[B4 ALL]Dziwna sprawa z nawiewem
[B4 ALL]Dziwna sprawa z nawiewem
Witam fanów 4-ech kółek <ok> Mam dziwny problem z nawiewem a mianowicie:
Przy włączonym grzaniu jadę sobie prosto-jest git :mrgreen:
Jadę po łuku w prawo powietrze z nawiewu wyraźniej cieplejsze :roll:
Jadę po łuku w lewo powietrze z nawiewu wyraźniej chłodniejsze (chłodne) :shock:
Problem mam już od początku jak kupiłem oooo ale tylko w zimie aktualne ze względu na grzanie.Miał ktoś podobny problem?Co to za czary mary?Pozdrawiam
Przy włączonym grzaniu jadę sobie prosto-jest git :mrgreen:
Jadę po łuku w prawo powietrze z nawiewu wyraźniej cieplejsze :roll:
Jadę po łuku w lewo powietrze z nawiewu wyraźniej chłodniejsze (chłodne) :shock:
Problem mam już od początku jak kupiłem oooo ale tylko w zimie aktualne ze względu na grzanie.Miał ktoś podobny problem?Co to za czary mary?Pozdrawiam
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Mając minimum w zbiorniku wyrównawczym, albo mniej, jadąc po łuku płyn w zbiorniku może przesuwać się na jedną stronę, co przy niewystarczającej ilości płynu powoduje że w przewodach do nagrzewnicy zamiast wody pojawia się powietrze co zakłóca jej przepływ a w ostateczności objawia się zimnym powietrzem. Przy skręcie w drugą stronę płyn przepływa na drugi bok, zapełniając częściowo napełnione przewody w całości wodą, co poprawia jej przepływ itp, tip. O to generalnie mi chodziło.BorysTDI pisze:Labiel nie mogę nadążyć czemu poziom płynu miałby szafować
Dzięki Labiel <ok> A co do tego mojego pomysłu z klapkami to po dłuższym zastanowieniu winne raczej powinny być same te gąbeczki w nich niż same one. Może odkleiła się skubana w taki sposób, że podczas skrętu podrywa ją i lipa się dzieje. Jeśli prawidłowo działa Ci sterowanie powietrzem zimne / ciepłe to można sprawdzić i te gąbeczki.
Ale zacznij od tego płynu
Ale zacznij od tego płynu
- IC69
- Przyjaciele
- Posty: 4800
- Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
- Imię: Irek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Warszawa
adam28k, a co czujesz podczas pokonywania krótkich wzniesień? Czujesz różnicę temperatur na wysokości głowy?adam28k pisze:Jadę po łuku w prawo powietrze z nawiewu wyraźniej cieplejsze :roll:
Jadę po łuku w lewo powietrze z nawiewu wyraźniej chłodniejsze (chłodne) :shock:
Panowie, to jest normalne zjawisko przetaczania się mas powietrza we wnętrzu samochodu. Inaczej mówiąc, powietrze nie skręca razem z samochodem. :mrgreen: