Witam was wszysdkich
o ile dobrze pamnientam to glowica od vw T4 2.5L benzyna pasuje bez problemow ma 5 garkow a blok jest wzienty od audi 2.3 L
Jeden taki na forum megasquirt.de zrobil cos podobnego A sterownik ( komputer ) podlonczyl
Megasquirt Albo KDFI 1.3 jest to zrobione na bazie Megasquirt 2 link WWW.K-data.de
Ja sam posiadam Mini-MS w suzuki gsx 1100 f
a teraz podlonczam do audi po malych pszerobkach......... :lol: [/b]
[b4 2.3 NG] Modyfikacja - zmiana wtrysku mechanicznego
-
- Forum Audi 80
- Posty: 173
- Rejestracja: 23 lip 2008, 21:40
- Lokalizacja: Hollyłódź
Spoko wrzucę fotki niedługo. Właśnie pracuje nad podgrzewaczem reduktora, aby wykluczyć zimne starty. Instalacja elektryczna do podgrzewacza już gotowa.
Teraz pozostaje tylko wpiąć podgrzewacz pochodzący w jakiegoś francuza 2.0 hdi, elektryczną pompę wody od sharana i oczywiście zawór który będzie odcinał cały ten układ od całej reszty zimnej cieczy chłodzącej. Po zamknięciu zaworu włączeniu pompy i podgrzewacza woda będzie krążyć w układzie pompa-podgrzewacz-reduktor znowu pompa i tak w kółko. Jakieś 200-300ml wody. Szybko powinna się ogrzać do bezpiecznej pracy reduktora. Jak silnik zagrzeje się do temperatury 50 stopni wyłączam pompę i podgrzewacz otwieram zawór i gotowe. W ten cały układ będzie wpięty jeszcze czujnik temp do termometru elektronicznego zamontowanego w kabinie. Będzie można obserwować kiedy reduktor osiągnie odpowiednią temp przed odpaleniem i czy czasem podgrzewacz nie nagrzeje za bardzo. Wszystko rzecz jasna na przekaźnikach bezpiecznikach i grubych kablach odpalane z jednego przycisku. Możliwość załączenia podgrzewacza na 50% mocy. Co najważniejsze cały układ wyłącza się elektrycznie podczas kiedy odpala się silnik, aby nie męczyć za bardzo akumulatora. Za trzy dni blos i cała instalacja lpg idzie do czyszczenia i regulacji na analizatorze. Potem będę kończył podgrzewacz.
Teraz pozostaje tylko wpiąć podgrzewacz pochodzący w jakiegoś francuza 2.0 hdi, elektryczną pompę wody od sharana i oczywiście zawór który będzie odcinał cały ten układ od całej reszty zimnej cieczy chłodzącej. Po zamknięciu zaworu włączeniu pompy i podgrzewacza woda będzie krążyć w układzie pompa-podgrzewacz-reduktor znowu pompa i tak w kółko. Jakieś 200-300ml wody. Szybko powinna się ogrzać do bezpiecznej pracy reduktora. Jak silnik zagrzeje się do temperatury 50 stopni wyłączam pompę i podgrzewacz otwieram zawór i gotowe. W ten cały układ będzie wpięty jeszcze czujnik temp do termometru elektronicznego zamontowanego w kabinie. Będzie można obserwować kiedy reduktor osiągnie odpowiednią temp przed odpaleniem i czy czasem podgrzewacz nie nagrzeje za bardzo. Wszystko rzecz jasna na przekaźnikach bezpiecznikach i grubych kablach odpalane z jednego przycisku. Możliwość załączenia podgrzewacza na 50% mocy. Co najważniejsze cały układ wyłącza się elektrycznie podczas kiedy odpala się silnik, aby nie męczyć za bardzo akumulatora. Za trzy dni blos i cała instalacja lpg idzie do czyszczenia i regulacji na analizatorze. Potem będę kończył podgrzewacz.