OOO widzę, że moja Hondzilla też zagościła w pierwszym poście
Siostrzyczki na plotkach
[Dwa kółka] - Honda VFR 800 Fi, Junaczek M10, ex Honda NTV
Piekna robota, za każdym razem jak tutaj wchodze oglądam po kilka razy twojego Junaka
Mam pytanko, gdzie moge dorwać się do części, potrzebuje pare gratów do wsk 125 , potrzebóje połksiężyc od startera i zębatke także od startera , bo zębów na tym już wcale nie widać.
Na allegro ,jest troche gratów do ws-ek ,ale niegdzie nie znalazłem tej zębatki, musiałeś mieć podobne problemy z Junakiem dlatego pytam. Może korzystasz z jakiegoś sklepu w naszych okolicach??
Sorka za OT zresztą po co robić oddzielny temat
Mam pytanko, gdzie moge dorwać się do części, potrzebuje pare gratów do wsk 125 , potrzebóje połksiężyc od startera i zębatke także od startera , bo zębów na tym już wcale nie widać.
Na allegro ,jest troche gratów do ws-ek ,ale niegdzie nie znalazłem tej zębatki, musiałeś mieć podobne problemy z Junakiem dlatego pytam. Może korzystasz z jakiegoś sklepu w naszych okolicach??
Sorka za OT zresztą po co robić oddzielny temat
Ostatnio zmieniony 01 mar 2010, 08:45 przez SzymekB, łącznie zmieniany 1 raz.
- Skuciok
- Forum Audi 80
- Posty: 1404
- Rejestracja: 23 kwie 2007, 14:03
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Wydech zakupiłem w RIDER w Krakowie - oficjalny importer ixil na polske za 770 zł
http://www.rider.com.pl/pl znalazłem na stronie www.ixil.com że jest to model CH6063HSS To jest uniwersalny tłumik z przejściówką odpowiednią na VFR.
Wydech w połączeniu z filtrem K&N dał około 6 kucyków więcej było na oryginale 109,4 a po modyfikacjach jest 115,2 Wyczuwalnie poprawił się dół obrotów.
Można profilaktycznie zresetować komputer silnika odpinając akumulator, on sobie sam dobierze mieszanki dla zmienionych warunków pracy. Ja tego nie robiłem, po prostu jeździłem.
http://www.rider.com.pl/pl znalazłem na stronie www.ixil.com że jest to model CH6063HSS To jest uniwersalny tłumik z przejściówką odpowiednią na VFR.
Wydech w połączeniu z filtrem K&N dał około 6 kucyków więcej było na oryginale 109,4 a po modyfikacjach jest 115,2 Wyczuwalnie poprawił się dół obrotów.
Można profilaktycznie zresetować komputer silnika odpinając akumulator, on sobie sam dobierze mieszanki dla zmienionych warunków pracy. Ja tego nie robiłem, po prostu jeździłem.