[b4 1z] alternator i przeplywomierz
[b4 1z] alternator i przeplywomierz
Mam pytanie, potrzebuje kupic alternator do swojego 1z z 95r. na pierburgu i mam takie pytanie czy jest on taki sam jak w silnika 2.0/Quattro bo tak jest w opisie ze jest do tego silnika oraz do 2.0E 16V/Quattro.
lLink do aukcji
oraz musze kupic przeplywke pierburga i tutaj pytanie czy te na alledrogo gdzie pisza ze sa nowe to sa faktycznie nowe czy tylko po jakies regeneracje przeszly lub cos w tym stylu.
Link do aukcji
lLink do aukcji
oraz musze kupic przeplywke pierburga i tutaj pytanie czy te na alledrogo gdzie pisza ze sa nowe to sa faktycznie nowe czy tylko po jakies regeneracje przeszly lub cos w tym stylu.
Link do aukcji
a czy warto taka kupic? bo kupilem juz 2 uzywki i obydwie zle, wiec teraz chce kupic juz dobrą:)
a co do alternatora to pomoze ktos?
moze mi ktos napisac numer seryjny tego alternatora do audi 80 1.9tdi 1z z 95r. na pierburgu?
bo dzwonilem do goscia z aukcji i kazal mi numer seryjny podac bo mowi ze raczej nie bedzie.. i teraz nie wiem
a co do alternatora to pomoze ktos?
moze mi ktos napisac numer seryjny tego alternatora do audi 80 1.9tdi 1z z 95r. na pierburgu?
bo dzwonilem do goscia z aukcji i kazal mi numer seryjny podac bo mowi ze raczej nie bedzie.. i teraz nie wiem
Ostatnio zmieniony 12 lut 2010, 19:24 przez jaco124, łącznie zmieniany 1 raz.
- MARCIN 80B4
- Audi 80 Klub
- Posty: 895
- Rejestracja: 03 sie 2007, 10:12
- Lokalizacja: Busko
co do alternatora wizualnie podobny spisz nr. ze swojego i zadzwoń do nich na pewno ci coś dobiorą, alternator to oczywiście regeneracja, brałem kilka rzeczy od nich ogólnie spoko firma na regenerację dają 6mc gwarancji
co do przepływki fakt to jakiś zamiennik a co za tym idzie pewnie kiepska jakość
co do przepływki fakt to jakiś zamiennik a co za tym idzie pewnie kiepska jakość
- MARCIN 80B4
- Audi 80 Klub
- Posty: 895
- Rejestracja: 03 sie 2007, 10:12
- Lokalizacja: Busko
- tokarka606
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 07 mar 2009, 09:21
- Lokalizacja: ZKO
- MARCIN 80B4
- Audi 80 Klub
- Posty: 895
- Rejestracja: 03 sie 2007, 10:12
- Lokalizacja: Busko
a tak wo gule co jest nie tak z twoim alternatorem, zawsze możesz zanieś go do jakiegoś elektryka, poproś o wycenę ew naprawy, być możne opłaci się go reanimować, przeważnie koszty regeneracji nie przekraczają 120zł. i wtedy wiesz co masz.
Wersja alternatora pewnie zależy też od wersji wyposażenia samochodu (ilości elektryki)
Wersja alternatora pewnie zależy też od wersji wyposażenia samochodu (ilości elektryki)
- tokarka606
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 07 mar 2009, 09:21
- Lokalizacja: ZKO
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Odpowiedż na to pytanie jest prosta .Moc alternatora zalezy od wersji wyposażenia .I tak np.golec może mieć alternator 90A co mu w zupełności wystarczy .A takie samo auto wyposażone w np.soczewki ,elektryczne szyby ,szyberdach ,elektrycznie regulowane reflektory ,podgrzewacz płynu itd.będzie miał alternator 120A .Co do pytania czy altek od benzyny pasuje do diesla to odpowiedż brzmi tak.Pod warunkiem że ma takie same mocowania bo kółko na pasek zawsze można przełożyćlukwoj21 pisze:to jak ty masz w swoim 1z alternator 90A to dlaczego ja mam 120A? O to jest pytanie..
jaco124, to dziwne, że masz już 3 niesprawne przepływki. Może problem nie tkwi w przepływce? Jeśli masz możliwość to zrób logi, wrzuć na forum i wszystko powinno się wyjaśnić. A jeśli chodzi o alternator to nie myślałeś żeby spróbować naprawić go we własnym zakresie? Zazwyczaj sprowadza się to do wymiany szczotek i regulatora napięcia- wtedy przynajmniej wiesz co masz. Kupując używkę może się okazać, że za 2 miesiące będziesz znów miał problem z alternatorem. No chyba, że oddasz swój do regeneracji ale to koszt minimum 200-300zł. Pozdrawiam
- tokarka606
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 07 mar 2009, 09:21
- Lokalizacja: ZKO
Z wyposażenia dodatkowego mam el.pod.lusterka i klimatyzacje manual.MUNIOR pisze:Odpowiedż na to pytanie jest prosta .Moc alternatora zalezy od wersji wyposażenia .I tak np.golec może mieć alternator 90A co mu w zupełności wystarczy .A takie samo auto wyposażone w np.soczewki ,elektryczne szyby ,szyberdach ,elektrycznie regulowane reflektory ,podgrzewacz płynu itd.będzie miał alternator 120A .Co do pytania czy altek od benzyny pasuje do diesla to odpowiedż brzmi tak.Pod warunkiem że ma takie same mocowania bo kółko na pasek zawsze można przełożyćlukwoj21 pisze:to jak ty masz w swoim 1z alternator 90A to dlaczego ja mam 120A? O to jest pytanie..
co do alternatora to mechanior mowil ze szczotki widac ze byly wymieniane tylo wirnik juz jest w zlym stanie dlatego szukam nowego.ptaak pisze:jaco124, to dziwne, że masz już 3 niesprawne przepływki. Może problem nie tkwi w przepływce? Jeśli masz możliwość to zrób logi, wrzuć na forum i wszystko powinno się wyjaśnić. A jeśli chodzi o alternator to nie myślałeś żeby spróbować naprawić go we własnym zakresie? Zazwyczaj sprowadza się to do wymiany szczotek i regulatora napięcia- wtedy przynajmniej wiesz co masz. Kupując używkę może się okazać, że za 2 miesiące będziesz znów miał problem z alternatorem. No chyba, że oddasz swój do regeneracji ale to koszt minimum 200-300zł. Pozdrawiam
co do przeplywki to mowi ze napewno jest zla bo jak podlaczy kompa i sprawdza to wartosc pokazuje mu drugie tyle, nie wytlumacze ci tego czego dotyczy ta wartosc to nie znam sie..
odnosnie logow to teraz nie mam jak zrobic, bo po 1. auto stoi u mechanika 80km ode mnie, a po 2. to teraz jest w czesciach bo turbo idzie do regeneracji.
z tego co mowil to robil logi wczesniej i m.in przeplywka do wyaminy.