[B3 2.0 AAD]-PAROWNIK LOVATO
Próbowałem zrobić coś takiego u siebie i niestety ale nie dało oczekiwanego efektu - poprawienia pracy układu gazowego - być może u Ciebie nie potrafili wyregulować instalacji i dorobili takie dodatkowe otwarcie zaworu zależne od podciśnienia - im większe podciśnienie tym większe zapotrzebowanie na gaz czyli większe otwarcie zaworu .
- irekprogram
- Forum Audi 80
- Posty: 61
- Rejestracja: 16 lut 2010, 23:32
- irekprogram
- Forum Audi 80
- Posty: 61
- Rejestracja: 16 lut 2010, 23:32
- irekprogram
- Forum Audi 80
- Posty: 61
- Rejestracja: 16 lut 2010, 23:32
Dziwne , bo ja na 1 nie widzę krokowca , a jeżeli jest taka kombinacja to znaczy że register służy do wstępnej regulacji maksymalnego przepływu gazu a krokowiec tylko doregulowuje - przymyka w przypadku zbyt dużego wzbogacenia . Coś takiego było stosowany przy prostych sterownikach typu STAG L gdzie register był zamontowany odrazu w obudowie krokowca .
- irekprogram
- Forum Audi 80
- Posty: 61
- Rejestracja: 16 lut 2010, 23:32
Koledzy w tym miejscu w tych parownikach byl zawor rozruchowy uruchamiany za pomoca przycisku w starych centralkach . Prawdopodobnie jest to parownik jeszcze podcisnieniowy :shock: . Ja bym go zmienil szybko na nowszy . Ja mam u siebie juz piec lat tem samy parownik i jest to Lovato tylko jest juz nowszej generacji i nie mam zadnych problemow ( pale zawsze na gazie rano zima lato ) .
Teoretycznie parownik 100kW powinien do silnika AAD pasować ale z jagiegoś powody gazownik to zrobił , brak większego zakresu regulacji :?: Ciężko powiedzieć , ja bym wymienił parownik na taki sam ( lub go regenerował ) i porządnie go wyregulował ( o ile się da ) a jeżeli nie będzie możliwe to bym zostawił ten wynalazek - on pomaga dostarczyć większą ilość gazu przy dużym obciążeniu - może to zabezpiecza przed strzałami :idea:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 41
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:35
- Lokalizacja: Tychy