Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1.9 TD AAZ] wymiana rozrządu

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
obcy21
Forum Audi 80
Forum Audi 80

[b4 1.9 TD AAZ] wymiana rozrządu

Post autor: obcy21 » 16 lut 2010, 12:31

witam
na dniach wymieniam rozrząd(i inne paski: od pompy i klinowy), ale z racji tego że jestem nieufny co do mechaników to będę im patrzał na ręce. Teraz pytanie jak dokładnie się wymienia rozrząd?
z tego co wyczytałem to trzeba:
- zablokować wałek rozrządu(jak? jest jakaś śruba blokująca czy coś?)
- zablokować koło od pompy wtryskowej(j/w)
- wymienić rolkę i pasek i poskręcać wszystko w całość.

teraz klika pytań:
- czy to co jest napisane wyżej to wszystko czy na coś jeszcze zwrócić uwagę?
- jak z kątem na pompie wtryskowej? jeśli koło jest zablokowane to nie ma prawa się on zmienić(rozregulować)?

zależy mi na tych informacjach ponieważ samochód ładnie zapala i chciał bym uniknąć jakichś nieprzyjemnych sytuacji.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z

Post autor: MUNIOR » 16 lut 2010, 13:18

obcy21 pisze:jak z kątem na pompie wtryskowej? jeśli koło jest zablokowane to nie ma prawa się on zmienić(rozregulować)?
Ma prawo i się zmieni ,wystarczy inaczej napiąć pasek .Po wymianie kąt wtrysku do ustawienia czujnikiem zegarowym
obcy21 pisze:- zablokować wałek rozrządu(jak? jest jakaś śruba blokująca czy coś?)
nie ma żadnej ,zdejmuje się pokrywę rozrządu i wkłada blokadę w wałek od strony skrzyni biegów.Ciekawe czy ci spece po wymianie sami zaproponują ci ustawienie kąta wtrysku?Jak nie to wcale bym się nie zdziwił,pełno teraz tych "naprawiaczy "zwanych mechanikami co tylko szybko odstawić fuszerkę skasować odpowiednio i do widzenia .Ja bym ich nazwał w większości przypadków naciągaczami -partaczami

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”

opony samochodowe opony samochodowe hamulce