Witam
i znowu mam pytanko
wczoraj przyjechala do mnie z polski nowiutka sonda lambda NGA NTK
dzis ja podlaczylem i tu zonk
na starej oscylojw miedzy 0 a 0.9 V
na nowiej stoi na 0.5V
i po jakims czasie zaczyna oscylowac miedzy 0.1 a 0.8V
czestotliwosc jest wolniejsza niz na starej na tamtej oscylowalo co sekunde na nowej co 2-3 sekundy.
co znowu jest?
podlaczona dobrze nowe wtyczki dobrze zaizlowane tak wiec tu nie ma bledu...
[b4 2.3 ng cabrio] sonda lambda...
- troll oslo
- Forum Audi 80
- Posty: 345
- Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
- Lokalizacja: Norge
- Kontakt:
- troll oslo
- Forum Audi 80
- Posty: 345
- Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
- Lokalizacja: Norge
- Kontakt:
no ale 10 minut ? tyle czekalem jak reagowala jak na wolnych krecilem sruba w przeplywce albo spadala na 0 zero albo na 0.9 V w zaleznosci za bogato lub ubogo ale jakos nei oscylowala ustawilem prad regulatora na 0.1mA sonda pokazala 0.5v po chvili wolnutko zaczela oscylowac i tak zostawilem...
najgorszy zakup rzycia to moje auto....
najgorszy zakup rzycia to moje auto....
- hakanos007
- Forum Audi 80
- Posty: 209
- Rejestracja: 15 sie 2009, 13:05
- Lokalizacja: gdańsk
ngk to ngk a ten czarodziejski mix ngk/ntk to tak jak pioneer i pionier:)
bzdurą są informacje pisane przez sprzedawców że ntk to oddział ngk który zajmuje się tylko sondami.
Z drugiej strony słyszałem że ludzie są z tych produktów w miare zadowoleni-nasuwa mi sie jednak pytanie co to znaczy zadowolenie i w jaki sposób to sprawdzili.
bzdurą są informacje pisane przez sprzedawców że ntk to oddział ngk który zajmuje się tylko sondami.
Z drugiej strony słyszałem że ludzie są z tych produktów w miare zadowoleni-nasuwa mi sie jednak pytanie co to znaczy zadowolenie i w jaki sposób to sprawdzili.
- troll oslo
- Forum Audi 80
- Posty: 345
- Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
- Lokalizacja: Norge
- Kontakt:
- troll oslo
- Forum Audi 80
- Posty: 345
- Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
- Lokalizacja: Norge
- Kontakt:
sonda nie będzie miała tu nic do rzeczy. raczej coś z ciśnieniem paliwa . z tym zapalaniem na ciepłym to przypadłość ke-jetów , kiedyś na gorącym silniku mój samochód zapalał i od razu gasł (może 50 razy na 100 odpaleń) , przyśpieszyłem nieco zapłon , nie wiem czy to miało wpływ ale teraz gaśnie sporadycznie ....podmieniałeś cewki?
- troll oslo
- Forum Audi 80
- Posty: 345
- Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
- Lokalizacja: Norge
- Kontakt: