Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1.9TDI]wyciek oleju

darek1231
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 84
Rejestracja: 09 maja 2008, 21:47
Lokalizacja: Podlasie

Post autor: darek1231 » 22 lut 2010, 20:32

ja miałem dokładnie tak samo oblany silnik olejem i wystarczyło dać miedziane podkładki pod śruby tej pokrywy i ją mocniej docisnąć
hudy pisze:bo nie wierzę by przez tą uszczelkę wyciekło ci tyle oleju przez taki krótki czas.jak by tak było to byś miał wszytko zlane olejem od góry silnika aż po samą skrzynie...
bo silnik jest cały oblany tylko że turbo przysłania blok i nie bardzo się zauważa że silnik jest cały w oleju :mrgreen:

misiek547
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 218
Rejestracja: 19 maja 2009, 22:29
Lokalizacja: Malbork

Post autor: misiek547 » 24 lut 2010, 22:36

dudek2313 pisze:
misiek547 pisze:
kolego czy ty wiesz co mówisz bo jak będę miał pól miliona km przejechane to może dalej będę musiał lać 10w40 to znaczy ze choć by mi brał 20 l na 100 km to i tak i tak będę musiał lać 10w40 czy ty masz wo gole pojecie o samochodach jest jakiś przebieg i zmieniasz na 15w40 itd bo niby turbo nie lubi 15w40 powiedz mi od kiedy jeżeli się nie znasz to się nie udzielaj ok
Sory ale ja ci nie wrzucam haseł czy się znasz czy nie na autach :!: . pewnie kupiłeś po korekcie licznika i było tam 200 parę tysięcy, zamiast miliona. a po drugie jak cie stać na audi to lej dobry olej albo kup traktora i lej tam nawet słonecznikowy. ( Na każdym oleju turbinę szlak trafi jak się z nią kierowca nie umie obchodzić).

kolego stać mnie na dobry olej ale jak masz przebieg ok 500 tys to auto ma już prawo brać olej i nie jest to nówka z salonu żeby lać tam 5w 40 albo 10w40 tylko auto ma już swój przebieg i wylatane części i leje się 15w40 ale widzę ze ty nie masz pojęcia o tym ponieważ myślisz że samochód z przebiegiem powyżej 250tys km jest sprawny tak jak auto z przebiegiem 50 tys tak ze zastanów się nad tym co piszesz a później napisz. Czy w moim aucie była korekta to nie mam pojęcia bo tego nie idzie sprawdzić człowieku a jakość oleju myślę ze jest dobra ponieważ firma która to robi to nie jest jakąś firma krzak tylko renomowana firma a jak ty do swojego lejesz 5 w 40 firmy nie znaczącej się na rynku to sam nie wiesz co robisz bo ten olej może być o wiele gorszy niż mój a po drugie powiedz mi po co jest mineralny olej jak nie do aut z takim przebiegiem jak mój

fredi99vv
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 324
Rejestracja: 02 lut 2010, 22:27
Lokalizacja: jaroslaw/podkarpacie

Post autor: fredi99vv » 24 lut 2010, 23:48

MISIEK547 bardzo ladnie to ujoles, ale chyba Cie nikt tu nie zrozumie,
bo JAKOS DZIWNYM TRAFEM TYLKO MY MAMY mineralny olej,a reszta ma super TDI ktore NAPEWNO NIE BIERZE ANI DEKA OLEJU(pomimo wysokiego przebiegu)
a nadodatek jezdza NAWET na PELNYM SYNTETYKU ciekawe tylko dlaczego PIERSCIENIE, USZCZELNIACZE ZAWOROWE I POPYCHACZE ida w kazdym SKLEPIE JAK CIEPLE BULECZKI :mrgreen:

Cos mi sie wydaje MISIEK ze we dwoch kupilismy dwa NAJGORSZE TDI w calej EUROPIE <ok>

Kolego, na forum nie krzyczymy, tzn. nie piszemy DUŻYMI literami - Regulamin! Popraw to, proszę.

IC69
Ostatnio zmieniony 25 lut 2010, 00:50 przez fredi99vv, łącznie zmieniany 2 razy.

dudek2313
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 136
Rejestracja: 23 cze 2008, 22:16
Lokalizacja: Suchedniów

Post autor: dudek2313 » 25 lut 2010, 07:32

Zgadzam się że Valvoline na naszym rynku nie jest liderem, tak samo jak motul czy Liquy moly - powód, Cena oleju, a nie jego jakość. W Polsce jeździ masa aut z silnikami diesla bez turbin, bezpośredniego wtrysku paliwa, i innych precyzyjnych urządzeń i to właśnie do nich dedykowane są oleje mineralne. Może i robię wielki błąd lejąc od auta półsyntetyk 5w-40, ale póki bierze mi go 0,5l na 10000 tys, nie zamierzam zmieniać, bo silniczek chodzi jak malina mimo przebiegu 300004(Nie istnieje granica przebiegu po której przekroczeniu należy lać gęstszy olej, a wszystko zależy od kondycji indywidualnego silnika) . Pozdro dla dbających o auta <ok>

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 25 lut 2010, 12:43

fredi99vv pisze:bo JAKOS DZIWNYM TRAFEM TYLKO MY MAMY mineralny olej,a reszta ma super TDI ktore NAPEWNO NIE BIERZE ANI DEKA OLEJU(pomimo wysokiego przebiegu)
a nadodatek jezdza NAWET na PELNYM SYNTETYKU ciekawe tylko dlaczego PIERSCIENIE, USZCZELNIACZE ZAWOROWE I POPYCHACZE ida w kazdym SKLEPIE JAK CIEPLE BULECZKI :mrgreen:
O czym wy w ogóle piszecie?? Jeżeli silnik bierze Ci olej to znak że trzeba robić remont a nie lać gorszy olej :!: Wcale mnie to nie dziwi jeżeli ktoś jeździ na pełnym bo nie ma tu nic do rzeczy ile auto ma lat, przebiegu itp... Posłuchajcie sobie rano pięknej pracy waszych silników na tym super mineralnym oleju. Ładna serenada. :mrgreen:
Ja sam mam półsyntetyk i wżyciu minerała nie wleję...
Może i robię wielki błąd lejąc od auta półsyntetyk 5w-40
Też bym chciał takie błędy popełniać. :-P

dudek2313
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 136
Rejestracja: 23 cze 2008, 22:16
Lokalizacja: Suchedniów

Post autor: dudek2313 » 25 lut 2010, 12:56

Niki20 pisze:Jeżeli silnik bierze Ci olej to znak że trzeba robić remont a nie lać gorszy olej
Wreszcie jakiś sensowny post w tym temacie. :mrgreen:

fredi99vv
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 324
Rejestracja: 02 lut 2010, 22:27
Lokalizacja: jaroslaw/podkarpacie

Post autor: fredi99vv » 26 lut 2010, 00:57

WYJATKOWO podoba mi sie :mrgreen:

"Jak bierze Ci olej to znak ze trzeba robic REMONT a nie lac gorszy olej" mam nadzieje ze NIKT,NIGDY NIE dowie sie,ile pieniedzy zmarnowano przez NADGORLIWOSCI :mrgreen:

I dlatego wlasnie ZOSTALEM MECHANIKIEM ;-) bo ludzi o takim samym zdaniu jak Wasze,Sa w tym kraju SETKI TYSIECY :mrgreen:I domyslcie sie co za tym idzie :mrgreen:

A jeszcze nie bardzo rozumiem co znaczy" TEN gorszy olej"ze niby MINERALNY ,koledzy PROSZE Was poczytajcie o Klasyfikacji i Specyfikacji olejow(i po co wymyslono oleje POL i PELNO SYNTETYCZNE,to ROWNIERZ powinno tez Wam dac do MYSLENIA.

Przepraszam,ale nie moge sie powstrzymac, NAJBARDZIEJ podoba mi sie jak widze gdy ktos kupuje"na przyklad do fiata przebieg 200tys. " Olej o nazwie SELENIA za jedyne 85 zl LITRA. KWINTESENCJA ale ............. domyslcie sie.

Myslenie, Myslenie i jeszcze raz Myslenie :-) DLATEGO HASLEM AUDI :-) jest "VORSPRUNG DURCH TECHNIK" :-)

AVE AUDI :mrgreen: i Wasi mechanicy(napewno nie braknie im zajecia) <ok>

Czekam ze ZNIECIERPLIWIENIEM :mrgreen: na Wasze odpowiedzi :mrgreen: I PROSZE nie myslcie ze to ZAROZUMIALOSC i CWANIACTWO.

[center]
Proszę nie pisać WIELKIMI LITERAMI, oraz nie stosować wielu takich samych znaków interpunkcyjnych jeden po drugi, gdyż jest to niezgodne z regulaminem.
Zapoznaj się z regulaminem
<regulamin> [/center]
Ostatnio zmieniony 26 lut 2010, 11:04 przez fredi99vv, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
DYZIO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1163
Rejestracja: 27 lis 2007, 23:39
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: DYZIO » 26 lut 2010, 09:22

misiek547, Jak jesteś taki cwany to zrób głupi test wymień teraz olej na półsyntetyczny oczywiście filtr oleju do tego dobry i przejedz 3,5 tyś kilometrów i zobacz ile ci zjadło oleju ale mogę się założyć że mniej a dlaczego bo tdi nie nawidzi mineralnego a dokłądnie turbina.
Ja jak kupiłem też mi gadali słuchaj taki stary silnik tyle ma już nalatane to tylko minerał zalałem mineralny Liquy moly no i przez 10tyś zgadnij ile go zjadło :?: Musiełem dolać 3 litry Myślałem że się załamie że kupiłem takiego siepa ze szok. Lecz mądry człowiek podpowiedział mi zalać półsyntetyczny. I tak zrobiłem co mi szkodziło i od tamtej pory latam cały czas na półsyntetycznym silnik chodzi lepiej i do 8tyś kilometrów nie bierze nic oleju dopiero po 8 tyś zaczyna spadać na bagnecie ale to chyba dlatego że olej traci swoje włąściwości. I teraz nawet oleju nie musze dolewać czasem spadnie do min. przy 10tyś ale ja i tak wymieniam co 10 tyś olej.
Pozdro mądrzy mechanicy co leją minerała do tdi <ok>

err
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 08 paź 2009, 23:36
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: err » 26 lut 2010, 09:44

Zrobił się ładny off... Tematów odnośnie olejów jest wiele jednak rewelacyjny https://audi80.pl/all-oleje-vt38016.htm po lekturze, na którą trafiłem podczas remontu silnika wlałem półsyntetyczny i tysiąc mechaników może mi mówić, że robię źle, Niunia mruczy, a nie pokasłuje.

Co do tematu, koniecznie sprawdź olej w rurze na dolocie. Jeśli tam jest tego dużo, turbo.

Awatar użytkownika
diablo228
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 476
Rejestracja: 10 lis 2009, 06:27
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: diablo228 » 26 lut 2010, 09:58

fredi99vv pisze:Przepraszam,ale nie moge sie powstrzymac, NAJBARDZIEJ podoba mi sie jak widze gdy ktos kupuje"na przyklad do fiata przebieg 200tys. " Olej o nazwie SELENIA za jedyne 85 zl LITRA. KWINTESENCJA ale ............. domyslcie sie.
większej głupoty to dawno nie słyszałem już i co w tym takiego ?? sam miałem fiata palio 6 latka i dalej lałem taki olej bo mi pasował silnik był suchy i wszystko dobrze chodziło a w ciągu 3 lat zrobiłem 120tyś auto sprzedawane miało juz na liczniku 240tyś i jakoś nie miałem potrzeby zmieniać oleju na mineralny. jak silnik jest w dobrej kondycji to poco lać minerała?? nie rozumiem tego? 50 zł na oleju między 15w40 ijeszcze najlepiej lotos olej woda :-P a 10w40 róznicy to robi że mam lać minerała do silnika bo mam 200tyś przejechane ? jak silnik jest ok to sie leje dobry olej i tyle ciekawe co powiesz iżw golfie 2 1.3nz silnik wielopunktowy wtrysk mam 130tys przejechane i zalany 5w30 z shella :mrgreen: to mam minerała tam nalać :-P

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 26 lut 2010, 11:46

fredi99vv, ogarnij się bo nie rozumiem kompletnie tonu twojej wypowiedzi. :!: Masz zdanie co do minerała...OK. Możesz sobie nawet kupić nówkę diesla zrobić w ciągu 2 lat 200tyś i od razu wlej minerała bo ma już dużo przejechane. :lol: A za 100tyś turbina zacznie się odzywać.
Takie głupie teksty to zostaw dla siebie i nie uważaj że Ty wiesz wszystko a inni nic. :evil:

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 26 lut 2010, 12:57

Temat oleju zawsze wywołuje burzę
DYZIO pisze:Pozdro mądrzy mechanicy co leją minerała do tdi
Mądrzy ,mądrzy ale dla siebie ;-) oni po prostu dbają żeby mieć co robić <ok>

Awatar użytkownika
diablo228
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 476
Rejestracja: 10 lis 2009, 06:27
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: diablo228 » 26 lut 2010, 20:06

chłopaki nie ma się co psuć nerw niech każdy lepie co chce do silnika i robi jak uważa a wy sie nie przejmujcie tyle w temacie :mrgreen:

fredi99vv
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 324
Rejestracja: 02 lut 2010, 22:27
Lokalizacja: jaroslaw/podkarpacie

Post autor: fredi99vv » 26 lut 2010, 21:25

ERR dziekuje za adres strony,Faktycznie artykol jest Rewelacyjny i mocno oswieca :-) nawet takiego zatartego tloka jak ja :-)

[ Dodano: 2010-02-26, 21:30 ]
Ponadto przepraszam wszystkich Klubowiczow i Moderatorow za moje Duze litery,naprawde niebylo moim zamiarem urazic nimi kogokolwiek.

Awatar użytkownika
BorysTDI
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 759
Rejestracja: 21 gru 2009, 13:51
Lokalizacja: Hrubieszów

Post autor: BorysTDI » 26 lut 2010, 21:43

Dokładnie Panowie :mrgreen: Ja uważam, że to jaki olej ktoś leje do samochodu - chodzi głównie o komfort psychiczny kierowcy. Wie że wg. niego wlany olej jest dobry dla silnika i basta - zdanie ciężko już mu zmienić. W sumie przecież lepiej lecieć na dobrym mineralnym niż syntetyku made in stodoła_pana_mietka, chyba się zgodzicie. No oczywiście nie podważam czyichś kwalifikacji. Sam jak kupiłem swojego TDI'ka nie wiedziałem co tam za oliwa siedzi, wlałem 10W40 Castrola. Zeżarł mi z początku miarkę (panika), potem przestał brać wcale, a teraz po ostrym przegonieniu ubywa leciuchno z bagnetu.

Koniec offtopa. Co do problemu to mi wygląda na dekiel/uszczelkę bądź te uszczelki co idą pod śruby dekla, też po kupnie mi trochę ciekło pierwszym "grzybkiem" od grodzi i znajomy wraz z rozrządem wymienił pierdułeczki - jest obecnie OK. Napisz kolego co tam wygmerałeś bo chłopaki się pozjadają :-P

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl