Witam mam do was pytania nie działa w moin autku centralny zamek z kluczyka.
Zamykają się tylko te drzwi w których przekręce kluczyk.
Natomiast z pilota zamyka i otwiera wszystkie drzwi, wlew paliwa i bagażnik.
Co mogło się stać???
[1.9 Tdi 1Z 94r.] Nie działacentralny zamek z kluczyka..
Zeby się dostać do tego przewodu to musze zapewne sciągnąć obicie na drzwiach.
Ale jedno mnie zastanawia pompka ciśnienia centr. zamka powinna być jedna a jest ich dwie z tyłu w bagarzniku po prawej stronie.
wydaje mi się że ktoś podłączył tą drugą wczesniej i coś zamieszał.
Do obu podłączone są kostki z przewodami ale przewód ciśnieniowy tylko do jednej
( widnieje na niej napis PASSAT)
jak odłącze tą pompkę bez przewod. ciśnien.( fabryczna z logiem audi - vw) to centralny z pilota wogóle nie działa.
Tak więc muszą być obie podłączone żeby pilot zamykał.
A co z centralnym z kluczyka?? Dalej ten zielony przewód??
Ale jedno mnie zastanawia pompka ciśnienia centr. zamka powinna być jedna a jest ich dwie z tyłu w bagarzniku po prawej stronie.
wydaje mi się że ktoś podłączył tą drugą wczesniej i coś zamieszał.
Do obu podłączone są kostki z przewodami ale przewód ciśnieniowy tylko do jednej
( widnieje na niej napis PASSAT)
jak odłącze tą pompkę bez przewod. ciśnien.( fabryczna z logiem audi - vw) to centralny z pilota wogóle nie działa.
Tak więc muszą być obie podłączone żeby pilot zamykał.
A co z centralnym z kluczyka?? Dalej ten zielony przewód??
Miałem identyczny problem, jego rozwiązanie opisałem w tym watkurczopik2 pisze:.....A co z centralnym z kluczyka?? Dalej ten zielony przewód??
viewtopic.php?t=3271&highlight=centralny+zamek
Polski Klub Audi 80 :: Zobacz temat - [80 B3] centralny zamek
Najpierw sprawdz wiązkę przewodów w rejonie gumowej osłony/harmonijki pomiedzy drzwiami a nadwoziem, tam wiązka najczęściej sie wygina i tam najczęściej dochodzi do przerwania/przetarcia przewodów elektrycznych..Po prostu wyciąg te gumę z otworu w drzwiach i w nadwoziu..
Pozdr. Adam.
wystarczy wyjąć harmonijkę, ale skoro masz dwie pompki tzn że coś było nie tak i ktoś kombinował... kup oryginalną pompkę z B4 i zapytaj chłopaków z forum, kilka osób juz podłączało, więc nie będzie to aż takie drogie i trudnerczopik2 pisze:Zeby się dostać do tego przewodu to musze zapewne sciągnąć obicie na drzwiach.
Witam.Zrobiłem jak było wcześniej opisywane.czyli pozamykałem guziki i otworzyłem od wewnątrz przyciskiem od strony pasażera.Otworzyły sięwszystkie drzwi.A jeszcze jedno co to za urządzonkoktóre mieści się pomiędzy siedzeniami kierowca pasarzer pod plastikami.Przeglądałem przewody jak było pisane i jeden musiałem przeciąć i gopołączyć na nowo bo wydawałmi się uszkodzony i właśnie usłyszałem cośjakby przekaźnik właśnie w tym miejscu pomiędzy siedzeniami.Pompkę mam sprawną nie wiem co się stało.Nie zamyka mi się ani z kluczyka ani z pilota.Proszeo pomoc.Pozdrawiam serdecznie.
Mam wielką proźbę do kolegów jak mam przepiąć przewody z seryjnej pompki do tej drugiej sprawnej ( passat ) żeby działał centralny z kluczyka.
Na tej drugiej pisze ze jest od passata a w tej seryjnej ( uszkodzonej) musi być obie kostki wpięte żeby działał centralny z pilota.
Chce żeby ta pompka zamykała wszystkie dzrzwi z kluczyka.
Jest to moiżliwe ?? Bo ktoś tu kiedyś kombinował
Pozdrawiam
Na tej drugiej pisze ze jest od passata a w tej seryjnej ( uszkodzonej) musi być obie kostki wpięte żeby działał centralny z pilota.
Chce żeby ta pompka zamykała wszystkie dzrzwi z kluczyka.
Jest to moiżliwe ?? Bo ktoś tu kiedyś kombinował
Pozdrawiam