Jak w temacie pany co polecacie z własnego doświadczenia?!
Mam parę typów i cenowych (max.1,5tyś) i firmowych (weitec, sasch, mts, fk, lowtec)
I teraz pytanie co wybrać, będzie to mój pierwszy ,,sportowy'' zestaw zawieszenia.
Jak wiadomo do b2 ciężko jest wychaczyć jakiś kit a już nie wspomnę o gwincie jedynie dopasowanie od b3 wchodzi w rachubę. Mam następujące propozycję co do zawieszeń -60/40;
→amory Weitec -1300zł,
→amory Fk - 600zł,
→amory sasch sport - 850zł,
→sprężyny Mts i Fk - 390zł,
→Mts kpl. - 900zł,
→Fk kpl. - 1000zł,
→Weitec kpl. - ok. 2000tyś,
→Lowtec - 1500zł
Z opinii zasłyszanych cena/jakość skłaniam się do Fk, ale czy dobrze?! jak ktoś miał do czynienia z w/w zawieszeniami i może coś polecić to zapraszam do dyskusji
[coupe gt (b2) - PV] sportowe zawieszenie
- vwkasG40
- Forum Audi 80
- Posty: 72
- Rejestracja: 22 gru 2009, 23:33
- Lokalizacja: Wrocław / Dolnyśląsk
- Kontakt:
Weitec albo Fk reszta to niestety szajs, czasem można znaleść jeszcze KW lub H&R który też należy do czołówki jeżeli chodzi o sprężyny
aomortyzatory Koni ,Bilstain B6 to czołówka, za nią jest KW,FK<Sachs Sporting a później przepaść
MTS to niestety bardzo słaba kopia i nie polecam gdyż zarówno gwinty jak i kolektory mają swoje wady i oprócz ceny nie zaskakują niczym
zawieszenie -60/40 to przeważnie kity które zależne od masy obniząją -60 (ale trzeba brać pod uwagę 7% różnicę)
tył jeżeli jest to markowy amortyzator FK,KW, Sach Sporting,HR to mają 5 stopniową regulację wysokości czyli defakto da radę zejść z tyłem na -80
jesy jeszcze sposób na zejście -10 mm poprzez przerobienie talerzyka mocowania sprężyny
pseudogwit da radę zrobić koszt ok 400 zł ale regulacja też nie będzie powalała bo ok -80 w tym przypadku trzeba zastoosować amorki przednie Koni lub Bilstain B6 z uwagi na wytrzymałość
jak coś mam do sprzedania tył FK z B3 https://audi80.pl/sprzedam-a80-b3-se ... t38957.htm
aomortyzatory Koni ,Bilstain B6 to czołówka, za nią jest KW,FK<Sachs Sporting a później przepaść
MTS to niestety bardzo słaba kopia i nie polecam gdyż zarówno gwinty jak i kolektory mają swoje wady i oprócz ceny nie zaskakują niczym
zawieszenie -60/40 to przeważnie kity które zależne od masy obniząją -60 (ale trzeba brać pod uwagę 7% różnicę)
tył jeżeli jest to markowy amortyzator FK,KW, Sach Sporting,HR to mają 5 stopniową regulację wysokości czyli defakto da radę zejść z tyłem na -80
jesy jeszcze sposób na zejście -10 mm poprzez przerobienie talerzyka mocowania sprężyny
pseudogwit da radę zrobić koszt ok 400 zł ale regulacja też nie będzie powalała bo ok -80 w tym przypadku trzeba zastoosować amorki przednie Koni lub Bilstain B6 z uwagi na wytrzymałość
jak coś mam do sprzedania tył FK z B3 https://audi80.pl/sprzedam-a80-b3-se ... t38957.htm
Ten kpl. na tył spoko ale potem ciężko będzie mi kupić same 2 sprężyny. Amory luz można kupić na szt. ale sprężyny?!, no i zestrojenie tego razem żeby nowy przód ładnie współgrał z używanym tyłem. Dzięki za propozycje. jak coś odezwę się. Myślałem jeszcze o gwincie do b3 ale jakimś tanim i nic ciekawego nie mogę znaleźć.
Co do ta technix, gt cupline, mts technix to wiem ,że to badziew chociaż niektórzy go mają i jeżdżą i jakoś to działa (i o dziwo są zadowoleni) :lol: :->
Co do ta technix, gt cupline, mts technix to wiem ,że to badziew chociaż niektórzy go mają i jeżdżą i jakoś to działa (i o dziwo są zadowoleni) :lol: :->
- vwkasG40
- Forum Audi 80
- Posty: 72
- Rejestracja: 22 gru 2009, 23:33
- Lokalizacja: Wrocław / Dolnyśląsk
- Kontakt:
skoti zadowolenie trwa 8 miesięcy bo się to wylewa
co ty chcesz stroić... zawieszenie?? nowe to wydatek za KW lub FK ok 2000 zł
na allegro masz tego trochę w używce za komplet ok 500-700 zł tylko trzeba poszukać
gwinty też są ale trzeba rozkminiać TuV'y
sprężyny parami idzie kupić podobnie jak kompet amorów
w VW Polo przerobiłem kilkanaście marek zawieszeń (gwinty są ale podobnie jak w B3 słabo osiągalne) skompletowałem kilka kompletów i wszyscy byli zadowoleni
a tak nawiasem mówiąc jak masz kasę w ręku to idzie załatwić wszystko ale jak tylko spekulujesz i zamierzasz coś kupić to zajmie ci to dużo czasu
https://audi80.pl/zamienie-zawieszen ... t38831.htm
Allegro
używane sprężyny Weitec za 300 zł
http://allegro.pl/item932094322_sprezyn ... pe_b3.html
HR -35 za 150 zł ale tylko tył
http://allegro.pl/item931857658_sprezyny_h_r_audi.html
Gwint KW do B3 za 1000 zł http://allegro.pl/item915040800_zawiesz ... di_b3.html
.
co ty chcesz stroić... zawieszenie?? nowe to wydatek za KW lub FK ok 2000 zł
na allegro masz tego trochę w używce za komplet ok 500-700 zł tylko trzeba poszukać
gwinty też są ale trzeba rozkminiać TuV'y
sprężyny parami idzie kupić podobnie jak kompet amorów
w VW Polo przerobiłem kilkanaście marek zawieszeń (gwinty są ale podobnie jak w B3 słabo osiągalne) skompletowałem kilka kompletów i wszyscy byli zadowoleni
a tak nawiasem mówiąc jak masz kasę w ręku to idzie załatwić wszystko ale jak tylko spekulujesz i zamierzasz coś kupić to zajmie ci to dużo czasu
https://audi80.pl/zamienie-zawieszen ... t38831.htm
Allegro
używane sprężyny Weitec za 300 zł
http://allegro.pl/item932094322_sprezyn ... pe_b3.html
HR -35 za 150 zł ale tylko tył
http://allegro.pl/item931857658_sprezyny_h_r_audi.html
Gwint KW do B3 za 1000 zł http://allegro.pl/item915040800_zawiesz ... di_b3.html
.
Dłużej chyba niż 8 miesięcy kolega lata na mts-ie koło roku i nic się jeszcze nie wylało.
Nie stroić ale potem może się dziwnie jeździć na innych amorach z tyłu a innych z przodu oraz innych sprężynach z tyłu i innych z przodu, gdzie przód miał by być nowy a tył w jakimś stopniu zużyty.
Fk mogę mieć za 1tyś zł chodzi mi oczywiście o kit tak jak podałem ceny na górze strony takie obowiązują.
Nie spekuluje jak wiesz robię autko powoli i pod siebie więc nie pali się i na wiosnę marzec/kwiecień coś i tak będę musiał kupić/założyć.
https://audi80.pl/zamienie-zawieszen ... t38831.htm
To nie podejdzie spr. w etce sam.
http://allegro.pl/item915...do_audi_b3.html
A ten zawias już omawialiśmy na innym forum- nie wart zachodu i sprzedający nie poważny a i trza by było zwrotnice dać inne itp,itd (mały pikuś)
Widziałem te aukcje co podesłałeś co do sprężyn weiteca nówki ok 500-600zł on chce 300zł za używki dokładam 100zł i mam nówki fk :mrgreen:
Wiem ,że zrzędzę i mam ,,wymagania'' ale podyskutować można :lol: :-> .
Nie stroić ale potem może się dziwnie jeździć na innych amorach z tyłu a innych z przodu oraz innych sprężynach z tyłu i innych z przodu, gdzie przód miał by być nowy a tył w jakimś stopniu zużyty.
Fk mogę mieć za 1tyś zł chodzi mi oczywiście o kit tak jak podałem ceny na górze strony takie obowiązują.
Nie spekuluje jak wiesz robię autko powoli i pod siebie więc nie pali się i na wiosnę marzec/kwiecień coś i tak będę musiał kupić/założyć.
https://audi80.pl/zamienie-zawieszen ... t38831.htm
To nie podejdzie spr. w etce sam.
http://allegro.pl/item915...do_audi_b3.html
A ten zawias już omawialiśmy na innym forum- nie wart zachodu i sprzedający nie poważny a i trza by było zwrotnice dać inne itp,itd (mały pikuś)
Widziałem te aukcje co podesłałeś co do sprężyn weiteca nówki ok 500-600zł on chce 300zł za używki dokładam 100zł i mam nówki fk :mrgreen:
Wiem ,że zrzędzę i mam ,,wymagania'' ale podyskutować można :lol: :-> .