Nic nie rozbierałem, sikłem prosto w manetkę i po przełączałem nią kilka razy we wszystkie strony.noorbi pisze:gdzie prysknąłeś, rozbierałeś coś czy tak na ślepo?
[ALL B4] problem ze światłami mijania
Ja mam tak samo. Mignąć nie mogę, ale tak to świecą się cały czas długie. Chyba, że wcisnę do siebie i powoli popuszczę do normalnego położenia. Ale wtedy jak wrzucę np. kierunek i go wyłączę to znowu długie się świecą. Włącznik na stałe jest OK. Psiknąłem kilkoma różnymi specyfikami [odrdzewiacze, do styków, itp. ] i nic to nie dało ; > Czy po ściągnięciu pająka da się dobrać do styków ?
Witam wszystkich sam miałem problem z długimi miganie było a długich nie postanowiłem rozebrać pająka i wyczyścić styki i pomogło myślę że większość z was ma to samo a bardzo pomocny mi był ten post
https://audi80.pl/all-how-to-przelac ... t17467.htm
https://audi80.pl/all-how-to-przelac ... t17467.htm
U mnie po przełączeniu na stałe długie - światła się świecą ale nastaje ciemność w kabinie - gaśnie całe podświetlenie licznika i deski rozdzielczej, natomiast gdy pociągnę do siebie to wszystko jest w porządku. Nie wiem co jest grane bo z tego co czytam na forum to we wszystkich przypadkach po przełączeniu na stałe długie gasną światła a nie podświetlenie licznika i deski rozdzielczej. To też jest wina pająka?
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1935
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
[80 B2 1,6 YN] Problem ze światłami
Mam oto taki problem...brak chwilowy lub stały świateł mijania, prawego drogowego. Opiszę po krótce jak sprawa wygląda.
Czasem jest tak że jak włączę światła mijania to są...a czasami ich brak. Jak już ich brak to włączam długie...przełączę na krótkie i raz na jakiś czas się zapalą. Bywa też tak że włączam mijania i są...i nie znikają.
Kolejna sprawa to światła drogowe - prawa się w ogóle nie załącza. Wymieniłem żarówki i nic.
Wymieniłem pająk przy kierownicy oraz włącznik zespolony świateł. Może ktoś ma jakiś pomysł co sprawdzić jeszcze zanim rozbebeszę skrzynkę z bezpiecznikami. Czy ktoś ma rozpiskę przekaźników w starych B2 ze skrzynką pod deską rozdzielczą na bezpieczniki starego typu.
Czasem jest tak że jak włączę światła mijania to są...a czasami ich brak. Jak już ich brak to włączam długie...przełączę na krótkie i raz na jakiś czas się zapalą. Bywa też tak że włączam mijania i są...i nie znikają.
Kolejna sprawa to światła drogowe - prawa się w ogóle nie załącza. Wymieniłem żarówki i nic.
Wymieniłem pająk przy kierownicy oraz włącznik zespolony świateł. Może ktoś ma jakiś pomysł co sprawdzić jeszcze zanim rozbebeszę skrzynkę z bezpiecznikami. Czy ktoś ma rozpiskę przekaźników w starych B2 ze skrzynką pod deską rozdzielczą na bezpieczniki starego typu.
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1935
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
Dziś trochę powalczyłem i z pewnością potrzeba mi schematu lub rozpiski skrzynki z bezpiecznikami i przekaźnikami... Tak namodziliśmy że odnalazła się jedna pozycja...i jeden halogen...drugie niestety nie...ale za to nie odpala z rozrusznika...
Także bardzo proszę kogoś kto ma schemacik o podesłanie.
Także bardzo proszę kogoś kto ma schemacik o podesłanie.
bloku, tu szybciej znajdziesz http://audi-b2.pl/forum/
bloku, przeglądałem swoje zasoby ze schematami i najstarszy jaki mam to 87'
analizowałem te schematy i w większości jest tak że zasilanie idzie kolejno
- pająk - bezpieczniki (rozdział na dwa nie zależne obwody z dwoma bezpiecznikami) - reflektory.
Proponuje iść tą drogą kolorach przewodów. Jest z tym trochę roboty, za pomocą jakiegoś multimetru powinieneś znaleźć przerwę w obwodzie.
analizowałem te schematy i w większości jest tak że zasilanie idzie kolejno
- pająk - bezpieczniki (rozdział na dwa nie zależne obwody z dwoma bezpiecznikami) - reflektory.
Proponuje iść tą drogą kolorach przewodów. Jest z tym trochę roboty, za pomocą jakiegoś multimetru powinieneś znaleźć przerwę w obwodzie.
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1935
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
Widzisz w B2 jest o tyle trudno...iż na drodze jeszcze jest zestaw wskaźników... Potem dwie wiązki...jedna do skrzynki z bezpiecznikami i przekaźnikami...druga pod maskę... Muszę tam zrobić porządek...tylko jest kilka wsuwek bez kostki wpiętych na "sucho"... Zastanawiam się czy nie kupić kabli i położyć instalacji od nowa... Sporo czasu i pieniędzy to pochłonie ale chyba najlepsze wyjście...tylko rysunek lub schemacik by się przydał samego podłączenia skrzynki.
Myślę że to było by najlepsze wyjście, bo nawet jak namierzysz gdzie jest przerwa to istnieje ryzyko że za jakiś czas problem powróci w innym miejscu. Jak zrobisz wszystko od nowa to zyskasz pewność że instalacja ma dobre połączenia i wiedzę jak całość działa. W tej sytuacji jakakolwiek usterka nie będzie stanowić żadnego problemu. Co do kosztów to nie będzie tak źle.bloku pisze:Zastanawiam się czy nie kupić kabli i położyć instalacji od nowa... Sporo czasu i pieniędzy to pochłonie ale chyba najlepsze wyjście...tylko rysunek lub schemacik by się przydał samego podłączenia skrzynki.