Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 1.8 PM] Nie pali, gdy jest mocno zagrzany.

Wszystko co znajduje się w komorze silnika.
ODPOWIEDZ
fotszyrzk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 19 lut 2010, 23:32
Lokalizacja: Mielec/Kraków

[80 B3 1.8 PM] Nie pali, gdy jest mocno zagrzany.

Post autor: fotszyrzk » 19 lut 2010, 23:51

Witam Szanownych Klubowiczów!

Śledzę Wasze forum od dłuższego czasu, ale niestety zapomniałem, jaki nick przyporządkowałem do swojego maila. No ale nie ważne..

Problem mam następujący. Czytałem wiele tematów, w których pisaliście, że nie odpala Wam, gdy silnik jest zimny. Ja mam odwrotnie. Całkiem zimny silnik odpala bez żadnych problemów. Gdy złapie temperaturę, to dopiero za drugim razem, a za pierwszym przekręci może wałem może o pół obrotu. Natomiast, gdy silnik jest już całkiem ciepły - np. po 50 kilometrach jazdy, to nie zapali. Żadnej reakcji, nic nie przygasa, rozrusznika nie słychać. nic. Sytuacja poprawia się dopiero, gdy silnik trochę wystygnie.

Będę niezmiernie wdzięczny za jakieś wskazówki.
Pozdrawiam serdecznie.
Ostatnio zmieniony 20 lut 2010, 00:15 przez fotszyrzk, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 20 lut 2010, 00:00

Proszę o poprawienie tematu zgodnie z regulaminem, stosując TAGi

Radzę też użyć opcji <szukaj> po kątem rozrusznika. Bo jeśli piszesz że nie słychać rozrusznika to wnioskuje że w ogóle nie kręci. Czyli problem prawdopodobnie nie leży w samym silniku tylko w układzie rozruchowym.

Awatar użytkownika
maciek122
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 374
Rejestracja: 12 lut 2008, 20:53
Lokalizacja: Toruń

Post autor: maciek122 » 20 lut 2010, 00:29

Podłącze się do tematu 1.8 PM + gaz (instalacja 2 gen)
Ja mam następujący problem: zimny silnik odpala dosłownie od pół obrotu (zimny silnik w moim przypadku to jak autko postoi noc lub dwie ). Gdy jest ciepły to dopiero za drugim lub trzecim razem
Dodam, że przewody WN wymienione jakiś rok temu, świece palec kopułki i czyszczenie kopułki i filtr paliwa wymieniony pól roku temu

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 20 lut 2010, 17:38

maciek122 pisze:Podłącze się do tematu 1.8 PM + gaz (instalacja 2 gen)
Ja mam następujący problem: zimny silnik odpala dosłownie od pół obrotu (zimny silnik w moim przypadku to jak autko postoi noc lub dwie ). Gdy jest ciepły to dopiero za drugim lub trzecim razem
Dodam, że przewody WN wymienione jakiś rok temu, świece palec kopułki i czyszczenie kopułki i filtr paliwa wymieniony pól roku temu
Sprawdź czujnik temperatury ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Komora silnika”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl