkleiłem taśmę i wpoiłem ten kabelek gdzie miał się znajdować. Uruchomiłem silnik i nadal ten sam problem i na dodatek po przejechaniu kilku metrów miga mi cały czas kontrolka że wysoka temp silnika.
Mam jeszcze taki jeden problem: od kiedy zakupiłem swoja niunie denerwuje mnie problem z oświetleniem wnętrza, gdy otwieram drzwi z lewej strony przednie i tylne wszystko gra, a z prawej strony z przodu i z tyłu zero oświetlenia przy otwieraniu drzwi.
Z góry dziękuje