[B3 Coupe Quattro 7A] zawieszenie przód
[B3 Coupe Quattro 7A] zawieszenie przód
Panowie biorę się za remont przedniego zawiecha w mojej Coupejce, macie jakieś sugestie np co do części? Do wymiany idą tuleje, końcówki drążków ukł kierowniczego, gumy drążka stabilizatora i sworznie zwrotnicy a zatem niemal wszystko... Jeśli ktos w ogóle posiada schemat tego zawieszenia z opisem to byłbym wdzięczny:)[/b]
Dzięki 8-)
Niestety to co zobaczyłem "pod spodem" mnie przeraziło bo praktycznie zawieszenia nie ma :cry: Przy okazji przeglądu zauważyłem wyciek z -chyba tak się to nazywa- akumulatora wspomagania, wie ktoś może czy da radę to samemu wymienić i czy wspomaganie w B3 z silnikiem 7A różni się od wspomagania w modelach z innymi silnikami?
Niestety to co zobaczyłem "pod spodem" mnie przeraziło bo praktycznie zawieszenia nie ma :cry: Przy okazji przeglądu zauważyłem wyciek z -chyba tak się to nazywa- akumulatora wspomagania, wie ktoś może czy da radę to samemu wymienić i czy wspomaganie w B3 z silnikiem 7A różni się od wspomagania w modelach z innymi silnikami?
witam panowie mam pytanko a wsumie chce sie poradzic malem przygode z krawerznkiem polamalem felgo ale to mnie malo martwi poniewaz lewe kolo mi sie coflo o grubosc palca wyciogalem amortyzator i prosty wachacz tez tak ze mje pytanie od czego to moze zalezec????
przestawiona zbierznosc??czy cos innego??
na zbieerznosci naciagna kolo i ustawia pochyl bo rowniech klo sie pochylilo do srodka od gory??
prosze o pomoc z gory dziekuje
przestawiona zbierznosc??czy cos innego??
na zbieerznosci naciagna kolo i ustawia pochyl bo rowniech klo sie pochylilo do srodka od gory??
prosze o pomoc z gory dziekuje
- Patrique
- Forum Audi 80
- Posty: 1399
- Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
- Imię: Patryk
- Model: Audi A4
- Nadwozie: Avant
- Silnik:
- Lokalizacja: Sosnowiec
Ja mam tak samo. Tyle, że mnie mówiono, że to wina krzywego wózka silnika. Ponoć można to wyregulować na jego mocowaniach. Bo przecież jak się rozłączy zwrotnicę ze sworzniem to można koło dowolnie przesuwać przód-tył, więc wydaje mi się, że to wina właśnie po stronie kołyski. A w jakim stanie masz tuleje wahaczy? Kumpel tak miał w 80 B3 z 87 roku, że miał coś tam już wyrobione przy tych tulejkach. Tylko, że jemu koło chodziło przód tył (zależnie czy stał pod górkę czy z górki ) W ogóle zauważyłem, że wielu użytkowników 80-tek boryka się z problemem cofniętych kół przednich, bo tył to ponoć normalka <ok>
- Patrique
- Forum Audi 80
- Posty: 1399
- Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
- Imię: Patryk
- Model: Audi A4
- Nadwozie: Avant
- Silnik:
- Lokalizacja: Sosnowiec
No ja też mam całe nowe zawieszenie :-o (sprężyny, amory, tuleje, sworznie, łożyska zwrotnic) Jednak nadal mam cofnięte koła przednie. Byłem na zbieżności to powiedzieli mi, że mogą jedynie ustawić zbieżność kół, kąt pochylenia sworznia zwrotnicy, jednak kąta wyprzedzenia zwrotnicy - bo tak to się chyba nazywa nie wyregulują. Powiem szczerze, że mnie to za bardzo nie przeszkadza, jedynie wizualnie wygląda to dość dziwnie. Inna też kwestia, że mam w B3 koła 185/65/R15 zima; 195/60/R15 lato <ok> . Wtedy odstępy nadkola od opony rzucają się bardzo w oczy. Znajomy też ma cofnięte koła ale ma teraz gumy 175/65/R14 (wcześniej rozmiar taki jak moich) czy coś w ten deseń i u niego nie widać teraz tej różnicy. Ale mimo wszystko myślę, żeby bardziej zgłębić ten temat. W końcu moja zasada to, że wszystko ma wyglądać i działać jakby wyjechało z fabryki :mrgreen: