Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[All] Alufelgi ... wszystko na ten temat !

Koła, spojlery, grille, lotki, blendy z pominięciem rezania.
sheriffek9
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 22 lut 2010, 22:09
Lokalizacja: Wola Slaskie

Post autor: sheriffek9 » 23 lut 2010, 21:46

wlasnie a nie wiem jak sie do tego zabrac zeby to sprawdzic bo w tych felgach jest rozstaw 5x112 a musialy by sie pokryc przynajmniej ze dwa otwory

[ Dodano: 2010-02-23, 21:47 ]
zeby je jakos przykrecic do cabrio

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 23 lut 2010, 22:23

No jak chcesz zmieniać rozstaw to musisz dać dystans a jednocześnie oddalisz koło na zewnątrz...

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 23 lut 2010, 22:49

zdejmij felgę i przyłóż do piasty tą nową. Zobacz, czy nie będzie dotykała sprężyny. Myślę, że powinna się zmieścić. Na zewnątrz na pewno nie wyjdzie. Jakby co, były dystanse na allegro z przejściem z 4x108 na 5x112 o grubości 20mm. Wtedy będzie ET15, więc na równi z błotnikiem. Jak dla mnie byłoby akurat, ale wielu powiedziałoby, ze to zbrodnia i że już za bardzo wystaje :)

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 24 lut 2010, 07:53

Ogólnie felga będzie przykręcona na 4 śruby ;/ ale widziałem wynalazki ze śrubą, która ma w sobie gwint i wtedy problem rozwiązany :)

Niestety tak to wygląda:
Obrazek
Ostatnio zmieniony 15 maja 2011, 14:23 przez ATLAS, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 24 lut 2010, 09:21

Nie no trzeba by zastosować tą śrubę z wewnętrznym gwintem o której piszesz bo lipa jakby kółko było tylko na czterech śrubach.

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 24 lut 2010, 11:06

ATLAS pisze:Wtedy będzie ET15, więc na równi z błotnikiem. Jak dla mnie byłoby akurat, ale wielu powiedziałoby, ze to zbrodnia i że już za bardzo wystaje :)
ATLAS, u mnie tyle wystaje że siąść by można było. <rotfl2>

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 24 lut 2010, 12:00

Niki20, a jakie masz u Siebie ET?

[ Dodano: 2010-02-24, 12:00 ]
No i na jakiej feldze?

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 24 lut 2010, 12:09

Brock B1 9J 16'' ET15. Tak jak większość mówi to już wystaje za obrys. Z przodu jest nawet spoko ale z tyłu to już sporo. :-P

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 24 lut 2010, 12:51

Eee to nie ma tragedii :mrgreen: 9J z Et15 to tak na początek.Troszkę tylko wystaje :mrgreen: Ja miałem podobnie ale dość szybko mi się znudziło i wsadziłem tam jeszcze mały dystans :mrgreen:

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 24 lut 2010, 17:30

Ja mam z tyłu felgę 9x17" i ET 2 (tak, tylko dwa) :-D ale podobnie jak Łukasz, domontuje jeszcze jakiś dystans, przynajmniej 2mm, żeby uzyskać ET ZERO :D

Awatar użytkownika
Oofol
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3143
Rejestracja: 01 gru 2006, 16:26
Lokalizacja: Karkonosze/ORK
Kontakt:

Post autor: Oofol » 26 lut 2010, 11:00

Co do tych dystansów ze zmiennym rozstawem 4/5 śrub to bym się w to nie pchał - niebezpieczna sprawa. Lepiej zmienić piasty na takie do A200 albo A4 - pasują bez problemu a i cena mniejsza. O bezpieczeństwie nawet nie wspominam.

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 26 lut 2010, 14:26

Oofol, jestem tego samego zdania.Wolałbym zmienić całe piasty niż tego typu dystanse.Jakoś nie przemawia do mnie jazda na 4 śrubach czy też jakieś kombinacje z tą piątą śrubą typu gwint w środku.Piasty na pewno będą bezpieczniejsze.

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 26 lut 2010, 15:06

luk448 pisze:Jakoś nie przemawia do mnie jazda na 4 śrubach
a na ilu jezdzisz? ;p

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 26 lut 2010, 15:20

kolczat, wiesz o co mi chodziło. :-D o to że nie brakuje żadnej.Jeżdżę na czterech na cztery możliwe a nie na czterech z możliwych pięciu.

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 26 lut 2010, 15:23

hehe jasne ze wiem ;p a z tymi pisatami jak juz porobicie to podajcie kosztorys i czy duzo roboty ;p bo chetnie bym sobie tez zmienil :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning wizualny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl