[b4 coupe AAH] Maglownica w V6: budowa i wymiana
- shellah
- Forum Audi 80
- Posty: 3081
- Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
- Imię: Artur
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: 2.8 AAH+lpg
- Lokalizacja: Reading UK
[b4 coupe AAH] Maglownica w V6: budowa i wymiana
Chłopaki mam prośbę do posiadaczów ETKI o podesłanie rysunków i ogólnie o info na temat budowy maglownicy w Vce? Podejrzewam że mi przecieka i chciałbym wymienić jakieś uszczelki itp(jeśli się da) :-| a zbliża mi się urlop <tance>
Na przyszłość prawidłowo tytułuj wątki.
Na przyszłość prawidłowo tytułuj wątki.
Ostatnio zmieniony 18 lut 2010, 14:25 przez shellah, łącznie zmieniany 1 raz.
Radziłbym Ci raczej zakupić jakąś używkę w dobrym stanie. Zestaw naprawczy do maglownicy to koszt ok 150zł i nie masz pewności, że to będzie hulać. Niedawno też miałem ten problem i myślałem o zestawie naprawczym, ale ostatecznie zdecydowałem się na używkę od jednego z forumowiczów.
A tu foto z ETKI
A tu foto z ETKI
- tokarka606
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 07 mar 2009, 09:21
- Lokalizacja: ZKO
- radek kocio
- Forum Audi 80
- Posty: 277
- Rejestracja: 03 lut 2007, 17:07
- Lokalizacja: Przasnysz
https://audi80.pl/b4-all-regeneracja ... t22937.htm
Może się przyda, teraz mam prawie 307 tyś km. i jest sucho, a było chyba 250tyś km, nie pamiętam dokładnie.
Może się przyda, teraz mam prawie 307 tyś km. i jest sucho, a było chyba 250tyś km, nie pamiętam dokładnie.
- shellah
- Forum Audi 80
- Posty: 3081
- Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
- Imię: Artur
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: 2.8 AAH+lpg
- Lokalizacja: Reading UK
ja tez mam sucho-przynajmniej tak mi się wydaje ponieważ na śniegu ani na posadzce nic nie ma z tym że płynu mi ubyło dużo od czasu gdy dolewałem czyli ok 4 mies.
Mam teraz na 2 kresce.Poderzewam jak pisałem że przewodem mi gdzieś ucieka a gdzie??No właśnie myślę że na kolektor stąd ten smród i czasami dym spod maski.
Miałem wymieniane uszczelniacze wałków,rozrząd i inne gumki więc to nie olej.
dlatego chciałem rysunek zbiorniczka
z tego co widzę przewód który zaczyna się złączką 21 i idzie do wałka jest nieźle pokręcony(na schemacie) i biegnie tuż nad kolektorem dlatego od niego zacznę :-o
Mam teraz na 2 kresce.Poderzewam jak pisałem że przewodem mi gdzieś ucieka a gdzie??No właśnie myślę że na kolektor stąd ten smród i czasami dym spod maski.
Miałem wymieniane uszczelniacze wałków,rozrząd i inne gumki więc to nie olej.
dlatego chciałem rysunek zbiorniczka
z tego co widzę przewód który zaczyna się złączką 21 i idzie do wałka jest nieźle pokręcony(na schemacie) i biegnie tuż nad kolektorem dlatego od niego zacznę :-o
wymiana maglownicy
witam!Wczoraj bylem na takim zabiegu jak wymiana maglownicy 30 km od mojej miejscowosci w kożuchowie!Zeszlo im 7 godzin grzebania.Trzeba było zdjąć plastik z przepustnicy i wyjąć serwo bo inaczej nie można było sie dostać do 3 śrub!Polecam tych mechaniorow bo tobia ful opcje. W cenie 550 zl wymiana maglownicy po regeneracji z roczna gwarancja,wymiana płynu do wspomagania,wymiana plynu chłodzacego i zrobienie zbieżności! Mysle ze juz bede mial spokój z wyciekami na skrzynie i na rurę z której kopcilo sie jak z komina! pozdrawiam
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
smardz, to naprawde tanio jak za taki zabieg, mi zeszlo dwa tygodnie razem z czekaniem na czesci i ogolnie dowiedzenie sie co i jak pokolei robic, ale wymienilem sam (z pomoca kolegi) tyle ze mam klekota ktory zajmuje w komorze silnika miejsca co pudelko zapalek w porownaniu z Vka, ale wiem ze siwusek wymienial w ABC i nie sciagal ani motora ani serwa wiec warto sie pomeczyc ;]
- siwusek216
- Forum Audi 80
- Posty: 695
- Rejestracja: 29 lip 2007, 11:28
- Lokalizacja: Myslowice
Ale ty mnie znasz <ok>Kolczat pisze:wiem ze siwusek wymienial w ABC i nie sciagal ani motora ani serwa
Żeby wyjąć maglownice trzeba wywalić: osłonę pod silnikiem, cały dolot (od filtra do przepustnicy), lewe kolo i cala listwę (ta na ścianie grodziowej) z kostkami podłączenia sond lambda czujników stukowych itp. itd. Teraz już potrzeba tylko niezłego zestawu narzędzi, długą gumową rękę odkręcamy 7 śrub 2 węże. Maglownice ściskamy na maxa i wyjmujemy w miejsce filtra powietrza przyda się jeszcze ktoś kto pokołysa nasza V6 żeby miejsca było więcej. Bilans 5h roboty we dwójkę.