Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 AVANT 1.9TDI 1z] pompa wtryskowa

ODPOWIEDZ
b4avant
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 05 lut 2010, 22:56
Lokalizacja: Bydgoszcz

[B4 AVANT 1.9TDI 1z] pompa wtryskowa

Post autor: b4avant » 28 lut 2010, 16:50

Mam takie pytanie czy jest jakaś różnica pomp 0 460 404 995(b4 19.tdi 90km 92r) a 0 460 404 985(A4 1.9tdi 90km 97r) wiem tylko tyle ze róznią sie tylko wtyczka nastawnika ale nie wiem czy z reszta bedzie ok???

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Re: [B4 AVANT 1.9TDI 1z] pompa wtryskowa

Post autor: Vision » 28 lut 2010, 18:38

b4avant pisze:Mam takie pytanie czy jest jakaś różnica pomp 0 460 404 995(b4 19.tdi 90km 92r) a 0 460 404 985(A4 1.9tdi 90km 97r) wiem tylko tyle ze róznią sie tylko wtyczka nastawnika ale nie wiem czy z reszta bedzie ok???
kolego ty masz pompę potencjometryczna a ta to indukcja winc jak masz na bosch to nie , duł pompy tak możesz zamieniać ale nie górę bo nie będzie współgrać z ecu

b4avant
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 05 lut 2010, 22:56
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: b4avant » 28 lut 2010, 18:41

Tak to bosch,a jezeli przełoże dół to bede coś musiał zmieniac w komputerze?

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 28 lut 2010, 18:52

b4avant pisze:Tak to bosch,a jezeli przełoże dół to bede coś musiał zmieniac w komputerze?
wiadomo kąt i dawka po takim zabiegu a tak nic większość elementów w środku to to samo a inne nie mają wpływu
a dlaczego wymieniasz dół pompy - powód

b4avant
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 05 lut 2010, 22:56
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: b4avant » 28 lut 2010, 19:08

Kupiłem mieściąc temu tą b-czwórke,stała wcześniej 1,5 roku,bez głowicy i turbiny.Głowice zrobiłem i turbine kupiłem,po złożeniu niechciał odpalić.Jak jest zimny to odpali ale ciężko,pochodzi minute na wolnych i gaśnie potem wogule nie odpala,wchodzi na 1000 obr i gaśnie,sprawdzałem paliwo,filtr,czujniki i wszystko ok.Wczoraj podłączałem go pod vaga i nie wykazał błędów,więc myśle że pompa nawaliła.A mam pompe od teścia A4 1.9TDI 90KM i mysłałem że będzie pasować,żeby nie mięc kosztów.Dlatego pytałem sie czy ta pompa pasuje.Z tego co napisałeś tzn. że jak wymienie dół pompy to musze go podpiąc pod vaga żeby ustawić kąt i dawke wtrysku?

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 28 lut 2010, 19:16

b4avant, to pisałem w twoim wątku że to dość długo na postój pompy
b4avant pisze:. że jak wymienie dół pompy to musze go podpiąc pod vaga żeby ustawić kąt i dawke wtrysku?
wiadomo i rozrząd bo pompa do zdjęcia , a jak zdejmujesz nastawnik to kąt i dawka inaczej się nie da

b4avant
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 05 lut 2010, 22:56
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: b4avant » 28 lut 2010, 19:21

ok dzieki bede próbował,dam znać jak poszło

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 28 lut 2010, 21:25

b4avant pisze:Z tego co napisałeś tzn. że jak wymienie dół pompy to musze go podpiąc pod vaga żeby ustawić kąt i dawke wtrysku?
A ja ci powiem :odpuść sobie wymianę dołu pompy w ciemno .Mało prawdopodobne że dół jest nie sprawny bo w w zdecydowanej większości przypadków szwankuje góra pompy czyli nastawnik .Narobisz się na darmo .Masz dwa wyjścia .Pierwsze szukać pewnej pompy z nastawnikiem potencjometrycznym (ciężka i droga sprawa )Drugie wyjście :wymienić pompę na pompę z nastawnikiem indukcyjnym ok.400zł .Żeby to hulało u ciebie musisz jeszcze wymienić :przepływkę na pierburga ok.100zł ,komp sterujący ECU ok.150zł ,no i wiązkę do kompa bo jest inna .Cenny z allegro .Parę osób z forum już jest po takim zabiegu i wszyscy są zadowoleni

gruszek01
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 310
Rejestracja: 12 lis 2008, 20:21
Lokalizacja: STOLICA
Kontakt:

Post autor: gruszek01 » 28 lut 2010, 23:09

ja bym obstawiał nastawnik tez tak miałem

b4avant
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 05 lut 2010, 22:56
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: b4avant » 01 mar 2010, 21:19

Też tak myślałem że dół pompy bedzie ok.Dzis ja sciagnołem i dałem do fachowca od pomp i sie okaże co z nia nie tak.Dzieki za zainteresowanie

[ Dodano: 2010-03-04, 14:54 ]
Dostałem pompe i sie okazało ze jest złom i pompa i nastawnik,szukam nowej ale jest cieżko.Mysle nad wymianą pompy na indukcie? Mam pompe,komputer i wiązke wtyczek,tylko kupic przepływke.Tylko problem jest taki ze nikt niechce sie tego podjąć,czy jest ktos taki z bydgoszczy lub okolic i jaki jest mniejwiecej koszt takiej usługi

[ Dodano: 2010-03-04, 19:18 ]
MUNIOR pisze:)Drugie wyjście :wymienić pompę na pompę z nastawnikiem indukcyjnym ok.400zł .Żeby to hulało u ciebie musisz jeszcze wymienić :przepływkę na pierburga ok.100zł ,komp sterujący ECU ok.150zł ,no i wiązkę do kompa bo jest inna .Cenny z allegro .Parę osób z forum już jest po takim zabiegu i wszyscy są zadowoleni
Z tego co słyszałem od pompiarzy to nie jest tak hop przełożyć wiązke kompa,a pozatym ten komputer co mam od tej pompy ma wejscie na wężyk podcisnieniowy. B4 ma kompa styłu a A4 z przodu więc myśle ze wiązka bedzie za krótka.Dzwoniłem po wszystkich warsztatach i nikt nie słyszał o takiej przeróbce i nikt niechce sie tego podjąć.Zostaje mi szukac starej pompy :roll:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl