Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4] Obniżające sprężyny

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 14 lut 2010, 19:07

AUDI_A6 pisze:Dwa razy 40
myslalme ze piszesz o 2x40=80 :D hehe

wally0, tak te springi beda pasic

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 14 lut 2010, 19:46

Pozwólcie że podepnę się pod temat i zapytam o coś co dotyczy także sprężyn i obniżenia.Jaka sprężyna -chodzi mi o producenta będzie najbardziej twarda?Czy kolor ma znaczenie czy to raczej tylko wybór danego producenta?

Awatar użytkownika
Oofol
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3143
Rejestracja: 01 gru 2006, 16:26
Lokalizacja: Karkonosze/ORK
Kontakt:

Post autor: Oofol » 14 lut 2010, 20:40

Panowie, co do ori amorków posłuze przykładem - w moim szreku pierwszy właściciel (Berlin) założył Eibach'y -40/-40mm 6 miesięcy po wyjechaniu z salonu, amorki zostały ori i do dnia dzisiejszego dalej żyją (tył w granicach 76-78% przód 70-72%).

Do gleby poniżej -40mm polecam już zmienić amorki na takie o niższym skoku.

Łukasz - kolor sprężyn nie ma nic do ich twardości jak to jest dokładnie to ciężko wyczuć... Nie jestem w stanie odpowiedzieć na pytanie które będą najtwardsze...

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 14 lut 2010, 20:44

Oofol, tak też myślałem odnośnie kolory sprężyn.Szukam właśnie informacji które sprężyny są najtwardsze.Poczekam może ktoś coś będzie wiedział w tym temacie.

wally0
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 14 lut 2010, 18:46
Kontakt:

Post autor: wally0 » 14 lut 2010, 23:07

czemu mój post został usunięty??

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 14 lut 2010, 23:11

Bo to forum audi80.pl a nie inne kolego :mrgreen:

Awatar użytkownika
Bastek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2170
Rejestracja: 04 paź 2007, 19:51
Lokalizacja: Krosno

Post autor: Bastek » 15 lut 2010, 10:20

Mam pytanie odnośnie sprężyn obniżających zawieszenie.
Czy są one dobierane jakoś do wersji silnikowej samochodu? Wiadomo że silnik ABT waży pewnie o połowę mniej niż taki np NG. Chciałbym po prostu uniknąć sytuacji, kiedy to założę sprężyny -40 a auto zamiast w dół to pójdzie mi w górę, z racji zbyt lekkiego silnika.

PS. Mam nadzieję, że tym razem mój post jest na temat i nie zostanie usunięty :-P

Awatar użytkownika
pandamix
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 782
Rejestracja: 16 kwie 2008, 20:01
Lokalizacja: Parczew/Lubelskie

Post autor: pandamix » 15 lut 2010, 10:24

Sebastian z tymi springami to akurat dobrze piszesz i się nie mylisz,czy akurat abt i NG to taka wielka różnica to kłócił bym się ale zawsze tam na pewno jakaś jest,z tego co mi się obiło o uszy to klekoty są cięższe

Awatar użytkownika
Bastek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2170
Rejestracja: 04 paź 2007, 19:51
Lokalizacja: Krosno

Post autor: Bastek » 15 lut 2010, 15:48

pandamix, nie no z tym ciężarem, to strzeliłem tak przypadkowo. Ale właśnie chodzi mi o opinię kogoś, kto zakładał springi do auta z silnikiem ABT. Nie chciałbym mieć po prostu żeby przód stał wyżej niż tył, a takie cuda już widziałem :-P

Awatar użytkownika
pandamix
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 782
Rejestracja: 16 kwie 2008, 20:01
Lokalizacja: Parczew/Lubelskie

Post autor: pandamix » 15 lut 2010, 16:53

Bastek kup przód -60 a tył -40 i nie ma szans żeby tył stał niżej,ewentualnie będzie na równi,tak na chłopski sposób,ale jak np sprężyna będzie za miękka to będzie mocniej ściśnięta przez co może krócej żyć,i ciekawie jak będzie pracować,tak kombinuje bo za bardzo obczajony w tym temacie nie jestem

Awatar użytkownika
Bastek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2170
Rejestracja: 04 paź 2007, 19:51
Lokalizacja: Krosno

Post autor: Bastek » 15 lut 2010, 18:50

pandamix, nie ma szans żebym dał glebę 60/40. Max 40/40 bo chcę zachować ori amorki. Na takiej glebie nie dałbym rady jeździć po moim mieście ;-)

Awatar użytkownika
Ross
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 689
Rejestracja: 17 sty 2008, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Ross » 25 mar 2010, 00:15

Panowie, jaki jest stockowy prześwit w cm między progiem a ziemią ? :)
U mnie jest 23 cm wydaje mi się, że jest lekko obniżone i utwardzone fabrycznie...

Awatar użytkownika
piku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 399
Rejestracja: 08 lut 2008, 17:25
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: piku » 25 mar 2010, 00:46

Bastek pisze:pandamix, nie ma szans żebym dał glebę 60/40. Max 40/40 bo chcę zachować ori amorki. Na takiej glebie nie dałbym rady jeździć po moim mieście
Nie polecam gleby -60/40 ja mam obecnie taką i jest strasznie nisko, na nasze drogi nie ma szans :-( jestem zmuszony zrobić -40/40.

p.s jak ktoś jest zainteresowany mogę mu odsprzedać moje sprężynki MTS.

Awatar użytkownika
trevor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 186
Rejestracja: 16 cze 2008, 19:01

Post autor: trevor » 25 mar 2010, 11:02

no a springi od v-ki podejdą śmiało pod ng?

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 25 mar 2010, 12:29

tomczax, jezeli kupisz pod cabrio to beda pasowac, ale spezyny od Vki przygotowane sa na wyzsza mase silnika niz waga NG... ja mam springi z Vki i przod jest do obnizenia...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Amortyzatory i sprężyny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl