[80 B4 All] montaz sterownika centralnego z pilota
tak jak pisalem, przy slupku go nie ma, jest pod kanapa ale po jego rozcieciu centralny normalnie funkcjonuje, odchyle jutro te gume co idzie do dzwi i sprawdze jakie tam przewody ida, do pompki nie mam dojscia ze wzgledu na butle lpg, a i przy słupku po zdjeciu oslony mam chyba z 15 kabli:/
i nie mam mozliwosci zmierzenia igla niestety:/
i nie mam mozliwosci zmierzenia igla niestety:/
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Jeśli po rozcięciu normalnie funkcjonuje (zasuwa i odsuwa) to znaczy że to nie ten. A na których drzwiach sprawdzałeś jego działanie? Na kierowcy czy pasażera?
Albo druga opcja przecinać kable po kolei aż centralny przestanie zasuwać i odsuwać auto. Sprawdź jeszcze raz kable idące z drzwi, ten od centralnego masz w jednej z wiązek w której idzie związane 3 kable.
Nie masz może fabrycznego alarmu?
Naprawdę tak trudno znaleźć igłę, dwa kawałki kabla i żaróweczkę albo miernik? Jeśli nie masz igły to możesz okaleczać nożem izolację aby dostać się do przewodu.papaj pisze:i nie mam mozliwosci zmierzenia igla niestety:/
Albo druga opcja przecinać kable po kolei aż centralny przestanie zasuwać i odsuwać auto. Sprawdź jeszcze raz kable idące z drzwi, ten od centralnego masz w jednej z wiązek w której idzie związane 3 kable.
Nie masz może fabrycznego alarmu?
nie alarmu nie mam, ale po twoim fotostory wydaje mi sie ze ja nie w tej wiazce szukalem, bo ja szukalem powiedzmy na wysokosci dołu podstopnicy i tam była gruba wiazka chyba z 15 kabli, jutro poszperam troche wyzej, tylko czemu jak niebiesko zielony pod kanapa rozciolem to zamek dzialał? i to samo z czerwono nielonym? sprawdzałem tylko zamkiem kierowcy
Ja mam u siebie juz zainstalowany fabryczny centralny zamek oraz kluczyk na pilota. Chcialbym teraz zmodyfikowac troche jego funkcje, bez wymiany na nowy. Chodzi mi o automatyczne AUTORYGLOWANIE drzwi po wlaczeniu silnika i odryglowanie po jego wylaczeniu. Pewnie da sie to zrobic na przekaznikach. Czy ktos moglby narysowac mi taki schemacik i napisac skad pociagnac sygnal o wlaczeniu/wylaczeniu silnika? Oczywiscie chcialbym zeby dalej pozostala mozliwosc recznego, niezaleznego sterowania zamkiem przy wlaczonym/wylaczonym silniku. Moj sterownik to WAECO MagicTouch MT150 taki jak ten:
http://www.waeco.com/en/4372_696.php?hi ... rigID=3987
Przy okazji moze ktos z Was bedzie wiedzial, ktory przewod wyprowadza dodatkowy sygnal na 'szary przycisk'. Chcialbym go uzyc do zdalnego otwierania klapy bagaznika.
http://www.waeco.com/en/4372_696.php?hi ... rigID=3987
Przy okazji moze ktos z Was bedzie wiedzial, ktory przewod wyprowadza dodatkowy sygnal na 'szary przycisk'. Chcialbym go uzyc do zdalnego otwierania klapy bagaznika.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Chyba taniej będzie kupić centralkę z funkcjami które potrzebujesz.monkahead pisze:modyfikacje mojego sterownika, a nie wymiane centralki
Myślałem jakby zrobić takie zamykanie na samych przekaźnikach ale potrzebny by był jakiś układ elektroniczny, który by odcinał sygnał dla centralnego zamka po kilku sekundach od włączania wyłączenia zapłonu. Bo na samych przekaźnikach działałoby ale mógłbyś sterować c. zamkiem tylko włączając/wyłączając zapłon.
Nie myślałeś nad dorobieniem sobie przycisku do zasuwania samochodu? W dziale rezanie był opis jak zrobić sobie z użyciem przycisku od otwierania szyb.
Tak, wlasnie Kubik podeslal mi to na prv. Mam centralny na pilota, wiec aktualnie uzywam go wewnatrz auta, wlasnie jak taki przycisk. Zalezalo mi bardziej na automatyzacji tej czynnosci.
Poza tym pojawilo sie pewne zagrozenie. Odpalam auto przy otwartych drzwiach, drzwi sie automatycznie rygluja, wychodze z auta, ktos przez przypadek zamyka drzwi ... mam zamkniete na kluczyk auto z wlaczonym silnikiem
Poza tym pojawilo sie pewne zagrozenie. Odpalam auto przy otwartych drzwiach, drzwi sie automatycznie rygluja, wychodze z auta, ktos przez przypadek zamyka drzwi ... mam zamkniete na kluczyk auto z wlaczonym silnikiem
Witam Nie dodając nowego tematu przedstawię mój problem, mianowicie posiadam w mojej Niuni alarm z pilotem i centralny (tylko na przednie drzwi) dodam ze doszedłem do tego nie dawno po rozkręceniu boczków ;/ Problem polega na tym ze drzwi pasażera nie otwierają się i nie zamykają z kluczyka. Z pilota bo rozbrojeniu alarmu nie otwierają się żadne to samo po uzbrojeniu nie zamykają się ;/ Posiadam miernik sprawdziłem wszystkie kable jest przejście, po przekręceniu kluczyka (drzwi kierowcy) w kablach od strony pasażera wytwarza się napięcie około 1V czy to wystarczy dla siłownika?? I czy możliwe jest ze to siłownik master szwankuje i nie daje prawidłowego sygnału??
Kilka fotek!!
Kostka od sterownika
STEROWNIK
KOSTKA ALARMU
Kilka fotek!!
Kostka od sterownika
STEROWNIK
KOSTKA ALARMU
Z tego co piszesz wnioskuję że masz centralny elektryczny. Napięcia na siłownikach nie zmierzysz bo impuls jest za krótki. Myślę że należałoby sprawdzić wszystkie połączenia przy siłownikach. Może być tak że siłownik nie wysyła sygnału do drzwi pasażera.
Sprawdź jeszcze czy centralny jest połączony z alarmem.
Sprawdź jeszcze czy centralny jest połączony z alarmem.
Na kostce która wchodzi do sterownika centralki jest 8 kabli tylko z tego co się orientuje to w jakimś nietypowym ustawieniu, mam po 2 brązowe i po 2 białe kable. Jeden ''zestaw'' idzie do siłownika master, drugi do alarmu ale u mnie te kable są obcięte. Czerwony i czarny to prąd sprawdzałem na ''krótko'' z siłownikami podłączając na przemian do zielonego i niebieskiego, siłowniki normalnie się zamykają i otwierają.
Wnioskuje ze:
1. padł sterownik od centralki
2. padł sterownik master
3. na kostce od sterownika nie są podpięte te kable (biały, brązowy) co potrzeba
Która opcja najbardziej prawdopodobna ??
Wnioskuje ze:
1. padł sterownik od centralki
2. padł sterownik master
3. na kostce od sterownika nie są podpięte te kable (biały, brązowy) co potrzeba
Która opcja najbardziej prawdopodobna ??
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Można bez żarówki ale to takie zabezpieczenie jakbyś trafił na plus wtedy tylko żarówka się zaświeci zamiast zrobienia się zwarcia.siera26 pisze:mógł byś troszkę bardziej wyjaśnić na czym polega ten zabieg z żarówkami ?
Centralny elektryczny jest zazwyczaj sterowany dwoma masami. Z siłownika master masz jeszcze 2 albo 3 dodatkowe przewody, którymi siłownik przekazuje sygnał do centralki że samochód jest zamknięty lub otwarty. Tym sygnałem jest (zazwyczaj) masa podawana na jeden z dwóch przewodów (jeden na zasuwanie drugi na odsuwanie).