Coś tanio. Tyle to ja dawałem za zwykłe tuleje "tanie" tuleje. Jesteś pewien że to były lemfordera a nie jakieś podróby?levis1991 pisze:W sobote kupowałem tej firmy tuleje zapłaciłem w parczewie za jedna sztuke 12zł czyli 12x4=48zł :p
[b4 1.9tdi 1z] szarpie kierownicą
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
byłem wczoraj na stacji diagnostycznej i tak: amortyzatory przód 79% tył 70% więc ok, gałki itp w porządku jednak wywalone tulejki wahacza.dziś kupiłem lemfordera za 18zł sztuka.zdziwiło mnie tez to że Febi jest o 4zł droższa.myślałem też nad zmianą tulejek w sankach jednak zrezygnowałem jak dowiedziałem się ile kosztują 25zł przód i 45 tył za sztukę.koleś na diagnostyce powiedział że jeszcze są ok więc na razie nie wymieniam.wymieniałem je jakieś 2,5 roku temu wiec powinny jeszcze wytrzymać w sumie słyszałem że te gumy tak często nie siadają...
Ja bym wymienił odrazu wszystkie tulejki i na wachaczach jak i na sankach. Ja miałem podobnie. Na stacji koleś mówił, że tulejki na wachaczach do wymiany i ze na sankach tylejki jeszcze moga byc. No to wyminiełem na samych wachaczach i pojezdziłem z tydzień i okazało sie ze luz jest jeszcze dwóch tulejach na sankach.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Z tym to nie tak łatwo .Całe sanki trzeba z pod auta wytargać .Wyciągnięcie starych raczej bez problemu ,założenie nowych ...no właśnie i tu jest ciężko ,szczególnie te z gumowym kołnierzem (zapomniałem czy to przednie czy tylne bo to 2 lata temu było)Mordowałem się z nimi dość długo .Pomimo że mam dobre imadło i mydło w płynie było w użyciu to i tak nie było łatwo .Trzeba było ściskać imadłem i jednocześnie wciskać ten gumowy kołnierz ręcznie śrubokrętem bo się zawijał i za chiny nie dawał wcisnąćhudy pisze:myślałem też nad zmianą tulejek w sankach
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
no na sankach nie wymieniałem bo jeszcze były ok.w sumie juz je kiedyś wymieniałem.jednak następnym razem będę musiał prawy wahacz wymienić bo tulejki juz luźno do niego wchodziły... itu moje pytanie na przyszłość.kupić używany wahacz czy jakiś nowy a jak nowy to jakiej firmy?? niestety z tymi używanymi częściami różnie bywa i obawiam się że może być taka sytuacja jak z moim wahaczem...