Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 2,6E V6] - pali olej

Wszystko co tyczy się silników V6
ODPOWIEDZ
slava
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 03 maja 2007, 19:28
Lokalizacja: Gdynia

[80 B4 2,6E V6] - pali olej

Post autor: slava » 04 cze 2007, 20:08

Witam,
opinie są podzielone - nienormalne czy normalne? Podobno V6 mają to w sobie, że palą olej jak nieco mocniej przyciśniesz pedał gazu. Jakiś 1l. na 1000-1500km. Przejść na mineralny z półsyntetyka czy po prostu robić dolewki, bo ten typ tak ma? Co o tym sądzicie?
slava

Miro1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 75
Rejestracja: 28 kwie 2007, 18:31
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: Miro1 » 04 cze 2007, 20:28

Wydaje mi się że to troche za duzo silnik jak jest wporzadku powinien max 1 l ale na 10000 tys km palic. wymień uszczelniacze! powinno pomóc.

Awatar użytkownika
Organista18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 491
Rejestracja: 07 gru 2006, 16:17
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: Organista18 » 04 cze 2007, 20:29

Napewno 1 litr to nie jest norma, bynajmniej wg. mnie! Przyczyną tego ubytku, mogą być uszczelniacze na zaworach....
Sprzedam pompy paliwa do VW golf II

Awatar użytkownika
skeen
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 01 cze 2007, 13:50
Lokalizacja: k-ce

Post autor: skeen » 05 cze 2007, 07:12

witam z tym olejem to ja tez mam problem :-/ tylko ze uszczelniacze wymienione... obstawiam na pierscionki :roll: koszt jakies 40zl na cylinder + robota eh...
zalalem silnik syntetykiem to mi zezar 2l w 200 km katowania teraz jest mineral i jest lepiej
pozdrawiam

Awatar użytkownika
Organista18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 491
Rejestracja: 07 gru 2006, 16:17
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: Organista18 » 05 cze 2007, 07:14

skeen pisze:zalalem silnik syntetykiem to mi zezar 2l w 200 km
co ty wlałeś full syntetyk :shock: :shock: :shock: :shock: to nic dziwnego że ci tyle zeżarł
Sprzedam pompy paliwa do VW golf II

Awatar użytkownika
skeen
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 01 cze 2007, 13:50
Lokalizacja: k-ce

Post autor: skeen » 05 cze 2007, 14:55

ale tylko przez pierscionki bo tak to miodzik :mrgreen: i wkrencal sie duzo lepiej :-D
jak dobrze uszczelniony to wyciekow 0 ;-) zalalem magnateka :mrgreen:

Awatar użytkownika
Omen
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 320
Rejestracja: 23 mar 2007, 07:06
Lokalizacja: RJS

Post autor: Omen » 05 cze 2007, 17:25

>skeen<, jeżeli przekrój cylindra w części dolnej ma już eliptyczny kształt, to nawet nowe pierscienie nie pomogą a wręcz zaszkodzą ( chyba że masz wymienione na nowe to się nie dziwię, że tak łyka oliwe...) :roll:
>slava<, przejdz na mineralny, ale o wyskokim wskazniku lepkości ( nie mylić z klasą lepkości), a jaki masz reralny przebieg na silniku :?:

Pozdr. Adam.

slava
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 03 maja 2007, 19:28
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: slava » 05 cze 2007, 17:40

>omen<
220tys. więc nie młodzieniaszek, zmiana oleju na mineral owszem, ale najpierw spóbuję z uszczelniaczami na zaworach.
slava

Awatar użytkownika
Omen
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 320
Rejestracja: 23 mar 2007, 07:06
Lokalizacja: RJS

Post autor: Omen » 05 cze 2007, 17:46

I to jest bardzo słuszna koncepcja ;-)

Pozdr. Adam.

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 4624
Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Kontakt:

Post autor: Doc » 05 cze 2007, 22:08

U mnie w ABK 220 tys na szafie. Tylko i wyłacznie dobry syntetyczny markowy olej ( u mnie mobil ) i od wymiany do wymiany czyli 10 000 km znika nie cały litr.

jesli jakies auto na 1 000 km bierze litr to oczywiscie nie jest normalne i trzeba robic motor na poczatek uszczelniacze.
2006-11-17, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi80.PL. <spoko> Ps: Polecam: iParts.pl
Moja Audi 80 B4 2.0, 115KM - zima
Moja Audi 80 B4 2.0, 115KM - lato.

jacu78

Post autor: jacu78 » 07 cze 2007, 01:18

Tak sobie czytam i kumpel ma owy silnik 2,6 V6 190 KM (czy jakieś 193) nie w tym rzecz... w książce serwisowej ma napisane, że normalną rzeczą jest zużywanie od 1l do 1,5l / 1000km...

Awatar użytkownika
hołard
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1025
Rejestracja: 23 lis 2006, 11:12
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Białystok

Post autor: hołard » 07 cze 2007, 02:10

jacu78 pisze:kumpel ma owy silnik 2,6 V6 190 KM (czy jakieś 193)
:shock: :roll: czy na pewno ABC? Zapytaj kumpla jak wydłubał dodatkowe 40koni.
"Coupe 2,6 ABC 96r"
"Howard edition"
Moje V6: viewtopic.php?t=3545&start=0

Awatar użytkownika
MAKLER
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 291
Rejestracja: 26 lut 2007, 10:50
Lokalizacja: Katowice

Post autor: MAKLER » 07 cze 2007, 12:07

jacu78 pisze:Tak sobie czytam i kumpel ma owy silnik 2,6 V6 190 KM (czy jakieś 193) nie w tym rzecz... w książce serwisowej ma napisane, że normalną rzeczą jest zużywanie od 1l do 1,5l / 1000km...
Na pewno na 1000 km ? Sprawdz jeszcze raz czy nie pisze tam 10 000 km :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga