Audi 90q B3 4.2 V8
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Ale potwór :shock:
Szacun dla Ciebie za wyrezanie takiej machiny, czekam na filmiki z wyścigów <ok>
Chciałbym kiedyś do mojej B3 wpakować inny potężny motor, dokładniej to V10 TDI, ale pewnie taki już nie wlezie, no i to marzenie które chyba nigdy sie nie spełni, choć kto to wie :roll:
Narazie mam SB+ i pewne plany co do niego, więc kierowcy Opli strzeżcie sie <ok>
Szacun dla Ciebie za wyrezanie takiej machiny, czekam na filmiki z wyścigów <ok>
Chciałbym kiedyś do mojej B3 wpakować inny potężny motor, dokładniej to V10 TDI, ale pewnie taki już nie wlezie, no i to marzenie które chyba nigdy sie nie spełni, choć kto to wie :roll:
Narazie mam SB+ i pewne plany co do niego, więc kierowcy Opli strzeżcie sie <ok>
- kolodzieju
- Forum Audi 80
- Posty: 144
- Rejestracja: 13 kwie 2008, 22:57
- Lokalizacja: Warszawa | Łowicz
Tydzien temu doszły zapinki na maske sparco (musiałem usunąć jeden "drut" mocujący maske, wiec były nieodzowne) oraz odebrałem od DeSa poduszki skrzyni i dyfra, oraz podpore wału. Elementy są w wersji super hiper hard sztywnej na moje specjalne zyczenie - poduszki mają zapewnić niewięcej jak 3mm ruchu
Wczoraj przyszła paczka z niemiec:
Ekstremalny lowbudget, ale na 1/4 nie potrzeba wiecej.
Moze dzisiaj wreszcie rusze to nieszczesne podwozie (wymiana poduch skrzyni, dyfra i podpory walu, sanie na stalowe tuleje, wachacze na nowe gumy (na telflonie wszystko niesie na bude), przednie kolumny od 2.8 (ja mam jeszcze jednoczesciowe, jak w B2), wymiana amorow i sprezyn). Jak ja nie lubie robic zawieszenia :evil: :evil:
PS. W zeszlym tygodniu troche sobie pojezdzilem autem (m.in przestawilem je spod domu na warsztat - czyli trasa 10km) i moge powiedziec jedno - kocham duze silniki i moc pod noga niezaleznie od obrotow i biegu (m.in. przyspieszanie na 5 biegu od 40km/h) W czasie jazdy po miescie trzeba do ruszania korzystac z 2 biegu. Na 1 nawet najdrobniejsze musniecie gazu konczy sie przemialem. Na dwójce mozna pomalu przyspieszac bez straty trakcji (jednak przy zblizaniu sie do WOT (w pelni otwartej przepustnicy) i tak mieli jak jakas durna ośka. Pewnie jest to tez wina nieustawionego prawidlowo Acceleration Enrichement.
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Gdybym już miał kasiorę na montaż takiego motoru w moim B3, to bym też i Quattro wyrezał <ok>AUDI_A6 pisze:ta do ośki.pawelrybak15 pisze:Chciałbym kiedyś do mojej B3 wpakować inny potężny motor, dokładniej to V10 TDI, ale pewnie taki już nie wlezie, no i to marzenie które chyba nigdy sie nie spełni, choć kto to wie :roll:
Wiem, że to nie jest proste i pewnie opłacalne, bo trza ciąć blachy, ale jest możliwe
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
To, że taniej to wiem, ale jestem bardzo przywiązany do swojego B3, mam je już ponad 2 lata, wcześniej 10 lat jeździł nim ojciec, ogólnie rzecz biorąc autko jest w rodzinie 12 lat :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 27 lut 2010, 19:54 przez pawelrybak15, łącznie zmieniany 3 razy.
Po co to ocieplenie ?
Ta dziura to na sondę lambda ?
Ja się nie znam ale jak to tak się ociepli to sonda lambda się rozgrzeje do czerwoności
Patrzę na Twoje fotki - chciał bym dać Ci moją Audine na swap tylko nie mam za co
Fajnie kotki - miałem kiedyś kota syjama - kot morderca - gołębie, krety, myszy, nornice, muchy na oknie no wszystko co się ruszało to musiało być zjedzone
Ostatnio zmieniony 27 lut 2010, 10:27 przez ziemor, łącznie zmieniany 4 razy.