Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 1,8S PM LPG] zwarcie w instalacji.

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Alu
Forum Audi 80
Forum Audi 80

[80 B3 1,8S PM LPG] zwarcie w instalacji.

Post autor: Alu » 10 lut 2010, 10:24

Witam,
Mój problem powstał 3 dni temu, po odpaleniu samochodu i przejechaniu ok 3 km deska rozdzielacza zaczęła jakby przygasać a wskaźnik od paliwa zaczął opadać. Po zgaszeniu silnika nie udało się go odpalić - totalnie rozładowany akumulator. Po pewnym czasie i odpaleniu na pych wszystko wróciło do normy. Dziś ta sama sytuacja, tylko że nie gasiłem silnika, światła ledwo świecą, tablica także, wskaźniki przestają wskazywać, po czym w czasie jazdy nagle wszystko wróciło do normy czyli podświetlenie tablicy OK, wskaźniki zaczęły się podnosić. Do tej pory nie było żadnych problemów z akumulatorem, przy -20 stopniach odpalał bez problemu (tej zimy).
Nie znam się na elektryce ale wygląda mi to na jakieś zwarcie które nie zawsze występuje, bo nawet gdyby nie było ładowania w ogóle to 3km bez problemu bym na samym akumulatorze przejechał.
Po odpaleniu silnika kontrolka ładowania gaśnie. Bezpieczników nie pali.
Czy ktoś miał może podobny problem? I gdzie zacząć szukać problemu? Alternator? rozrusznik?
Czy kable zapłonowe mogą powodować zwarcie?

Awatar użytkownika
goldi j51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Imię: Robert
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: goldi j51 » 10 lut 2010, 15:07

Po pierwsze trzeba zacząć od sprawdzenia ładowania
po drugie wyjmij licznik i zobacz czy kostki licznika nie wylatują i napisz co i jak ;-)

Awatar użytkownika
Kubik
Forum Audi 80
Forum Audi 80

Post autor: Kubik » 10 lut 2010, 15:48

Moim zdaniem przyczyny możesz szukać jak problem występuje, jak jest wszystko ok to raczej wiele nie znajdziesz. Tyle co mógłbyś zrobić teraz to poszukać luźnych kabli i połączeń. Sprawdź teź masę od silnika.