[80 b3 1,8 PM ] zalewa sie
[80 b3 1,8 PM ] zalewa sie
witam .panowie co moze byc z tym moim audi bo nie wiem gdzie mam szukac tej bolączki jak jest zimny nie bardzo chce dzisalac wtrysk czyl;i nie podaje paliwa a jak zacznie podawac to w takiej ilosci ze zalewa go czy zimny czy cieply,jak juz odpali to polyka ogromne ilosci paliwa zauwazylem ze jak sie gwaltownie spusci z gazu to nie zamyka wtrysku a powinien,mozna te zamykanie osiagnac przez przestawienie czujki polozenia przepustnicy ale w tedy obroty skacza na 2tysobr.sa takie momenty ze zapala normalnie i pracuje w miare.jak jest zimny wiekszosci jest tak ze nie trzyma obrotów czy na benzynie czy na gazie. czujka polozenia przepustnicy ok plynu chlodniczego ok regulator przepustnicy ok resetowanie nic nie daje podmienialem 2 kompy to samo .ma kos jakieś jeszcze sugestie
Jeśli piszesz że obroty skaczą przy ruszeniu czujki położenia przepustnicy( myślę że chodzi o potencjometr) to rozumiem że już się tym bawiłeś a nie powinieneś bo jest to nie do ustawiania. Na początku piszesz że wtrysk nie pracuje prawidłowo więc odpowiedź dajesz sam. Prawidłowo tzn. po przegazowaniu i puszczeniu gazu wtrysk przez chwilkę przestaje podawać paliwo.
[ Dodano: 2010-02-28, 14:08 ]
Myślę jednak że wymiana wtrysku nic tutaj nie pomoże jeśli bawiłeś się potencjometrem. Skąd wiesz że zabawa potencjometrem ustawi wtrysk? Nie czepiam się alepo prostu pierwszy raz słyszę ale człowiek uczy się całe zycie.
[ Dodano: 2010-02-28, 14:08 ]
Myślę jednak że wymiana wtrysku nic tutaj nie pomoże jeśli bawiłeś się potencjometrem. Skąd wiesz że zabawa potencjometrem ustawi wtrysk? Nie czepiam się alepo prostu pierwszy raz słyszę ale człowiek uczy się całe zycie.
Witam jestem posiadaczem audi 80 2.0E 1990r wtrysk wielopunktowy KE-Monotronic 1.1 sedan. Moj problem polega na tym iz ciezko na benzynie zapala na zimnym silniku a jak juz zapali to wchodzi na wysokie obroty ok 3000 i tak sie utrzymuje dotad az sie rorgrzeje. Dodam ze jak jest cieply pali jak zegarek. Pomozcie z gory dzieki.
- percevalle
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 31 mar 2009, 13:51
- Lokalizacja: zamość/lubelskie
dziwna sytuacja jest z tym wyłącznikiem wolnych obrotów bo jak jest włączony to auto nie odpali z braku sterowania wtryskiem ale jak sie właczy czyli doda sie gazu to wtrysk dostaje napiecie i auto odpala.wie moze ktos o co w tym moze chodzić
[ Dodano: 2010-06-22, 22:41 ]
udalo sie mi w koncu zrobic te auto,okazało sie ze jedna z mas na komputerku raz jest raz jej nie ma dalem nowa i narazie auto smiga.zastanawiam sie po co masa jest podłączona do oplotu przewodu sondy.moze mi ktos na te pytanie odpowiedzieć
[ Dodano: 2010-06-22, 22:41 ]
udalo sie mi w koncu zrobic te auto,okazało sie ze jedna z mas na komputerku raz jest raz jej nie ma dalem nowa i narazie auto smiga.zastanawiam sie po co masa jest podłączona do oplotu przewodu sondy.moze mi ktos na te pytanie odpowiedzieć