Witam,
ostatnio kupiłem B4 i zauważyłem dziwny objaw. Mianowicie zaraz po odpaleniu samochodu, z rury wydechowej zaczyna kapać jakaś ciecz z sadzą z tłumika. Po przejechaniu pewnego odcinka i włożeniu palców do rury wydechowej widać że sadza w tłumiku jest już sucha. Czy to normalne?
[B4 1.9TDI 1Z]Wilgoć w tłumiku
[B4 1.9TDI 1Z]Wilgoć w tłumiku
Ostatnio zmieniony 12 lut 2010, 12:01 przez Quest, łącznie zmieniany 2 razy.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
A czy może to być objaw padającej uszczelki pod głowicą
[ Dodano: 2010-02-12, 12:07 ]
Myślałem że właśnie to wina uszczelki, ale nie ubywa płynu chłodzącego ani oleju. Olej jest czysty nie widać w nim śladów płynu. Konsystencja tej cieczy wydobywającej z tłumika nie jest podobna do konsystencji oleju. Jedno co mnie dziwi to to że zbiorniczek wyrównawczy od płynu chłodzącego jest uwalony czymś czarnym od środka.
[ Dodano: 2010-02-12, 12:07 ]
Myślałem że właśnie to wina uszczelki, ale nie ubywa płynu chłodzącego ani oleju. Olej jest czysty nie widać w nim śladów płynu. Konsystencja tej cieczy wydobywającej z tłumika nie jest podobna do konsystencji oleju. Jedno co mnie dziwi to to że zbiorniczek wyrównawczy od płynu chłodzącego jest uwalony czymś czarnym od środka.
jeżeli pada uszczelka pod głowicą i płyn dostaje się do cylindrów ,a silnik jeszcze nie zgaśnie to z rury wydechowej wydobywają się kłęby pary wodnej,u ciebie są to skropliny ze spalin....to czarne w zbiorniczku to lata eksploatacji auta....można to wypłukać specjalnymi środkami i wymienić płyn na nowy....
Zobaczymy Narazie mam go od soboty i tak po kolei wymieniam sobie zalety i wady kupna. Bardzo mnie to martwi, ale zobaczymy.
Gdzieś przeczytałem że winę za to może mieć chłodniczka oleju czy to prawda? Ile kosztuje taka chłodniczka
[ Dodano: 2010-02-12, 12:39 ]
Silnik pracuje równiutko, przyspiesza dobrze. Temperatura trzyma się 87 stopni
Gdzieś przeczytałem że winę za to może mieć chłodniczka oleju czy to prawda? Ile kosztuje taka chłodniczka
[ Dodano: 2010-02-12, 12:39 ]
januszbin pisze:jeżeli pada uszczelka pod głowicą i płyn dostaje się do cylindrów ,a silnik jeszcze nie zgaśnie to z rury wydechowej wydobywają się kłęby pary wodnej,u ciebie są to skropliny ze spalin....to czarne w zbiorniczku to lata eksploatacji auta....można to wypłukać specjalnymi środkami i wymienić płyn na nowy....
Silnik pracuje równiutko, przyspiesza dobrze. Temperatura trzyma się 87 stopni