Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 2.3 NG] Modyfikacja - zmiana wtrysku mechanicznego

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Slavi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 24 cze 2008, 20:10
Lokalizacja: Goldbeck

Post autor: Slavi » 03 lut 2010, 11:56

Witam was wszysdkich

o ile dobrze pamnientam to glowica od vw T4 2.5L benzyna pasuje bez problemow ma 5 garkow a blok jest wzienty od audi 2.3 L

Jeden taki na forum megasquirt.de zrobil cos podobnego A sterownik ( komputer ) podlonczyl
Megasquirt Albo KDFI 1.3 jest to zrobione na bazie Megasquirt 2 link WWW.K-data.de

Ja sam posiadam Mini-MS w suzuki gsx 1100 f
a teraz podlonczam do audi po malych pszerobkach......... :lol: [/b]

Michau
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 66
Rejestracja: 05 kwie 2009, 13:13

Post autor: Michau » 04 lut 2010, 19:28

Slavi opisz dokladniej co to za przeróbki i co to za audik ;)
Prawda z tym t4 tylko dostpność kiepska.

Padre (LDZ)
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 173
Rejestracja: 23 lip 2008, 21:40
Lokalizacja: Hollyłódź

Post autor: Padre (LDZ) » 07 lut 2010, 00:17

bartoszk9 pisze:W to miejsce trafił blos i filtr stożkowy.
Możesz wrzucić jakąś fotkę tego moda :-) :?:

bartoszk9
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 11 maja 2009, 19:02
Lokalizacja: Kraków

Post autor: bartoszk9 » 15 lip 2010, 22:51

Spoko wrzucę fotki niedługo. Właśnie pracuje nad podgrzewaczem reduktora, aby wykluczyć zimne starty. Instalacja elektryczna do podgrzewacza już gotowa.
Teraz pozostaje tylko wpiąć podgrzewacz pochodzący w jakiegoś francuza 2.0 hdi, elektryczną pompę wody od sharana i oczywiście zawór który będzie odcinał cały ten układ od całej reszty zimnej cieczy chłodzącej. Po zamknięciu zaworu włączeniu pompy i podgrzewacza woda będzie krążyć w układzie pompa-podgrzewacz-reduktor znowu pompa i tak w kółko. Jakieś 200-300ml wody. Szybko powinna się ogrzać do bezpiecznej pracy reduktora. Jak silnik zagrzeje się do temperatury 50 stopni wyłączam pompę i podgrzewacz otwieram zawór i gotowe. W ten cały układ będzie wpięty jeszcze czujnik temp do termometru elektronicznego zamontowanego w kabinie. Będzie można obserwować kiedy reduktor osiągnie odpowiednią temp przed odpaleniem i czy czasem podgrzewacz nie nagrzeje za bardzo. Wszystko rzecz jasna na przekaźnikach bezpiecznikach i grubych kablach odpalane z jednego przycisku. Możliwość załączenia podgrzewacza na 50% mocy. Co najważniejsze cały układ wyłącza się elektrycznie podczas kiedy odpala się silnik, aby nie męczyć za bardzo akumulatora. Za trzy dni blos i cała instalacja lpg idzie do czyszczenia i regulacji na analizatorze. Potem będę kończył podgrzewacz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl