Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1,9TDI 1Z] Głośna praca silnika TDI

Awatar użytkownika
hascher85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 67
Rejestracja: 04 cze 2007, 22:10
Lokalizacja: Legnica

[B4 1,9TDI 1Z] Głośna praca silnika TDI

Post autor: hascher85 » 04 cze 2007, 22:20

B4TDI witam jestem nowy audi mam dopiero tydzien i mam wiele pytań ale w tym poście zapytam tylko co moze być przyczyną glośnej metalicznej pracy silnikanie cyka aini nic takiego tylko chodzi jak mercedes puchacz.Byłem na przegladzie to goścć mówi ze trzeba wyregulowac zaplon na pompie albo cos w tym stylu a co wy o tym sądzicie czam na odpowiedz
Ostatnio zmieniony 04 cze 2007, 23:00 przez hascher85, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
cobra
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2112
Rejestracja: 22 lis 2006, 22:39
Lokalizacja: Lublin

Post autor: cobra » 04 cze 2007, 23:02

wszystkie diesle są głośne, to normalna sprawa

Mój AAZecik pracowal bardzo cicho jak żaden diesel, ale do wymiany poszły popychacze i się sielanka skończyła, niestety :-?

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 04 cze 2007, 23:52

każdy diesel (przynajmniej stare diesle) głośno chodzi jednak słyszałem pare silników 1Z i musze stwierdzić ze niektóre sa głośniejsze a niektóre cichsze.nie mam pojecia od czego to zalezy może od oleju może od innych rzeczy.mój nie chodzi głośno.jak mówisz ze twoj chodzi jak stare mercedesy to może sie tym bardziej zainteresuj i znajdź przyczyne bo ja osobiście nie słyszałem zadnej b4 która by tak głośno chodziła...

maryjann
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 236
Rejestracja: 12 kwie 2007, 13:22
Lokalizacja: Katowice

Post autor: maryjann » 05 cze 2007, 06:54

Witam, mam od 3 miesięcy też diesel 1z i też właśnie głośno chodzi

Awatar użytkownika
minon1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1138
Rejestracja: 20 kwie 2007, 15:49
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Post autor: minon1 » 05 cze 2007, 10:24

Podłączać VAGa i patrzeć ustawienie dynamicznego kąta wtrysku - czyli ustawienie zapłonu. Jak zwał tak zwał. Poza tym polatać po blokach i popatrzeć ustawienia. Często niemcy zaniżają dawkę paliwa itp bo autko już nie przechodzi norm czystości spalin.

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 05 cze 2007, 10:37

Na pierwszy ogień sprawdzenie rozrządu i kąta wtrysku w dalszej kolejności wtryski ale dokładnie posprawdzaj dawke na jałowym powinno być koło 3,5mg

Awatar użytkownika
hascher85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 67
Rejestracja: 04 cze 2007, 22:10
Lokalizacja: Legnica

Post autor: hascher85 » 05 cze 2007, 20:18

mysle ze to moze olej bo juz jestv zrobione na nim 10 tys ale to 10W40 Shell i slyszalem ze mozna na nim zrobic wiecej kilometrów ale jeszcze mam paski wszystkie do wymiany moze to jest przyczyna mam nadzieje ze nie WTRYSKI DO WYMIANY bo ponoc strasznie drogi interes


I jeszcze jedno jak sie sprawdza te bledy tym VAG-iem czy mozna to samemu zrobić???????

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 05 cze 2007, 21:51

twarda praca norma ale ogólnie przyczyn kilka rozrząd , pompa kąt , popychacze

daro26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 288
Rejestracja: 16 mar 2007, 19:47
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: daro26 » 05 cze 2007, 22:50

moze masz zaslepiony EGR albo poprostu nie dziala (ja u siebie go zaslepilem bo strasznie zasyfia uklad dolotowy) wtedy praca silnika stala twarda i glosniejsza

Awatar użytkownika
minon1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1138
Rejestracja: 20 kwie 2007, 15:49
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Post autor: minon1 » 05 cze 2007, 23:45

hascher85 pisze: mam nadzieje ze nie WTRYSKI DO WYMIANY bo ponoc strasznie drogi interes
jeśli potrzebował byś wtryski to mam. Chodziły u nie do końca, nie kopciły i mieściły się ładnie w normie. Oddam za pare groszy.

Ale zprawdz to co pisaliśmy i wykluczaj po kolei.

Awatar użytkownika
hascher85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 67
Rejestracja: 04 cze 2007, 22:10
Lokalizacja: Legnica

Post autor: hascher85 » 06 cze 2007, 08:23

witam wlasnie próbowalem cos zrobic z tym przewodem przy egr wyciagalem i wkladalem zatykalem palcem eger i nie ma róznicy mozliwe zon nie zyje ale zauwazylem jeszcze jedna martwiąca mnie zecz jak sie doda fest gazu to kopci na niebiesko oj boje sie ze to pierscienie ale wczesniej nie kopcil tylko ze dolalem troche oleju bo bylo mniej niz min

Awatar użytkownika
minon1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1138
Rejestracja: 20 kwie 2007, 15:49
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Post autor: minon1 » 06 cze 2007, 09:26

Chłopie jedz do zakładu niech Ci ustawią podstawowe parametry silnika i od razu zdiagnozują. Zapłacisz pare zł i będziesz wiedział na czym stoisz. Moj tak jak i inne TDi bierze nie duże ilości oleju bo musi brać.
Przyczyn kopcenia na niebiesko jest co najmniej kilka. Nikt Ci nie podłączy kompa przez neta. :roll:

Awatar użytkownika
radi88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 475
Rejestracja: 12 kwie 2007, 15:29
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia

Post autor: radi88 » 06 cze 2007, 20:12

Panowie po to sa w naszych TDI ECU aby ulatwic prace i lokalizowanie usterek, kazdy porzadny warsztat ma sprzet niezbedny do podlaczenia, ekspertyza kosztuje nie wiele a pewne ustawienia potrafia zdzialac cuda no i w wielu przypadkach KOMP powie co niedomaga w autku. Korzystajmy z tego wynalazku.

Awatar użytkownika
chips
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 766
Rejestracja: 04 kwie 2007, 18:55
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: chips » 06 cze 2007, 23:54

Panowie nie od dziś wiadomo, że silniki TDI produkcji VW/Audi są praktycznie niezniszczalne, ale nie można im zarzucić, że są ciche. Nawet porównując najnowsze silniki TDI z francuskimi HDI różnica jest spora, oczywiście na korzyść Żabojadów

GJ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 50
Rejestracja: 21 lut 2007, 23:16
Lokalizacja: Sokółka

Post autor: GJ » 07 cze 2007, 00:35

Witam mnie tez dreczy glosna praca mojej niuni tylko ze sa troche inne objawy. Takie jakby powietrzne tykanie wie moze ktos co to moze byc prosze o pomoc.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl