Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 2,6E V6] - pali olej

Wszystko co tyczy się silników V6
ODPOWIEDZ
slava
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 03 maja 2007, 19:28
Lokalizacja: Gdynia

[80 B4 2,6E V6] - pali olej

Post autor: slava » 04 cze 2007, 20:08

Witam,
opinie są podzielone - nienormalne czy normalne? Podobno V6 mają to w sobie, że palą olej jak nieco mocniej przyciśniesz pedał gazu. Jakiś 1l. na 1000-1500km. Przejść na mineralny z półsyntetyka czy po prostu robić dolewki, bo ten typ tak ma? Co o tym sądzicie?

Miro1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 75
Rejestracja: 28 kwie 2007, 18:31
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: Miro1 » 04 cze 2007, 20:28

Wydaje mi się że to troche za duzo silnik jak jest wporzadku powinien max 1 l ale na 10000 tys km palic. wymień uszczelniacze! powinno pomóc.

Awatar użytkownika
Organista18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 491
Rejestracja: 07 gru 2006, 16:17
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: Organista18 » 04 cze 2007, 20:29

Napewno 1 litr to nie jest norma, bynajmniej wg. mnie! Przyczyną tego ubytku, mogą być uszczelniacze na zaworach....

Awatar użytkownika
skeen
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 01 cze 2007, 13:50
Lokalizacja: k-ce

Post autor: skeen » 05 cze 2007, 07:12

witam z tym olejem to ja tez mam problem :-/ tylko ze uszczelniacze wymienione... obstawiam na pierscionki :roll: koszt jakies 40zl na cylinder + robota eh...
zalalem silnik syntetykiem to mi zezar 2l w 200 km katowania teraz jest mineral i jest lepiej
pozdrawiam

Awatar użytkownika
Organista18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 491
Rejestracja: 07 gru 2006, 16:17
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: Organista18 » 05 cze 2007, 07:14

skeen pisze:zalalem silnik syntetykiem to mi zezar 2l w 200 km
co ty wlałeś full syntetyk :shock: :shock: :shock: :shock: to nic dziwnego że ci tyle zeżarł

Awatar użytkownika
skeen
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 01 cze 2007, 13:50
Lokalizacja: k-ce

Post autor: skeen » 05 cze 2007, 14:55

ale tylko przez pierscionki bo tak to miodzik :mrgreen: i wkrencal sie duzo lepiej :-D
jak dobrze uszczelniony to wyciekow 0 ;-) zalalem magnateka :mrgreen:

Awatar użytkownika
Omen
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 320
Rejestracja: 23 mar 2007, 07:06
Lokalizacja: RJS

Post autor: Omen » 05 cze 2007, 17:25

>skeen<, jeżeli przekrój cylindra w części dolnej ma już eliptyczny kształt, to nawet nowe pierscienie nie pomogą a wręcz zaszkodzą ( chyba że masz wymienione na nowe to się nie dziwię, że tak łyka oliwe...) :roll:
>slava<, przejdz na mineralny, ale o wyskokim wskazniku lepkości ( nie mylić z klasą lepkości), a jaki masz reralny przebieg na silniku :?:

Pozdr. Adam.

slava
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 03 maja 2007, 19:28
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: slava » 05 cze 2007, 17:40

>omen<
220tys. więc nie młodzieniaszek, zmiana oleju na mineral owszem, ale najpierw spóbuję z uszczelniaczami na zaworach.

Awatar użytkownika
Omen
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 320
Rejestracja: 23 mar 2007, 07:06
Lokalizacja: RJS

Post autor: Omen » 05 cze 2007, 17:46

I to jest bardzo słuszna koncepcja ;-)

Pozdr. Adam.

Online
Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 4643
Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Kontakt:

Post autor: Doc » 05 cze 2007, 22:08

U mnie w ABK 220 tys na szafie. Tylko i wyłacznie dobry syntetyczny markowy olej ( u mnie mobil ) i od wymiany do wymiany czyli 10 000 km znika nie cały litr.

jesli jakies auto na 1 000 km bierze litr to oczywiscie nie jest normalne i trzeba robic motor na poczatek uszczelniacze.

jacu78

Post autor: jacu78 » 07 cze 2007, 01:18

Tak sobie czytam i kumpel ma owy silnik 2,6 V6 190 KM (czy jakieś 193) nie w tym rzecz... w książce serwisowej ma napisane, że normalną rzeczą jest zużywanie od 1l do 1,5l / 1000km...

Awatar użytkownika
hołard
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1025
Rejestracja: 23 lis 2006, 11:12
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Białystok

Post autor: hołard » 07 cze 2007, 02:10

jacu78 pisze:kumpel ma owy silnik 2,6 V6 190 KM (czy jakieś 193)
:shock: :roll: czy na pewno ABC? Zapytaj kumpla jak wydłubał dodatkowe 40koni.

Awatar użytkownika
MAKLER
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 291
Rejestracja: 26 lut 2007, 10:50
Lokalizacja: Katowice

Post autor: MAKLER » 07 cze 2007, 12:07

jacu78 pisze:Tak sobie czytam i kumpel ma owy silnik 2,6 V6 190 KM (czy jakieś 193) nie w tym rzecz... w książce serwisowej ma napisane, że normalną rzeczą jest zużywanie od 1l do 1,5l / 1000km...
Na pewno na 1000 km ? Sprawdz jeszcze raz czy nie pisze tam 10 000 km :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl