[80 ABK+LPG] Problem z odpalaniem
[80 ABK+LPG] Problem z odpalaniem
Panowie szukałem i nie znalazłem. Wszyscy mają problem z odpaleniem zimnego silnika ja otóż ma odwrotny problem. Po całej nocy postoju na dworze lub po paru godz. kiedy jestem w pracy silnik pali bez problemu dosłownie po sekundzie ale gdy silnik się rozgrzeje to już pojawia się problem,muszę kręcić około 20 sekund lub więcej i modlę się bo albo zapali albo zaleje się. Cewka,przewody ,świece nowe. Na kompie zero błędów. Cóż to może być? Niebieski czujnik temp. ? Proszę o pomoc
Ja miałem podobny problem tyle tylko że przy jeździe na samej benzynie auto paliło bez problemu na zimnym i ciepłym silniku, problem był tylko wtedy gdy zgasiłem rozgrzany silnik pracujący na LPG.Co do regulatora to zdejmij cienki wężyk prowadzący od regulatora znajdującego się na końcu listwy wtryskowej do kolektora dolotowego i sprawdź czy nie ma w nim paliwa, jeśli jest sucho to regulator jest sprawny.A co do niebieskiego czujnika, multimetr w łapę i rezystancja przy 90st powinna wynosić 200-300Ohm przy zimnym silniku 2000-2500Ohm.Jeśli jest inaczej to do wymiany.
no właśnie mam ten sam problem jak postoji przez noc to rano odpala ładnie, jak się rozgrzeje i zgasze to łapie na cyk ale czym dłużej postoji po rozgzraniu tym dłużej musze kręcić by załapał a jak już załapie to obr w górę i w dół i jak by miał zgasnąć i wtedy się wyrównują to czy by była wina tego czujnika a jak bym odłączył go to co powinno się wtedy dziać?
- maciex
- Forum Audi 80
- Posty: 109
- Rejestracja: 08 wrz 2008, 11:30
- Imię: Maciek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 AAD+lpg
- Lokalizacja: Konin
Też tak miałem kiedys ze po nocy odpalał a jak sie rozgrzał musiałem go chechał u mnie przyczyną złęgo odpalania po wykluczeniu czujnika temp, kabli kopułki i swiec okazał sie regulator cisnienia paliwa który czy malenka chodziłą na benz czy na gazie przepuszczał paliwko zalewając go stad problem odpalenia (i ubytku paliwa)bo nie jest wstanie przepalic takiej dawki od razu. Po wymianie regulatora cisnienia paliwa pali na dotyk. Tylko kupujcie oryginalny regulator Boscha koszt ok 300 zl naprawde warto !!!!
jak tu jeden kolega wspomniał żeby sprawdzić czy wężyk od regulatora jest suchy czy mokry to jest mogry jak odczepiłem wyleciało z niego paliwo i wszystko na temat.
jak się coś zepsuło to najpierw trzeba spróbować to naprawić jeśli się nie da to się wymienia a nie ma rzeczy niemożluiwych ... czujnik narazie zostawie w spokoju jedyne co to go sprawdzę najpierw...
przetestuje narazie odpalając na gazie jak się pompka paliwa nie załancza jak będzie palił...
jak się coś zepsuło to najpierw trzeba spróbować to naprawić jeśli się nie da to się wymienia a nie ma rzeczy niemożluiwych ... czujnik narazie zostawie w spokoju jedyne co to go sprawdzę najpierw...
przetestuje narazie odpalając na gazie jak się pompka paliwa nie załancza jak będzie palił...